Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Vuelta

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 30 aug 2006 21:04

Zal er zelf dan maar over beginnen zeker:de VUELTA!!!
KASJESHKIN wint!!!
il magnifico

vanpersie
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 mar 2006 14:59

vanpersie 31 aug 2006 00:01

Ik tip Mentsjov aangezien hij met een sterke ploeg rond rijdt dit jaar, zie ik hem als een grote kanshebber. Netals Valverde en de mannen van Astana. Dus we gaan een spannende Vuelta dit jaar. Hopelijk blijven we een dopingschandal bespaart.Jeffrey

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 31 aug 2006 00:31

Quoten: Origineel geplaatst door vanpersie op 30 Augustus 2006

Ik tip Mentsjov aangezien hij met een sterke ploeg rond rijdt dit jaar, zie ik hem als een grote kanshebber. Netals Valverde en de mannen van Astana. Dus we gaan een spannende Vuelta dit jaar. Hopelijk blijven we een dopingschandal bespaart.Jeffrey


lol! Je hebt de etappe van vandaag dan zeker gemist... :)
Ik denk Valverde. Geen Tour in de benen (nouja...), Spanjaard en klasbak. Ik zeg 3 keer kans.

dijkjes
Forum-lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 08 aug 2006 21:14

dijkjes 31 aug 2006 10:28

vanpersie voor je info even een klein stukje ik ben het met TYR W eens menchov is helaas over ( had het wel graag gezien ). ik denk net als patani dat Andrei Kasheshkin  het gaat worden
------------------------------------------------
Di Luca slaat dubbelslag, Menchov zakt door 't ijsDanilo di Luca is de winnaar van de eerste echte etappe in de Vuelta d'Espana. In tegenstelling tot de Tour de France, waar de laatste week de bergen pas in zich komen was het in Spanje direct raak. De renners werden in de vijfde etappe over twee cols van de eerste categorie en één berg van de buitencategorie gestuurd. Op het sluitstuk sloeg Di Luca toe en pakte naast de etappe ook de gouden leiderstrui.
De Italiaan won de sprint van Janez Bajkovic, Andrei Kasheshkin en Gomez Marchante. Op een kleine halve minuut kwamen de twee grote favorieten Carlos Sastre en Alejandro Valverde binnen. Ook de Oostenrijker Bernhard Kohler en de Amerikaan Tom Danielson hielden de schade beperkt op tweeënveertig seconden.
De verliezer van de dag was Denis Menchov. De Russische kopman van Rabobank en titelverdediger werd op ruim drie minuten gereden, met aan z'n zij Michael Boogerd. De Nederlands kampioen lijkt zijn goede vorm van de Tour mee te hebben genomen. Thor Hushovd ging van start als leider, maar kwam uiteindleijk op bijna een half uur binnen in het grote peloton.
In het klassement heeft Di Luca vier seconden voorsprong op Brajkovic, achttien op Kasheshkin en een half minuut op Sastre. Boogerd is de beste Nederlander op de dertigste stek.   
 
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

vanpersie
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 mar 2006 14:59

vanpersie 01 sep 2006 16:19

Zag een kwartier na dat ik dit heb gepost, dat Menchov door het ijs is gezakt. Maar ja we hebben nog een tijd rit voor de boeg dus, het is nog een open strijd. Maar na wat ik gister heb gezien is Valverde wel heel erg sterk.

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 07 sep 2006 17:00

Gast,gij hebt echt problemen he?
Doe deze dan op slot he!!
il magnifico

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 sep 2006 18:54

Volgens mij is het vrij logisch dat ik het 1e geopende topic open houd.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

reinvandewou
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 29 mar 2006 01:55

reinvandewou 08 sep 2006 19:27

amai ongelofelijk sterk nummer van sanchez

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 08 sep 2006 20:59

Morgen gebeurt het!
KASJESKIN wint de rit en het goud(Wint zo de VUELTA)en VINOUKOUROV word 2'de!
il magnifico

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 08 sep 2006 23:56

En misschien worden ze drie dagen na de Vuelta dan wel weer gediskwalificeerd, en dan wint Valverde toch nog. En die wordt dan drie dagen later gediskwalificeerd en dan, ....................., en dan...................., en dan........................THEO ELTINK!!!!

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 09 sep 2006 21:16

Erg,erg,erg!!Valverde 4'de in tijdrit?
Leert wel heel snel bij!!!
Beetje abnormaal????
il magnifico

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 10 sep 2006 21:37

KASJESKIN en VINOUKOUROV zijn niet naar de dopingcontrole gegaan!
Waren al vertrokken met de bus(niet de lijn,wel van de club-was sneller!)
En moesten allebei in het potje plassen,ze vroegen om de bus te laten terugkeren,maar overstes van ASTANA weigerden dit!
Weten alleen nog niet of het gevolgen zal hebben?
il magnifico

Plaats reactie