Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Pantani

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 20 mar 2006 00:41

Vrijdag had ik een enorme SUPERdag op de fitness - hometrainer. Heel veel kracht, heel veel uithoudingsvermogen. En geen greintje pijn. Stond versteld van mezelf. Ben er zelfs na 65 minuten mee gekapt om mezelf te beschermen...
Wat was nu het geval: Bij wijze van proef had ik die ochtend een dubbele dosis Liothyronine geslikt; Dit zijn mijn medisch noodzakelijke schildkliermedicijnen. In lekentaal: het stofje is een katalysator bij de verbranding van koolhydraten, vetten enz. in iedere lichaamscel. Zoiets als zuurstof... Voor normale mensen zeker NIET AAN TE BEVELEN. Je zou je lichaam in overdrive zetten met alle gevolgen van dien. Maar ik mag experimenteren. En de kick die je krijgt van die plotselinge vooruitgang is groot. Zou ik dit in wedstrijdverband meemaken, dan zou de kick nog groter zijn. (overigens: de 'kick' van het omgekeerde maak ik helaas ook vaak mee). Kortom: Ik kan me dopinggebruik wel voorstellen, hoe fout het ook is.

dominic
Forum-lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 13 okt 2005 16:13

dominic 20 mar 2006 02:25

Quoten: Origineel geplaatst door max29 op 19 Maart 2006



vervolg pakketje: vruchtbare dag met collegarenner ..chris peers quickstep



hier haak ik reeds af, want peers heeft nooit voor quickstep gereden

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 20 mar 2006 14:54

Bijna 300 km met dik 45 gemiddeld op een boterham met pindakaas......
Ik vind het een mooie sport en ik kijk graag maar dat er clean gereden wordt geloof ik al jaren niet meer.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

zware
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 01 mar 2006 20:39

zware 20 mar 2006 20:00

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 19 Maart 2006

ik zeg wel dit:pantani wist teveel en is vermoord-voor zulke praktijken!wa denkje max.?

 nzin Pantani is door doping gebruik verslaafd geraakt en heeft , volgens mij, een overdosis genomen.

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 20 mar 2006 20:21

nee srry.daar ben je verkeerd!
hij is vermoord,ze moesten van hem af,net zoals vdb nu!ze durven niet meer winnen,zelfs niet vanvoor rijden!
het is niet normaal dat een pantani elke keer hij thuis kwam eerst ging zien of er geen zendertjes waren geplaatst?
hij had al langer tekene gegeve en ja is drugs uit schrik beginnen nemen,maar dit speelde in zijn nadeel,want nu lijkt het zelfmoord!
het is begonnen toen hij het italiaanse gerecht durfde uitmaken voor maffia(weten vele niet!)en jaar erachter pakken ze hem,...(vervolg ken je)
zeg het je,het is een corrupt wereldje op hoog niveau!(lefevre 15milj.euro per jaar aan supplementen!)
mooiste en hardste sport die er is,op dat niveau clean,bestaat niet,maar vind dit niet erg,zou het zelf ook doen!maar 1ding ben ik zeer zeker:hij is vermoord(net zoals diana!)
il magnifico

composite
Forum-lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: 22 mei 2005 22:15

composite 20 mar 2006 21:20

mmmmhh, paranoide noemen ze dat geloof ik.....
Gang is alles!!

lazo
Forum-lid
Berichten: 776
Lid geworden op: 10 jan 2006 10:30

lazo 20 mar 2006 21:20

Je zegt niet clean op dat niveau,dan is de ganse media misleid,want indien iemand gepakt word maken ze hem volledig af,voor iemand die gepakt word met doping stort de wereld in elkaar op dat moment!!!Nu denk ik,als ik weet dat iedereen pakt en ze pakken mij,da is toch om zot van te worden moest het zo zijn,da kan toch gewoon niet.

