Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Graag jullie mening over het trainingsadvies op zitvlees

Gebruikersavatar
doefiets.nl
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jun 2012 16:44
Contact

Gebruikersavatar doefiets.nl 15 jun 2012 16:57

In het Fiets magazine van februari stond een leuk artikel over het hart. Dat artikel was onder andere gebaseerd op de artikelen op mijn site. Zoals Fiets afentoe gebruik maakt van mijn website, zou ik nu graag de hulp willen inroepen van de lezers van Fiets. Want mijn site heeft een nieuw jasje en een nieuwe naam gekregen:
zitvlees.nl is http://doefiets.nl geworden.
Doefiets wordt nu al druk bezocht, maar ik wil het uitbreiden met meer onderwerpen, zodat doefiets uiteindelijk bestaat uit:
  • Blog
    Trainingsadvies
    Voedingsadvies
    Sociaal netwerk voor fietsers
    Informatie over georganiseerde tochten (cyclosportieven)
    Fietsroutes
    Informatie over bergbeklimmingen
Nu weet ik dat er meerdere sites zijn die dit bieden, en daarom vraag ik aan jullie: Wat vinden jullie goed aan http://doefiets.nl, wat slecht en wat missen jullie?
Wat vinden jullie goed aan andere sites?

Ik hoor graag van jullie.

Gijs van Dam
http://doefiets.nl

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37683
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 jun 2012 17:28

Heb jij de site dan gekocht van Johan ofzo?
Less is bore

Gebruikersavatar
doefiets.nl
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jun 2012 16:44
Contact

Gebruikersavatar doefiets.nl 15 jun 2012 18:12

Ja! Klopt. Ik volgde Johan al een tijd en vond het jammer dat er niets meer gebeurde op zitvlees, dus ik heb in december 2011 contact met Johan gezocht en hem mijn plannen voorgelegd en toen kwamen we er eigenlijk vrij makkelijk uit. Ik hoop dat als Johan de tijd kan vinden, dat hij nog een paar mooie blogposts schrijft.

kogafanaat
Forum-lid
Berichten: 165
Lid geworden op: 13 jun 2008 00:02

kogafanaat 15 jun 2012 22:11

Ik krijg de site niet geopend.
fietsfanaat

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 15 jun 2012 23:18

Eerste indruk: ziet er netjes en fris uit. Heldere opbouw, maar om suggesties te kunnen doen zou ik wat langer moeten rondkijken. Wel hier en daar wat tekstuele 'puntjes', zoals bv. hetontbrekenvanspatiestussenwoorden.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 16 jun 2012 07:34

Ik mis alleen de link "weer type" of zoiets. Handige informatie over het weer en de wind! Ik zou deze link graag terug willen zien.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27572
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 16 jun 2012 07:41

Je hebt het in ieder geval gepresteerd om een naam te kiezen die nóg slechter is dan Zitvlees.

Gebruikersavatar
doefiets.nl
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jun 2012 16:44
Contact

Gebruikersavatar doefiets.nl 16 jun 2012 11:26

@kogafanaat: Welke browser gebruik je?
@plantagenet: Bedankt! Het probleem met de spaties was mij ook al opgevallen. Het is een bijvangst van de migratie, dus ik zal de tekst nog een keer moeten doorlopen.
@havana: Als de naam maar blijft plakken. Ik vond de oude naam iets te veel focussen op nou juist dat ene wat niet leuk is aan fietsen.
@body: Uit de bezoekersstatistieken bleek dat die link niet veel gebruikt werd. Maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ik droom van een functie waarbij je kunt aangeven welke route je gaat fietsen (door bv een gpx file te uploaden) en kunt aangeven wanneer je dat ongeveer gaat doen, en dat je dan te zien krijgt welk weer je tijdens je tocht kan verwachten.

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 16 jun 2012 13:49

doefiets.nl schreef: @body: Uit de bezoekersstatistieken bleek dat die link niet veel gebruikt werd. Maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ik droom van een functie waarbij je kunt aangeven welke route je gaat fietsen (door bv een gpx file te uploaden) en kunt aangeven wanneer je dat ongeveer gaat doen, en dat je dan te zien krijgt welk weer je tijdens je tocht kan verwachten.
Als het mogelijk is zou ik graag die link van de windrichtingen van je willen hebben.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 16 jun 2012 14:12

havana schreef:Je hebt het in ieder geval gepresteerd om een naam te kiezen die nóg slechter is dan Zitvlees.
Haha, ...dat was precies mijn gedachte!

Gebruikersavatar
doefiets.nl
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jun 2012 16:44
Contact

Gebruikersavatar doefiets.nl 16 jun 2012 19:09

body schreef:Als het mogelijk is zou ik graag die link van de windrichtingen van je willen hebben.
Ik heb de pagina weer in ere hersteld: http://doefiets.nl/fietsweer/
Ik heb de buienradar een klein beetje aangepast, zodat je nu ook de voorspelling voor de komende 2 uur kan selecteren in plaats van alleen het afgelopen uur.

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 17 jun 2012 01:13

doefiets.nl schreef:
body schreef:Als het mogelijk is zou ik graag die link van de windrichtingen van je willen hebben.
Ik heb de pagina weer in ere hersteld: http://doefiets.nl/fietsweer/
Ik heb de buienradar een klein beetje aangepast, zodat je nu ook de voorspelling voor de komende 2 uur kan selecteren in plaats van alleen het afgelopen uur.

Super bedankt!
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Plaats reactie