Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Giro 2006!

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 29 mei 2006 22:55

Heb het ook gelezen op TT dat Simoni Basso ervan beschuldigt dat hem geld zou zijn geboden voor de overwinning
 
tja wat moet je ervan zeggen, ze hebben lang met zijn 2en gereden dus er kan veel gezegd zijn, aan de andere kant denk ik niet dat Basso dat zou doen....
maar tja je weet maar nooit, denk niet dat het slim is van Simoni om dat zo publiekelijk te roepen!!!
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 29 mei 2006 23:56

Quoten: Origineel geplaatst door amnesiac op 29 Mei 2006


Quote: Origineel geplaatst door Wesley op 29 Mei 2006

LOL

HAHA die Maurizio Ardila (als ik het goed heb) komt niet eens op het zadel


Wie heeft da getrukeert?
Wel precies echt!
Of is dit een grapje onder de renners?
il magnifico

sospiro
Forum-lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 mar 2005 22:27

sospiro 30 mei 2006 00:15

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 29 Mei 2006


Wie heeft da getrukeert?
Wel precies echt!
Of is dit een grapje onder de renners?

Dit is echt, een grapje onder de renners dus.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5697
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 30 mei 2006 14:17

terug van Italie!
Woensdagrit op de krohnplatz is niet alleen voor de renners maar ook voor mij in het water gevallen.
Aan de voet van de kabellift gezien het slechte weer beslist van toch niet naar boven te gaan naar de aankomst ( gelukkig maar zoals achteraf gebleken is).
Dan maar beslist om naar de voorlaatste col de passo del erbe te rijden.
Toen fietsers en mobilhomes mij tegemoet kwamen had er al een lichtje moeten gaan branden. Boven , met etentje drie uur gewacht tot er een zatte italiaan ons kwam zeggen dat de rit van de giro niet over de erbe voorbijkwam!
Vrijdag dan gaan supporteren met goed weer op de pordoi! Die mannen houden er wel een serieus tempo op na zeg, en ik die dacht van de favorieten eens goed te kunnen bekijken.
Voor iedereen die graag in de bergen fietst maar niet uren op de fiets wil is het sellarondje ( rondje?: amaii) echt de max. je doet er vier cols met een hoogte van 1875 (campolongo-, 2239 (pordoi), 2244 ( sella) en 2158m (gardena) op 55 km met 1800 hm in een fantastisch decor.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie