Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Ooit iets gewonnen?

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 03 sep 2006 20:06

Na jaren van trainen, duizenden kilometers, zonder ooit ook maar iets gewonnen te hebben, was het gisteren dan eindelijk zover. Nee, ook nu won ik geen koers, maar wel een Giant Downtown boodschappenfiets. Op de onderstaande attractie was ik als snelste boven, 22,3 seconden. De zogenaamde vertical bike stond in Helmond, en na 14 uur was er niemand die mijn prestatie wist te verbeteren.
Nu vraag ik me af of er tussen de forumleden mensen zijn die ook ooit op die manier iets aan hun trainingsarbeid hebben gehad.
Ik ben benieuwd.

swind
Forum-lid
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 okt 2005 20:14

swind 03 sep 2006 20:09

Gefeliciteerd metje overwinning!

Hoeveel meter moest je omhoog trappen? Het ziet er wel spectaculaar uit.

Op de racefiets heb ik nog nooit iets gewonnen (nog nooit aan een wedstrijd meegedaan)
Als ie gaar is kom ik terug

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 03 sep 2006 20:20

Twaalf meter. De fiets was nogal afgeragd. Ik had, moet ik eerlijk bekennen, wel wat geluk met de locatie van deze attractie. Hij stond wat verdekt opgesteld aan de rand van het centrum, dus de toeloop was niet al te groot. Maar toch, dat trainen zorgt er gelukkig toch voor dat je je kunt onderscheiden van de gemiddelde passant. Het is ook wel eens leuk om jezelf te vergelijken met mensen die niet of weinig fietsen. Normaal let je alleen op mensen die sneller zijn.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 03 sep 2006 20:25

Ik heb op de FietsRAI dit jaar de 4e plaats behaald op de Tacx Cauberg tijdrit.
Winst: kledingsetje (met betere warming-up en parcourskennis had ik beter gekund, eigenlijk had ik de dag erop nog ff terug moeten gaan)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 03 sep 2006 21:16

Quoten: Origineel geplaatst door Robbebopper op 03 September 2006

Twaalf meter. De fiets was nogal afgeragd. Ik had, moet ik eerlijk bekennen, wel wat geluk met de locatie van deze attractie. Hij stond wat verdekt opgesteld aan de rand van het centrum, dus de toeloop was niet al te groot. Maar toch, dat trainen zorgt er gelukkig toch voor dat je je kunt onderscheiden van de gemiddelde passant. Het is ook wel eens leuk om jezelf te vergelijken met mensen die niet of weinig fietsen. Normaal let je alleen op mensen die sneller zijn.


was bij hotel westende he? opening van een nieuwe fietsenstalling..
Leuk dat ik niet de enige kattenmepper ben hiero
Train ze!

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 04 sep 2006 00:58

Ik ben inderdaad een rasechte katte(n)mepper. Heb jij ook een poging gewaagd?

chevalier
Forum-lid
Berichten: 876
Lid geworden op: 25 jun 2005 02:45

chevalier 04 sep 2006 01:04

 
Met me Racefiets heb ik al een keer de hoofdprijs gewonnen 2 jaar geleden , toen met me hand in me voorwiel beland en over de kopgegaan en met gezicht op het fietspad beland  die was toen aardig stuk 10 hechtingen erin ofzoiets en gelukkig geen tanden stuk, wel 3 weken met kindertandpasta me tanden gepoetst.
Dus ik had een prijs, een ritje met de ziekenwagen naar het ziekenhuis , of telt dit niet mee.
(Maar ik doe er nu wel luchtig over maar toen was het echt geen pretje)
 

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 04 sep 2006 01:06

Het was in elk geval geen schoonheidsprijs.

meeuh
Forum-lid
Berichten: 685
Lid geworden op: 14 jan 2006 12:55

meeuh 04 sep 2006 11:12

Quoten: Origineel geplaatst door chevalier op 03 September 2006


 
Met me Racefiets heb ik al een keer de hoofdprijs gewonnen 2 jaar geleden , toen met me hand in me voorwiel beland en over de kopgegaan en met gezicht op het fietspad beland  die was toen aardig stuk 10 hechtingen erin ofzoiets en gelukkig geen tanden stuk, wel 3 weken met kindertandpasta me tanden gepoetst.
Dus ik had een prijs, een ritje met de ziekenwagen naar het ziekenhuis , of telt dit niet mee.
(Maar ik doe er nu wel luchtig over maar toen was het echt geen pretje)
 

Lal, zo heb ik ook prijs gewonne vorig jaar.Maar wat is de prijs nu? Dat blijvend letsel of de komende schade vergoeding?

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 04 sep 2006 12:38

Quoten: Origineel geplaatst door Robbebopper op 03 September 2006

Ik ben inderdaad een rasechte katte(n)mepper. Heb jij ook een poging gewaagd?


Nee dat niet! Wist dat er wel het een en ander werd georganiseerd vanuit een winkel waar ik parttime werk in samenwerking met giant, maar dit wist ik dus niet..
 
Train ze!

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 06 sep 2006 02:25

Helmund...da's ook de sportiefste stad van Nederland.
Oh ja?
Jaaaa..daar loopt iedereen in een trainingspak   HAHAHAHAHA
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

Plaats reactie