Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote Tour 2010 Topic!

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 16 jul 2010 11:47

53x11 schreef:. Ik wil alleen maar zeggen dat z'n overtreding (in mijn ogen) niet zo heftig als als sommigen willen laten geloven.


Mee eens. Maar toch ben ik het eens met de jury. Want als je dit gaat toestaan, waar is dan de nieuwe grens?

Omdat er verder niemand gevallen is, vind ik het een interessant incident en kunnen wij er lekker over praten.

Je moet toch wat tot de start van de volgende etappe... :-)

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8946
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 16 jul 2010 11:48

@MrT. Ook ik ben het eens met de jury. Inderdaad een kwestie van grenzen trekken
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 16 jul 2010 12:23

Belachelijke actie..

Je kunt een keer met de koppen tegen elkaar aan komen, al dan niet om jezelf van de kant te redden, maar echt uitdelen :rolleye:

tonydelasnek8
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 dec 2005 15:55

tonydelasnek8 16 jul 2010 12:25

Ik denk dat het terecht is dat Renshaw naar huis wordt gestuurd, maar ik vind het ook wel wat hebben. Zo'n piloot voor de laatste kilometers die alles op alles zet om zijn kopman naar de zege te leiden en daarbij geen enkel middel schuwt. Heerlijk toch, zo iemand op wie je echt blind kunt vertrouwen.

En eerlijk is eerlijk, zo ontzettend gevaarlijk is het nou ook weer niet. Volgens mij weet hij precies wat hij doet. Van een kopstoot (of drie) ga je niet zo snel onderuit. Je kunt beter een kopstoot uitdelen dan iemand vastpakken of een klap uitdelen. Dat hij daarna de deur dichtdoet voor Ferrar lijkt heel gevaarlijk, maar hij laat voldoende ruimte. Als hij hem werkelijk de hekken in had willen rijden, dan was hem dat heus wel gelukt.

Ik zou willen dat ze zo iemand bij Rabo hadden om Freire af te zetten!

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 16 jul 2010 16:36

Haha, vet, Hushovd heeft het toch weer voor elkaar om mee te ontsnappen en straks de groene trui weer om te doen.. (zeer waarschijnlijk dan toch).

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 16 jul 2010 16:38

Foosho schreef:Haha, vet, Hushovd heeft het toch weer voor elkaar om mee te ontsnappen en straks de groene trui weer om te doen.. (zeer waarschijnlijk dan toch).


Hij was iig 2e in de eerste tussensprint, dan is hij weer op weg dacht ik!
Het verschil was 4 punten.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 16 jul 2010 16:39

tonydelasnek schreef:Ik zou willen dat ze zo iemand bij Rabo hadden om Freire af te zetten!

Iemand die naar huis gestuurd wordt? De logica ontgaat mij.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

hvwieren
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 mei 2010 13:31

hvwieren 16 jul 2010 17:32

Prachtig dat Bole de 6 punten voor Hushovd weggekaapt heeft. Pettachi (nog) in het groen hierdoor.
Ben benieuwd hoe lang de kopgroep weg mag blijven van saxo bank...

nieuweling
Forum-lid
Berichten: 557
Lid geworden op: 02 dec 2009 15:43

nieuweling 16 jul 2010 20:04

jurgen vdb doet het toch ontzettend goed in deze tour

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 16 jul 2010 20:21

Nieuweling schreef:jurgen vdb doet het toch ontzettend goed in deze tour


Zeker!
Waar wij Nederlanders naar Gesink kijken, zijn de Belgen ons op dit moment de baas.

Maar goed, ik verwacht toch wat van Gesink op zondag. Wellicht kan hij hem daar voorbij gaan.

bever
Forum-lid
Berichten: 2134
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 16 jul 2010 20:26

tonydelasnek schreef:
En eerlijk is eerlijk, zo ontzettend gevaarlijk is het nou ook weer niet. Volgens mij weet hij precies wat hij doet. Van een kopstoot (of drie) ga je niet zo snel onderuit.



Besef jij je eigenlijk wel hoe hard ze daar gaan ? 60+ dus...
Tel daar bij op dat er overal om je heen mannetjes op twee banden van twee centimeter dik rijden. Het gaat er niet om DAT je niet zo snel onderuit gaat, maar ALS je onder uit gaat. Dan lig ik er liever niet tussen.

ukkie
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 13 dec 2006 01:53

ukkie 16 jul 2010 21:08

tonydelasnek schreef:Ik denk dat het terecht is dat Renshaw naar huis wordt gestuurd, maar ik vind het ook wel wat hebben. Zo'n piloot voor de laatste kilometers die alles op alles zet om zijn kopman naar de zege te leiden en daarbij geen enkel middel schuwt. Heerlijk toch, zo iemand op wie je echt blind kunt vertrouwen.

En eerlijk is eerlijk, zo ontzettend gevaarlijk is het nou ook weer niet. Volgens mij weet hij precies wat hij doet. Van een kopstoot (of drie) ga je niet zo snel onderuit. Je kunt beter een kopstoot uitdelen dan iemand vastpakken of een klap uitdelen. Dat hij daarna de deur dichtdoet voor Ferrar lijkt heel gevaarlijk, maar hij laat voldoende ruimte. Als hij hem werkelijk de hekken in had willen rijden, dan was hem dat heus wel gelukt.

Ik zou willen dat ze zo iemand bij Rabo hadden om Freire af te zetten!

Timo 2.0 schreef:
tonydelasnek schreef:Ik zou willen dat ze zo iemand bij Rabo hadden om Freire af te zetten!

Iemand die naar huis gestuurd wordt? De logica ontgaat mij.

Hij bedoelt een persoon die ergens blind voor gaat voor Freire, tot op zekere hoogte ga ik met je mee, maar dit is duidelijk ''crossing the line''. Tevens is het zo dat Freire liever zelf zijn weg zoekt.

Plaats reactie