Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

Ik vraag me af...

colly
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2011 15:13

colly 22 jan 2011 14:28

[quote="Rose69"][quote="mispoes"] Misschien voelen vrouwen zich daar gewoon niet zo in thuis.... een paar uitzonderingen daargelaten natuurlijk[/quote]

Ik denk ook dat de uitzonderingen sowieso zich makkelijker onder de mannen begeven en het haar ook geen moer uitmaakt. Maar de nieuwe groep vrouwen die instromen via spinnen en sportclubs of individueel zonder een wielervriend zullen zich niet zo 123 wagen in deze wereld. Hopelijk komt daar nog verandering in.
[/quote]
Ik denk dat ook voornamelijk de uitzonderingen zich dus ook op het forum bevinden.
Als je fietsende vrouwen wilt bereiken, moet je dus niet hier zijn.
Helaas.
http://marieke.zitvlees.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

mispoes
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 12 mei 2009 15:12

mispoes 22 jan 2011 15:49

[quote="Colly"][quote="mady"]Ik denk dat vrouwen zowiezo niet van de forums zijn dat is meer een manneding.

[/quote] Ik denk dat je je daarin vergist. Als het maar vrouwenonderwerpen zijn, dan doen de dames hun woordje wel hoor. (over kinderen, opvoeden, uiterlijk, na jah, dat hele vrouwenrattaplan)

[/quote]

Hahahahaha, daar heb je een punt (dus eigenlijk bwoehoehoehoehoe)
En dan zijn wij de uitzonderingen die de regel bevestigen :rolleye:
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

webby
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 28 nov 2010 15:05

webby 24 jan 2011 21:32

Hmmm, eigenlijk kan ik me er niet zoveel van aantrekken dat dit een 'mannen' forum is zoals hier wordt geopperd.
Als ik wat interessants zie of wat dan ook laat ik wel een berichtje achter, maar ik zit hier lang niet elke dag de posts door te nemen :)

De beleving (mensen zeggen geen gedag etc...) maar ook het materiaal (alles binnen budget en voldoet aan mijn eisen) is belangrijk voor mij in de sport, langzaam aan het upgraden.

Ik ben 1 van die vrouwen die net een jaartje met het wielrennen is begonnen, dus +1 voor de vrouwen!

rose69
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 dec 2010 12:53

rose69 24 jan 2011 22:20

Hoi Webby, leuk een vrouw erbij en zo te lezen woon je in mijn gebied in 't midden van het land. Ik in Hoogland :-)
Uitdagingen 2011: SRC 160km, Ardechoise 176km Volcanique, LM 250km
http://www.bikeplanner.com/rose69" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 25 jan 2011 17:56

Ik hang hier toch ook wel al een tijdje rond hoor! Heb vorig jaar zelfs met de vrouwenforumrit meegedaan. Ik fiets bij een vrouwenwielrenvereniging en het aantal leden groeit gestaag. Ik behoor wel tot de minderheid van de club die zich ook interesseert voor het materiaal. Misschien vandaar dat ik hier op het forum beland ben...? En het hoge gehalte aan mannen hier schrikt me niet echt af, dat heb je nou eenmaal op fietsgebied. Op m'n werk trouwens ook 75% man (erger nog: techneut) dus het went wel ;)

dual
Forum-lid
Berichten: 419
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:59

dual 01 feb 2011 23:37

Wat is er mis met mannelijke technici???
nulla tenaci invia est via

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 01 feb 2011 23:43

En ook wij hebben binnen de wielerclub een "complete" damesopleidingsploeg, welliswaar minder groot dan de heren maar toch.
mijn Flickr

stanockers10
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 mei 2009 20:51

stanockers10 21 mar 2011 13:53

Fietsende dames zijn er genoeg.
Dat de belangstelling voor dit subforum wat tegenvalt zal eerder komen door het gebrek aan diepgang van de diverse topics (zadelongemakjes,haar-in-een-staart-of-niet etc)

mispoes
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 12 mei 2009 15:12

mispoes 21 mar 2011 18:17

Inderdaad, vergeleken met de rest van de topics op dit forum zijn wij dames maar oppervlakkig.....
Mag ik uw speciale aandacht voor de verregaande diepzinnigheid van dit, dit en niet te vergeten dit topic.

En Stan, uit het feit dat je zadelproblemen afdoet als "zadelongemakjes" concludeer ik dat je a/ zelf waarschijnlijk geen lange fietstochten maakt, anders zou je je tenminste wel enigszins kunnen voorstellen hoe pijnlijk zoiets kan zijn en b/ dat je weinig kennis hebt van de vrouwelijke anatomie.
Beetje gebrek aan diepgang wellicht?
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

fransoos
Forum-lid
Berichten: 190
Lid geworden op: 17 jun 2007 00:16

fransoos 21 mar 2011 18:49

[quote="mispoes"]
Beetje gebrek aan diepgang wellicht?


[/quote]

Deze vind ik nu eens heerlijk dubbelzinnig!!! En een zaak is duidelijk, op zijn pietje kan hij alvast niet getrapt zijn bij het lezen van deze slotopmerking!

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 22 mar 2011 13:18

[quote="mispoes"]Inderdaad, vergeleken met de rest van de topics op dit forum zijn wij dames maar oppervlakkig.....
Mag ik uw speciale aandacht voor de verregaande diepzinnigheid van dit, dit en niet te vergeten dit topic.

En Stan, uit het feit dat je zadelproblemen afdoet als "zadelongemakjes" concludeer ik dat je a/ zelf waarschijnlijk geen lange fietstochten maakt, anders zou je je tenminste wel enigszins kunnen voorstellen hoe pijnlijk zoiets kan zijn en b/ dat je weinig kennis hebt van de vrouwelijke anatomie.
Beetje gebrek aan diepgang wellicht?
[/quote]

+1! En wij dames komen natuurlijk ook alleen maar op dit subforum, op de rest van het forum wagen wij ons natuurlijk niet......

bleek
Forum-lid
Berichten: 463
Lid geworden op: 26 sep 2009 15:12

bleek 22 mar 2011 13:33

[quote="mispoes"]Zijn er nou zo weinig fietsende vrouwen of zijn er zo weinig fietsende vrouwen die zich op fietsforums wagen?[/quote]

Helft van de leden van 'mijn' triathlonvereniging is vrouw, dus dat zijn aardig wat fietsers! Maar dat is volgens mij wel een exceptie in triathlonland...

Plaats reactie