Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Continental zadeltasjes

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 jul 2007 17:18

Was 't maar zo'n feest, vorige week dinsdag is de boel bij Bike-components de deur uitgegaan, maar ik heb nog steeds niet. Maar probleem is dat de straat hier totaal open ligt (al 2 maanden) en dat het vervoersbedrijf wel eens de schuldige kan zijn...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

arjenkv
Forum-lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 sep 2006 16:29

arjenkv 02 jul 2007 19:52

Mijn bike-components pakketten worden vaak afgegeven bij de overburen, gezien de zandbak bij jullie, zal het eerder bij je naaste buren zijn. Er ligt dan een vodje in de brievenbus waar dat op staat. Gelukkig zijn dat nette lui, dus dan komt het 's avonds wel bij mij. Krijg je bij die shop geen tracking nummer?
Een week is niet normaal, aan de andere kant van Enschede (mijn huis dus) zit er meestal 1-2 dagen tussen mailtje en werkelijke bezorging.

Zie hier een verhaaltje uit ons lokale dagblad over de straat van am classic :)

...straat is overlast beu


ENSCHEDE - De bewoners van de ...straat in Enschede zijn de overlast door werkzaamheden aan het riool beu.
[img=http://www.tctubantia.nl/multimedia/arc ... 93110b.jpg]

Een dode rat ligt in de ...straat waar bewoners klagen over de overlast door het werk aan het riool. Foto Annina Romita

De werkzaamheden van de gemeente leiden, volgens de bewoners van de straat, op verschillende manieren voor schade. Het onderhoud gaat nog langer duren dan gepland en dat terwijl de ratten de straat ook al weten te vinden.

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 24 jul 2007 21:10

ter info zag er vandaag ook liggen bij presto, sorry zie nu dat havana dat al postte, ik heb er ook een gekregen bij mijn fiets die ik bij plieger kocht, maar de (oranje) bandenlichters zijn bagger, wat ik je brom

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 25 jul 2007 01:16

DHL heeft het volledig verkl*#t, in mijn vakantie hebben ze het pakket terug gestuurd naar Duitsland. Bike-components heeft het meteen weer opnieuw opgestuurd, nu maar hopen dat DHL het nu wel goed doet. Ze zeggen dat ze 4 keer het pakket hebben aangeboden, alleen heb ik nooit een briefje gehad dat er iemand van DHL heeft aangebeld. (Bijna altijd is er iemand thuis...)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 25 jul 2007 01:58

[quote="Amclassic-fan"]DHL heeft het volledig verkl*#t, in mijn vakantie hebben ze het pakket terug gestuurd naar Duitsland. Bike-components heeft het meteen weer opnieuw opgestuurd, nu maar hopen dat DHL het nu wel goed doet. Ze zeggen dat ze 4 keer het pakket hebben aangeboden, alleen heb ik nooit een briefje gehad dat er iemand van DHL heeft aangebeld. (Bijna altijd is er iemand thuis...)[/quote]

nog even voor de zekerheid: het ging mij er natuurlijk niet om jouw bestelling voor de anderen in discrediet te brengen! ik dacht er gewoon even aan toen ik ze daar zag liggen.

reason
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 24 apr 2007 17:42

reason 25 jul 2007 20:11

Oef, wat een bevalling !!
Jammer dat een powerbuy zo wordt afgestraft.

Hopelijk een goede vakantie gehad!?

We wachten rustig af.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 jul 2007 02:08

Ik heb vandaag de hele mikmak binnen gehad, maar ik ga nu slapen morgen zien we wel weer verder. DHL kan 't dus wel...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 sep 2007 13:37

Iedereen is nu wel terug van de vakanties, dus ik wil dit wat te lang slepende gedoe maar eens afmaken. Als iedereen die zich gemeldt had voor een tasje mij eventjes een e-mailtje stuurt dan stuur ik vervolgens mijn gegevens terug en handelen we 't af. Ik verstuur de tasjes zonder binnenband, maar met de bandenlichters. Dit omdat ik met binnenband de regels van de TNT weer te buiten ga en ik de envelop met geweld de brievenbus in moet duwen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tobiasvant
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 mei 2006 22:39

tobiasvant 12 apr 2008 17:07

Als iemand niet reageert of wilt neem ik hem graag over van je!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 apr 2008 17:34

Ik ben ze allemaal onder tussen al lang kwijt.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tobiasvant
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 mei 2006 22:39

tobiasvant 05 mei 2008 21:37

worden ze nog besteld?

reason
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 24 apr 2007 17:42

reason 05 mei 2008 22:52

[quote="tobiasvant"]worden ze nog besteld?
[/quote]

Euh...door wie?

AMclassicfan heeft er vorig jaar een stel besteld. Een forumwaardig gebaar, waarvoor meerdere mensen hem dankbaar waren. Maar hem nu bestellen om er nog meer te bestellen is niet zo zinnig.

Plaats reactie