Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 02 dec 2016 14:12

dario schreef:Die Jessie Jazz vind ik maar niks, maar wie is die alleraardigste donkerharige juffrouw?
Dat is Anna Nooshin, die was behoorlijk boos toen TD eruit moest :D
TD voelde zich genaaid..........hoe toepasselijk....
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Gebruikersavatar
Sieper
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 07 okt 2013 17:36

Gebruikersavatar Sieper 02 dec 2016 14:17

oldandslow schreef:
Sieper schreef:Op een onbewoond eiheiland, is het alle dagen feest! Ja je voelt je er blij want...
...Thomas Dekker is er bij ??....

Gaat ie zo verder?
Nee :) ...je drinkt er melk uit een kokosnoot, ligt met je billen bloot, je wordt vanzelf groot.

kinderen voor kinderen 2. Grijs gedraaid vroeger die plaat (LP).
Afbeelding

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 02 dec 2016 21:31

Douglas schreef:
Keezx schreef:Totaal oninteressant en afgrijselijke ontoepasselijke muziek erbij.
Maar ieder zijn meug.
Dus je kijkt er zelf ook naar! Of alleen maar toevallig voorbij gezapt?
Mijn vrouw kijkt ernaar en ik woon daar ook, dus zodoende vang je wel eens wat op.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 03 dec 2016 12:44

Ik heb het bijna uit, ik had wat andere dingen te doen. Tja, ik vind het een gevalletje narcistische puber die nooit echt veel heeft hoeven doen en alles makkelijk aangewaaid heeft gekregen en nooit eens van iemand tegengas heeft gekregen. Voorzien van een niet al te sterke ruggegraat en voorzien van het idee dat hem van goddelijke wege van alles en nog wat toekomt wat er voor andere mensen allemaal niet is. De meeste mensen moeten veel harder vechten voor een veel geringer resultaat en zeiken een stuk minder. Ergens heeft het ook iets tragisch dat je je leven op zo'n jonge leeftijd al kan verknallen doordat je zo'n slap ei bent en alleen de boodschap hebt opgepikt dat je God op een Stokkie bent. Dom, slap en leeg zijn is niet iets waar je zelf veel aan kan doen. Ik vind het triest en verwerpelijk tegenlijkertijd. Ik vind het typisch een extreem product van veel dingen in onze maatschappij die we kennelijk met zijn allen zelf zo willen.

Ik vraag me af of TD nu wat jaartjes ouder nou zo heel veel wijzer is, gezien zijn mediageilheid twijfel ik daar aan.
Dat mensen die op geen enkele wijze tegengas krijgen en alles krijgen wat ze wensen zich gaan gedragen als Romeinse keizers op een orgie dat verbaast me niks. Het enige dat ik totaal niet snap hoe je na een nacht van kotsend in de plee liggen of tot zes uur 's ochtends in een plas bloed liggen proberen of je je bloedzak aangesloten krijgt nog tot iets sportiefs in staat bent, als is het maar toertocht de Zeeuwse Kluiten van 25 km. Is die doping zo goed dan?

En dan het inkijkje in de wielercultuur bij de Raboploeg en het dopinggebruik...ik lees niks dat we inmiddels niet min of meer al wisten.
Veni. Vidi. Fietsie.

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 03 dec 2016 12:51

Kan ik rustig laten lopen, niks te missen.
Ook het volgende boek zal ik links laten liggen.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Gebruikersavatar
xml
Forum-lid
Berichten: 1114
Lid geworden op: 06 feb 2013 22:21
Locatie: België

Gebruikersavatar xml 03 dec 2016 13:16

het ging er wel heftig aan toe bij Rabobank, bloedzakken en epo enzo. maar is dat nu een balzak die uit z'n keel hangt te bengelen?? :shock: misschien voor de testosteron waarden. :lol:

Afbeelding

robbiey
Forum-lid
Berichten: 702
Lid geworden op: 28 aug 2011 18:33

robbiey 03 dec 2016 21:11

Op zich vind ik gebruik maken van het tragische verleden en daar nu geld aan verdienen best heel wijs... Noem het mediageil maar BN-er blijf je toch op een bepaalde manier en dat komt door ons, zo zie ik ook stapels boeken liggen van zus Holleeder, zeg het maar, bedankt voor het crimineel zin , grote broer.

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 03 dec 2016 21:57

robbiey schreef:Op zich vind ik gebruik maken van het tragische verleden en daar nu geld aan verdienen best heel wijs... Noem het mediageil maar BN-er blijf je toch op een bepaalde manier en dat komt door ons, zo zie ik ook stapels boeken liggen van zus Holleeder, zeg het maar, bedankt voor het crimineel zin , grote broer.
het is niet dom in ieder geval :D
maar precies: als bekend persoon kun je het natuurlijk nooit goed doen (geen wielrenner, maar zie Ronaldo met z'n gigantische inkomsten: als hij GEEN geld aan goede doelen geeft krijgt hij de meute over zich heen, als ie dat wel doet noemt men het weer een publiciteitsstunt (hij schijnt 2 of 3 mln naar nabestaanden van dat omgekomen voetbalteam gestuurd te hebben))

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3390
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 04 dec 2016 18:18

Met frisse tegenzin aan het boek begonnen, maar op snelheid geraakt en in een paar uurtjes uitgelezen.

Het is voor mij het relaas van een verknipte persoon in een gestoorde wereld. Het is vooral dat laatste wat me interesseerde, en ondanks mijn gezegende leeftijd ben ik niet cynisch genoeg om te geloven dat de profwielrennerij in de breedte nog steeds zo (doping) in elkaar zit. Ik leef op hoop.

Wat Dekker betreft, die zal steeds met hoogtes en laagtes zitten, in welk professioneel en sociaal milieu hij zich ook bevindt. Hij is een slachtoffer van zijn eigen persoonlijkheid, en minder van het wielermilieu.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 04 dec 2016 18:37

raven14 schreef:Wat Dekker betreft, die zal steeds met hoogtes en laagtes zitten, in welk professioneel en sociaal milieu hij zich ook bevindt. Hij is een slachtoffer van zijn eigen persoonlijkheid, en minder van het wielermilieu.
Dat is wel een mooie bondige samenvatting waar ik het persoonlijk helemaal mee eens ben @raven14!

Ik heb het boek ook gelezen (niet gekocht aangezien ik Dekker als publiciteitszoeker niet ga spekken) aangezien sommige forumleden vonden dat ik geen recht van spreken had indien ik het boek niet gelezen had.

Als je nu ook ziet dat hij in zo'n flutshow expeditie robinson gaat zitten dan is dat wederom om ergens aandacht te krijgen.
Welke idioot heeft hem uberhaupt gevraagd?

Nee, Thomas Dekker zal idd blijven gaan tussen rare extremen en nooit volwassen worden. Zoals ik eerder zei loopt het nog eens slecht af met hem.

Thomas Dekker denkt zo slim te zijn maar ziet in al zijn 'wijsheid' zijn domheid niet in de narcist als hij is.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Sieper
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 07 okt 2013 17:36

Gebruikersavatar Sieper 04 dec 2016 20:08

Dat ziet hij best. Maar het houd hem toch niet tegen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3235
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 04 dec 2016 20:24

Bewust onbekwaam, Het ontbreekt hem aan sense of urgency om er mee aan de slag te gaan..

Plaats reactie