Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2013

Gebruikersavatar
oldandslow
Forum-lid
Berichten: 657
Lid geworden op: 29 apr 2007 19:11

Gebruikersavatar oldandslow 24 mar 2013 19:26

Wat Flecha allemaal deed was voor mij onbegrijpelijk! Gaten dichtrijden waar hij Cannondale had moeten laten werken, en eerder ook al onnodig met zijn krachten smijten.. Vreemd, maar het verklaart wel waarom hij niet meer prijzen heeft gereden. En jammer, want hij kan wel iets.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 24 mar 2013 19:41

Gastheerg schreef:
teamorange schreef:Flecha had ik het ook gegund, maar ze kwamen allemaal tekort.
+1 Toch zie ik die knaap altijd graag koersen! Net wat minder talent maar een goede kop zit erop!
Dat ga je niet menen. Als er een renner is die meer zou moeten nadenken dan is het Flecha wel. Prima knecht in een strak omschreven dienende rol maar als kopman veels te dom....
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

trannel
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 04 aug 2009 20:10

trannel 24 mar 2013 19:44

rhino7 schreef:
elefantino schreef:Ik vroeg me ook al af waarom Flecha niet even omkeek... Nog iets anders: Voor wie reed Blanco nou op kop in het achtervolgende groepje? Ze zaten daar met Boom, Wijnants en Tjalingii, alledrie volkomen kansloos in een sprint met grote groep.

Soort van straftraining na afgelopen dagen.

Ze reden als amateurs.
http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... urs__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pff, wat een woordkeuze van Dekker zeg. Dezelfde tekst was het 16 jaar geleden zogenaamd het laatste zetje voor Boogerd om het op wat andere vitamines te proberen.

Of bedoelt Dekker stiekem te zeggen dat het peloton nog steeds geprepareerd rondrijdt. Dat zou ook kunnen

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37809
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 24 mar 2013 20:08

Twijfel je daar nog aan dan? Gezien de overmacht van sommige ploegen....
Less is bore

pizzi
Forum-lid
Berichten: 475
Lid geworden op: 06 feb 2009 16:03

pizzi 24 mar 2013 20:44

Flecha is gewoon een domme renner. Sagan komt er wel, knap staaltje dit.

uninvitedguest
Forum-lid
Berichten: 1703
Lid geworden op: 05 aug 2007 14:19
Locatie: Omg. Eindhoven

uninvitedguest 24 mar 2013 21:09

rhino7 schreef:

Soort van straftraining na afgelopen dagen.

Ze reden als amateurs.
En daar gaan we weer...............Treffender kan het niet

Wanneer men bij Rabo doping gebruikt zijn het valsspelers en bedriegers
Doen ze het bij Blanco niet worden ze weggezet als amateurs
Vervolgens kwijlen hele volksstammen weg bij het ethisch verantwoorde Sky, die op alle fronten in alle koersen alles wint...............
En over een jaar of wat spreken we weer schande van al die valsspelers daar, hoe dat nou toch weer kon...... :roll: :roll: :roll:
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 24 mar 2013 21:16

+1 voor "uninvitedguest".
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 24 mar 2013 21:56

Oh, klaperdeklap. Staande ovatie. Als je zo alles sceptisch bekijkt dan krijg je altijd wel een keer gelijk. Kom nu eens met iets concreets en onderbouwd i.p.v. vermoedens. Die argumenten hebben jullie (Timo en Uninvitedguest) toch?!

Als jullie dan zo moe e.d zijn van het Wielrennen (Timo kijkt al niet meer) stap dan tevens uit het hele commentaar of voelen jullie jezelf als zijnde een nieuwe klokkenluider?

Nee, gelijk moeten en zullen jullie hebben en dat alles gebaseerd op niets. Ik zeg niet dat jullie GEEN gelijk hebben maar dit is wel erg dun waar jullie mee komen.

Staat Fabian nu op je lijst of niet Timo? Dat kunststukje op de E3 was toch wel erg straf of niet?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 24 mar 2013 22:12

zorroi schreef:Staat Fabian nu op je lijst of niet Timo? Dat kunststukje op de E3 was toch wel erg straf of niet?
Op basis van het onderstaande, wat denk je zelf?
timo2.0 schreef:Ik heb nooit beweerd dat ik de waarheid in pacht heb of dat mijn waarheid volledig op feiten is gebaseerd. Wel dat er ploegen en renners zijn die ik op basis van het verleden van inderdaad hun dokters, maar ook van hun managers, ploegleiders, renners en prestaties, niet meer vertrouw.
De ploegen en renners die ik inmiddels het nadeel van de twijfel geef, dat wil zeggen dat ik ze pas weer vertrouw als onomstotelijk vaststaat dat ze schoon zijn in plaats van onschuldig tot het tegendeel is bewezen: de renners van Sky, Katusha, Astana en Quickstep, plus een aantal renners van Cannondale, Radioshack en BMC.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 24 mar 2013 23:56

uninvitedguest schreef:(...) Vervolgens kwijlen hele volksstammen weg bij het ethisch verantwoorde Sky, die op alle fronten in alle koersen alles wint...............
Nu de concurrentie geen partij meer is gaan ze maar tegen elkaar koersen??? :? Wat was dat voor een vertoning vanmiddag in het Critérium International?

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5697
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 25 mar 2013 08:16

" als onomstotelijk vaststaat dat ze schoon zijn ": hoe en wanneer kun je dat weten? Als iemand nooit betrapt is en nooit betrapt wordt maar jij blijft hem toch verdenken dan is het onmogelijk dat zijn onschuld ( en zeker voor jou) ooit komt vast te staan.
Enkel schuldig kan de uitslag zijn (bij betrapt worden) , onschuld kan volgens jouw methode van denken nooit bewezen worden.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 25 mar 2013 09:20

tennisser schreef:
uninvitedguest schreef:(...) Vervolgens kwijlen hele volksstammen weg bij het ethisch verantwoorde Sky, die op alle fronten in alle koersen alles wint...............
Nu de concurrentie geen partij meer is gaan ze maar tegen elkaar koersen??? :? Wat was dat voor een vertoning vanmiddag in het Critérium International?
Ik ga er in ieder geval van over m'n nek...en kijk nu al uit naar de Tour... :roll:

Plaats reactie