lazo
Forum-lid
Berichten: 776
Lid geworden op: 10 jan 2006 10:30

lazo 20 mar 2006 21:43

Tis een thema dat veel mensen bezighoud welpakken of niet pakken,mij intresseert het al niemeer,ik zie het gewoon graag,de strijd,de sterkste...wat die manne pakken of nie pakken intresseert me nie.

ekki
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 jan 2006 20:15

ekki 20 mar 2006 21:51

Beste Swind,
Beide is mogelijk, een 2-tal doktoren in NL bieden de kuur aan maar het is eveneens verkrijgbaar op Internet (heb ik gedaan !!!)
Indien je meer wilt weten moet je maar eens kijken op: http://www.hcgkuur.com/forums/
Op vele plekken zit er minder vet, geen problemen met overtollig vet. Ik heb ongeveer 25 dagen een spuitje gehad ! Nu zit ik op 1350 calorieen en kan weer stevig trainen. Rustpols is weer naar 43 gegaan en ik heb het gevoel dat ik per dag sterker wordt.
Erg belangrijk is dat ik gezonder en beter eet n.a.v. het dieet !!
Groeten, Ekki

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 20 mar 2006 21:51

@Pantani en de Holocaust is zeker een verzinsel van de Amerikanen? De Cia heeft zich in de Twin Towers gevlogen en niet Bin Laden? Saddam Hoessein heeft geen gifgas op de koerden geschoten?
Komop zeg waar leidt het ontkennen van feiten nu toe? enkel het afbreken van iedere geloofwaardigheid.
Wat is je bron van die 15 miljoen van Lefevre?
Waarom zou het Italiaanse rechtsysteem mafioso zijn? Enkel omdat ze Pantani veroordeeld hebben voor de overtredingen die hij heeft begaan..
@Ifalco volgens mij Waarom zou die 45 gemiddeld niet kunnen zonder doping? In alle amateur en u<19 categorien worden gemiddelde van boven de 40 gereden, pakken wij dan ook allemaal volgens jouw. In een peleton 45 rijden is echt geen kunst aan op het vlakke. 10 man rijden in de wind boven omslagpunt en 180 man erachter hoeven nauwelijks te trappen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

swind
Forum-lid
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 okt 2005 20:14

swind 20 mar 2006 22:49

Quoten: Origineel geplaatst door ekki op 20 Maart 2006


Beste Swind,
Beide is mogelijk, een 2-tal doktoren in NL bieden de kuur aan maar het is eveneens verkrijgbaar op Internet (heb ik gedaan !!!)
Indien je meer wilt weten moet je maar eens kijken op: http://www.hcgkuur.com/forums/
Op vele plekken zit er minder vet, geen problemen met overtollig vet. Ik heb ongeveer 25 dagen een spuitje gehad ! Nu zit ik op 1350 calorieen en kan weer stevig trainen. Rustpols is weer naar 43 gegaan en ik heb het gevoel dat ik per dag sterker wordt.
Erg belangrijk is dat ik gezonder en beter eet n.a.v. het dieet !!
Groeten, Ekki


Bedankt Ekki! Ik ben zelf niet te zwaar zodat ikzelf geen kuur nodig heb, maar ik vind het wel een interessant onderwerp. Vooral de ervaring van iemand die HCG heeft gebruikt.
Heb je vroeger veel gesport en ben je daarna zwaarder geworden? Een rustpols van 43 is best laag.
Als ie gaar is kom ik terug

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 21 mar 2006 09:18

haal s'avonds soms maar 40-41,max.42 in de zetel!is rond 37-38!maar zegt dit echt zoveel?want ben belange nog niet in vorm!
lefevre:leuven:universiteit!
pantani:moeder van pantani weet ook nog veel!
twin towers:werd gesponsord met amerikaans geld,maar keur ik niet goed!bush had nog harder moeten toeslaan(maar zit ermee tussen,wie niet?)
sadam:rotzak!(maar o zo dikwijls in het verleden verdedigd en mogen schuilhouden!)
tenslotte:lady di:ligt er zeer dik op en nu hebben zogezegd de paparazzi het gedaan!
il magnifico

Plaats reactie