Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 18 nov 2016 21:30

Een mening gebaseerd op onjuistheden kun je geen mening noemen. O, de ironie...

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 18 nov 2016 21:48

chrissiewizzie schreef:@Zorro: heb je het boek gelezen? Ik gok van niet. De uitleg in het boek is goed, de motivatie is behoorlijk uitgelegd en het leest makkelijk weg.

Oja, ik lees over het algemeen sneller dan ik schrijf.
Nee, niet gelezen en dat ga ik ook niet doen als eerder gezegd. IK ga mijn geld niet dumpen in een TD beerput.

Zoals eerder vermeld heb ik veel boeken over dit onderwerp gelezen (Pantani, Museeuw, Vandenbroeke, Armstrong (Walsh met diverse boeken, Tyler Hamilton, Millar) en die las je niet in 60 minuten uit.
Prut proza van Zonneveld en Dekker dus.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4237
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 18 nov 2016 21:48

litespeed schreef:Een mening gebaseerd op onjuistheden kun je geen mening noemen. O, de ironie...
is best wel een mening, maar niet erg gefundeerd 8-)

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 18 nov 2016 22:05

litespeed schreef:Een mening gebaseerd op onjuistheden kun je geen mening noemen. O, de ironie...
Als jouw waarheid dus puur op Thomas Dekker gebaseerd is dan zou ik maar snel een levensverzekering afsluiten.
Kansloos persoon TD en zoals ik al eerder zei zal hij niet oud worden.

De waarheid is hard en hij verkondigd nogmaals zijn mistanden + toch zelf dus hoezo gebaseerd op onjuistheden? Hoever heb je je kop in het zand?
Denk je dat het ooit beter zal worden/gaan met TD na al die jaren van ups en downs?

Dekker denkt nog steeds dat hij de wereld in pacht heeft en men hem wel zal volgen. Not me!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 18 nov 2016 22:19

chrissiewizzie schreef:Lees het boek en je ziet dat jouw beeld alleen gebaseerd is op jouw eigen aannames. Het beeld in het boek is een stuk genuanceerder en hij gaat in tegenstelling tot in de documentaire over hem van een paar jaar geleden behoorlijk door het stof. Het is en blijft wel een alfamannetje. Maar ja, dat zijn er wel meer in topsport.
Sorry maar een boek dat je in iets over één uur compleet kan lezen neem ik niet serieus.
Laat me me maar weten wanneer en waar je het boek dumpt en ik pik het wel op ;) :D
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 18 nov 2016 22:55

chrissiewizzie schreef:Your loss...
Ik denk het niet. Menig stripverhaal is beter.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3111
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 18 nov 2016 22:57

Bij Pauw zodadelijk T en T.

Gebruikersavatar
oldandslow
Forum-lid
Berichten: 657
Lid geworden op: 29 apr 2007 19:11

Gebruikersavatar oldandslow 18 nov 2016 22:58

De ironie van heel dit gebeuren is dat jongens die nu wel met een schone lei fietsen en het wielrennen voor Nederland weer aanzien geven zich nu ook moeten gaan verdedigen tegen het journaille dat op jacht gaat naar sappige citaten. En dat hebben Dumoulin, Kruyswijk, Oomen om er een paar te noemen niet verdiend. Ik ga het boek niet kopen, het niveau is al bekend en Thomas Dekker heeft me al meer voor de gek gehouden. Het is me nog geen stuiver waard, laat TD zijn geld maar verdienen met flauwe TV- en praatprogramma's.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 18 nov 2016 23:38

chrissiewizzie schreef:Zolang die omerta standhoudt, hou je het geprik van de journalisten. En terecht. De enige manier om zaken op te lossen, is door ze naar buiten te brengen. Maar daar gaat dit boek niet bij helpen, net zo min als de boeken van anderen. Tenzij de UCI en andere instanties onderzoeken starten.
Ogen sluiten en kop in het zand steken kan ook natuurlijk. Gebeurt ook al jaren en werkt best effectief.
Maar goed, ik boor liever hoe het er echt aan toe is gegaan en daarom ben ik blij met dit soort boeken en onthullingen. Net als het boek over VDB, de boeken van Millar,Hamilton en anderen en figuren als Peter Winnen die er gewoon open over schrijven.
Oftewel dit gepruts wat dus klaarblijkelijk in 63 minuten gelezen kan worden voegt niets toe.
Waarom vededig je die TD dan @chrissiewizzie?

Nogmaals heeft dit Thomas Dekker gezever over zijn sexuele escapades NIETS te maken met de Omerta in de wielrennerij.

Dit soort gezever van Thomas Dekker kun je niet vergelijken met boeken als Pantani, Museeuw, Vandenbroeke, Armstrong (Walsh met diverse boeken), Tyler Hamilton, Millar

Die Omerta lag al lang open sinds Walsh over Armstrong (al zullen er nog steeds renners zijn die doperen).
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 19 nov 2016 00:26

chrissiewizzie schreef:J
En wat een onzin om de kwaliteit van iets af te meten aan hoe lang je nodig hebt om het te lezen... bijna grappig. Aandoenlijk ook.
Maar goed, ik ga geen energie meer in antwoorden aan jou steken, je bent toch alleen uit op jouw eigen gelijk. Lees het boek en kom dan pas met jouw oordeel.
Complete onzin wat je hier zegt, laf en oneerlijk om te zeggen dat ik alleen maar uit ben op mijn eigen gelijk. Ik heb niets te winnen hier of door de Donald Fucking Duck van Thomas Dekker.

Ik zal de laatste zijn om mijn ongelijk toe te geven en dat is echt eerlijk en oprecht maar wat ik zie en lees van Thomas Dekker zijn boek........

Als iemand met het boek kan lenen om te lezen dan graag maar ik ga het niet kopen (al eerder door mij vermeldt) om Thomas Dekker zijn rekening te spekken.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16261
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 19 nov 2016 00:48

litespeed schreef:Man, wat laat je je in je kaarten kijken. In 1 post zoveel onjuistheden produceren om TD door het slijk te halen.
Volgens mij is alleen de 'eenzame rukker' opmerking onjuist, de rest zijn gewoon meningen over hoe TD op hem overkomt. Het wordt wat ongenuanceerd gebracht maar dan maakt het niet onjuist.

Ik weet ook niet of ik behoeft heb om het zoveelste sex, drug en rock en roll opschepverhaal van een sporter te gaan lezen. Echt tragisch kun je zijn levensverhaal ook niet noemen. Het is vooral zijn carrière als wielrenner die mislukt is. Ik kan ook wel een spannend verhaal laten schrijven over mijn carrière als krantenjongen die mislukt is vanwege drank, drugs en vrouwen maar tragisch is mijn leven allerminst.
Campagnolo Ultra Dork

Zwasja
Forum-lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 02 jul 2012 21:06

Zwasja 19 nov 2016 01:05

Heeft hij de omerta doorbroken?
Niet echt wat mij betreft. Ik wil gewoon alle namen hren die met doping te maken hebben gehad. Hij noemt alleen MB en pleit LtD vrij. Maar MB had al bekend. Dus dat is niks nieuws. Enkel Hanegraaf noemt hij als nieuwe naam. Voor de rest blijft het oppervlakkig v.w.b. het doping vraagstuk.

Plaats reactie