Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5759
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 18 nov 2016 12:12

daniel1975 schreef:Als je eens door de historie van Hanegraaf heen wandelt kom je ook wel hele mooie figuren om hem heen tegen :D
Maar dat is toeval. ;)
Daar mag je geen conclusies aan verbinden. :P :winkthumb: :mrgreen: :twisted: :lol:

donarrie
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 apr 2013 19:50

donarrie 18 nov 2016 13:18

TD absoluut geen held. Als je de dope dan nodig hebt win dan echt eens wat en verpruts je talent niet zo. Die kan nog niet eens van zichzelf winnen. Dat een systeem/groepsdynamiek je onder druk weet te zetten begrijp ik maar uiteindelijk kies jezelf. Er zijn er genoeg die de keuze anders hebben gemaakt....

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8387
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 18 nov 2016 15:42

@donarrie ik denk dat je de rennerswereld van die tijd een beetje verkeerd inschat. Ze zijn er die niet gebruikten, maar ik zou het knap vinden als je er 10 op zou kunnen noemen waar je je handen voor in het vuur zou durven steken.

lb117
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 11 aug 2016 16:52

lb117 18 nov 2016 16:08

Jans schreef:@donarrie ik denk dat je de rennerswereld van die tijd een beetje verkeerd inschat. Ze zijn er die niet gebruikten, maar ik zou het knap vinden als je er 10 op zou kunnen noemen waar je je handen voor in het vuur zou durven steken.
Dit zou ik wil een interessante quest vinden.

1- Laurens Ten dam?? :)

kawouter
Forum-lid
Berichten: 842
Lid geworden op: 22 jun 2010 10:53
Locatie: Arnhem

kawouter 18 nov 2016 16:14

chrissiewizzie schreef: Ik vond het in ieder geval fascinerend om te lezen en raad het boek zeker aan. Het gaat naast een andere favoriet: Ik ben God niet. Ook zo'n tragisch figuur.
die is inderdaad echt fantastisch.

i-mac

i-mac 18 nov 2016 16:39

chrissiewizzie schreef: Ik vond het in ieder geval fascinerend om te lezen en raad het boek zeker aan. Het gaat naast een andere favoriet: Ik ben God niet. Ook zo'n tragisch figuur.
Ik heb het boek van Frank ook gelezen. Onwaarschijnlijk en turbulent leven ...

Héél mooi lied over de betreurde VDB. https://www.youtube.com/watch?v=bpJtM7Q7SIk

De tekst van dit lied (West-Vlaams) https://muzikum.eu/nl/123-2204-146038/h ... tekst.html

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4239
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 18 nov 2016 18:47

chrissiewizzie schreef:Nynke de Jong had al een mooi weerwoord, maar deze is echt spot-on:

http://hetiskoers.nl/omerta-richt-meer- ... as-dekker/
+1 Ik had dit net ook gelezen. Goed stuk.

sprint100
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 17 okt 2010 23:17

sprint100 18 nov 2016 20:14

Inderdaad goed stuk!

Het gemopper over Thomas dat hij een matennaaier is, hou toch op. Waar waren als deze 'maten' toen Thomas als eerste en enige aan de schandpaal genageld werd 2008/2009? Zij waren in geen velden of wegen te bekennen. Zij hielden stuk voor stuk de kaken op elkaar en fietste nog lekker in het peloton mee inclusief mooie contracten. Pas vele jaren later moesten zij met z'n alle tegelijk even de pijnbank op.

Dacht Michael Boogerd ook aan de families van die Oostblok hoertjes die wellicht in de gedwongen prostitutie zaten? Of hoe het überhaupt met deze meiden gesteld was toen ie ze volblafte? Beetje hypocriet dat wij nu allemaal medelijden moeten hebben met zijn kinderen.

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4239
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 18 nov 2016 20:22

Precies. Wat is nu het probleem... Dat Boogerd het met "oostblok-hoertjes" deed, of dat iemand het opschrijft? Als het geen probleem is dat hij het deed, is het ook niet erg dat iemand dat opschrijft. En andersom, lijkt het me erger dat hij het doet.... etc. Don't shoot the messenger.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 18 nov 2016 21:23

Hanz Bé schreef:Precies. Wat is nu het probleem... Dat Boogerd het met "oostblok-hoertjes" deed, of dat iemand het opschrijft? Als het geen probleem is dat hij het deed, is het ook niet erg dat iemand dat opschrijft. En andersom, lijkt het me erger dat hij het doet.... etc. Don't shoot the messenger.
SHOOT the messenger. Nogmaals. Dekker rakelt hier iets op over doping hetgeen niet nieuw is. Smijt daar wat ranzige hoer en aftrek verhalen bij met naam en toenaam zonder die mensen vooraf te raadplegen en dat onder het mom dat hij alles zou willen opbiechten om zo voor zichzelf schoon schip te maken tussen zijn krappe oortjes.

FUCK YOU Thomas Dekker. Een beetje de zielepoot spelen dat je nog steeds aangekeken wordt op je doping verleden en nu nog meer ranzige details diet niet terzake doen in een commercieel boek naar buiten brengen?
Denk je dat men je dan met meer respect gaat behandelen?

Je bent een eenzame RUKKER Thomas die nu weer eens de publiciteit wilt halen met ranzige verhalen en collega's door het slijk te halen voor wat grijpstuivers.

Hoe kan het toch zo zijn dat menigeen die het boek gelezen heeft dit in iets meer dan één uur uit had en dat Thomas Dekker daar een jaar mee bezig was om te schrijven?

Wat een droeftoeter.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 18 nov 2016 21:27

Man, wat laat je je in je kaarten kijken. In 1 post zoveel onjuistheden produceren om TD door het slijk te halen.

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4239
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 18 nov 2016 21:29

'T valt me op dat je de laatste tijd een tikje ongenuanceerd bent, Zorro. Zo ook hier. Maar hoewel ik het absoluut niet met je eens ben, ieder heeft recht op zijn (desnoods ongenuanceerde) mening.

Plaats reactie