Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2013

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 24 mar 2013 17:22

EDIT: verplaatst naar het doping-topic, ik blijf die twee topics met elkaar verwarren.
Laatst gewijzigd door timo2.0 op 24 mar 2013 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6171
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 24 mar 2013 17:22

Mooie koers weer gezien. Die Stijn Vandenbergh rijdt trouwens een geweldig voorseizoen!

teamorange
Forum-lid
Berichten: 269
Lid geworden op: 25 nov 2007 17:38
Locatie: Schoten (B)

teamorange 24 mar 2013 17:30

Mooie show van Sagan....hopelijk nog meer van dat I love it ... 8-) 8-) Hopelijk krijgt hij geen stijve nek van al dat achterom kijken.... klasbak.
Jammer van Boonen.
Flecha had ik het ook gegund, maar ze kwamen allemaal tekort.
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 24 mar 2013 17:32

timo2.0 schreef:EDIT: verplaatst naar het doping-topic, ik blijf die twee topics met elkaar verwarren.
Beste Timo,

Ik ben zeker voor een kritische benadering gesteund op feiten. Dat laatste mis ik. Als je overal sceptisch tegenover staat dan kun je beter je internet/radio/tv/krant/ opzeggen. Tevens kan je dan ook met goed fatsoen politiek en het bedrijfsleven niet serieus nemen. Corruptie is er overal. Niet goed maar wel een feit en ik heb niet de illusie dat corruptie ooit over gaat. Waar macht is is machtsmisbruik.

Ik sta ook eventueel sceptisch tegenover bepaalde prestaties maar zie toch graag mooie prestaties hetgeen niet inhoud dat ik mijn kop in het zand steek. Ik wil voor mezelf toch in ieder geval de scheiding maken beseffende dat eventueel.......etc.
Je moet toch ergens van kunnen genieten.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16260
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 24 mar 2013 17:37

Een winnaar die het verschil tussen een fles bier en een fles champagne niet ziet... :lol:
Dit was dan ook het enige moment om te lachen vandaag. Ziek, terwijl ik eigenlijk naar Neerkant zou gaan. :(
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6171
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 24 mar 2013 18:02

teamorange schreef:Flecha had ik het ook gegund, maar ze kwamen allemaal tekort.
+1 Toch zie ik die knaap altijd graag koersen! Net wat minder talent maar een goede kop zit erop!

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 24 mar 2013 18:03

timo2.0 schreef:EDIT: verplaatst naar het doping-topic, ik blijf die twee topics met elkaar verwarren.
Dat vind ik nou niet geloofwaardig!

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 24 mar 2013 19:00

Ik heb vandaag zitten vloeken op Haussler, Flecha en in mindere mate Van Avermaet.
Haussler: schijnbaar zonder al te veel moeite veel te lange kopbeurten
Flecha: eerst te dom zijn om om te kijken als er na je demarrage reactie komt, en ipv daarvan veel te hard doorrijden zodat je je medevluchters ook direct doodrijdt. Vervolgens Vandenbergh counteren en daardoor geen energie hebben om Sagan te counteren, en dan toch nog energie om Van Avermaet counteren, terwijl hij in een sprint toch niet kan winnen.
Van Avermaet: moet gewoon op Sagan zijn wiel zitten, en heeft weer een keer teveel gedemarreerd.

Sagan heel goed, maar ik heb ook al aangegeven dat zowel hij als de rest van de Cannondale ploeg wel heel goed in vorm is...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 24 mar 2013 19:03

Ik vroeg me ook al af waarom Flecha niet even omkeek... Nog iets anders: Voor wie reed Blanco nou op kop in het achtervolgende groepje? Ze zaten daar met Boom, Wijnants en Tjalingii, alledrie volkomen kansloos in een sprint met grote groep.

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 24 mar 2013 19:08

Renshaw zeker? Die heb ik horen vernoemen.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 24 mar 2013 19:10

de zwarten schreef:Renshaw zeker? Die heb ik horen vernoemen.
Die was toen al afgestapt, daarom snapte ik t niet.

Over Van Avermaet; hij werd ook door Wuyts en De Cauwer flink afgefakkeld vanwege z'n niet altijd even slimme tactische keuzes, ook in eerdere koersen.

Gebruikersavatar
rhino7
Forum-lid
Berichten: 1052
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:50
Locatie: 0251

Gebruikersavatar rhino7 24 mar 2013 19:12

elefantino schreef:Ik vroeg me ook al af waarom Flecha niet even omkeek... Nog iets anders: Voor wie reed Blanco nou op kop in het achtervolgende groepje? Ze zaten daar met Boom, Wijnants en Tjalingii, alledrie volkomen kansloos in een sprint met grote groep.

Soort van straftraining na afgelopen dagen.

Ze reden als amateurs.
http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... urs__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

Plaats reactie