Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Betalen voor Wielerland.nl?

bmiller
Forum-lid
Berichten: 752
Lid geworden op: 25 mar 2008 11:47

bmiller 10 aug 2012 09:51

Wielerland slaat door. Begon al met de toertochten en het toch wel matige tv programma.
Moet zeggen dat ik Wielerflits beter en leuker vindt.
Daar hebben ze ook leuke voorbeschouwingen.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 10 aug 2012 09:51

Die toertochten van ze zijn inderdaad ook belachelijk duur.

Gebruikersavatar
joostvanbezooijen
Forum-lid
Berichten: 529
Lid geworden op: 11 apr 2008 11:11

Gebruikersavatar joostvanbezooijen 10 aug 2012 11:15

Jammer, ik bekeek graag de uitslagen en klassementen van mijn eigen categorie. Maar om daar voor te gaan betalen, echt niet. Meer inhoud dan de uitslagen heeft Wielerland niet echt dus mij zien ze niet meer terug. Op KNWU.nl, wielerpunt.com of op de Mylaps site staan de uitslagen ook, alleen vaak wat later.

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 10 aug 2012 16:01

Voor mij heeft de site geen meerwaarde meer. Wel ff kijkje genomen in de shop. Rest is ook duur zeg. Kijk maar eens wat bijvoorbeeld de conti GP4000S kosten (bijna 40 euro..).

sospiro
Forum-lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 mar 2005 22:27

sospiro 11 aug 2012 11:20

Ik denk ook dat wielerland zichzelf hier in de vingers snijdt, vooral het levenslange abonnement voor 50euro is vreemd. Garanderen ze dan een uitslagendatabase voor het leven? Dat is nogal een verplichting...

Daarnaast staan in de database persoonsgevens van heel veel renners, zoals geboortedatum en woonplaats. Er is nooit toestemming gegeven voor het gebruik van deze gegevens, maar wielerland gebruikt het nu wel voor commercieele doeleinden. Niet dat ik hier wakker van lig, maar uit nieuwsgierigheid ben ik benieuwd hoe dit juridisch in elkaar steekt. Is er iemand die dat weet?

Rerainmaker
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 26 jan 2012 21:03

Rerainmaker 11 aug 2012 13:56

Volgens mij stond bij algemene voorwaarden wel iets over het uiten van deze gegevens.

timbo16
Forum-lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 jul 2009 21:01
Locatie: Gorinchem
Contact

timbo16 12 aug 2012 12:54

sospiro schreef:
Daarnaast staan in de database persoonsgevens van heel veel renners, zoals geboortedatum en woonplaats. Er is nooit toestemming gegeven voor het gebruik van deze gegevens, maar wielerland gebruikt het nu wel voor commercieele doeleinden. Niet dat ik hier wakker van lig, maar uit nieuwsgierigheid ben ik benieuwd hoe dit juridisch in elkaar steekt. Is er iemand die dat weet?
Het mooiste van die gegevens is, als er een fout in staat en je mailt naar wielerland of ze dit willen aanpassen, het nogal een grote moeite schijnt te zijn om te reageren, ik heb 2x gemailt(met flinke tijd tussen de 2 berichten) of ze bij mijn naam de club willen aanpassen, daar ik veranderd ben van club.
Dit is nog steeds niet gebeurd.
Ik vindt het ook raar dat er betaald moet gaan worden voor uitslagen die elders(ook bij knwu) zijn te vinden.
Als je de reacties ook op twitter volgt niemand is er blij mee, en dan gaat wielerland op twitter reacties de lucht in gooien dat er toch een hoop mensen zijn die het geweldig vinden :lol:
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace

bmiller
Forum-lid
Berichten: 752
Lid geworden op: 25 mar 2008 11:47

bmiller 13 aug 2012 11:30

Doet me een beetje denken aan:

De Iraakse ex-minister van Informatie, Mohammed Saeed al-Saha

No no no American Soldiers in Baghdad

Hahaha
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

thebomb
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 23 apr 2011 15:21

thebomb 25 aug 2012 17:18

Hoeveel keer kan je zo'n code gebruiken? Ik bedoel hiermee als je met een login en wachtwoord inlogt kan je dit op een onbeperkte aantal pc's doen?

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 25 aug 2012 18:48

timbo16 schreef:Ik vindt het ook raar dat er betaald moet gaan worden voor uitslagen die elders(ook bij knwu) zijn te vinden.
Als je de reacties ook op twitter volgt niemand is er blij mee, en dan gaat wielerland op twitter reacties de lucht in gooien dat er toch een hoop mensen zijn die het geweldig vinden :lol:
Precies, viel me ook al op.

Er zijn zelfs renners die met veel hosanna roepen dat ze nu toch ook maar een abbo'tje aangeschaft hebben.
Was een VCD renner, heeft VCD niet een link met Wielerland....???

right!!
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Rvleugel
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 01 feb 2012 08:32
Locatie: Biezelinge

Rvleugel 29 aug 2012 20:08

pas een abbonement aangevraagd, ik kon niet zonder nie

paulwindtegen
Forum-lid
Berichten: 294
Lid geworden op: 05 aug 2010 00:59
Locatie: Gilze

paulwindtegen 29 aug 2012 21:23

Jammer voor ze maar ik kijk er nooit meer op. Het blad vind ik doorgaans wel de moeite maar om nou te gaan betalen voor die uitslagen; nee.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?

Plaats reactie