Getest: Polar Verity Sense, handige hartslagmeter
Vraag naar de meest nauwkeurige manier om je...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Heb ik dat geschreven? Ik schreef dat met lab analyses moet worden aangetoond dat LA doping heeft gebruikt. Dat gebeurt ook met andere renners. Dus waarom niet met LA ? Nog nooit werd LA bij dopingcontroles betrapt op gebruik van verboden middelen. Dat is voor mij althans voldoende om hem niet schuldig te verklaren.ever schreef:Hoe wil je met lab analyses bewijzen dat hij anderen aangezet heeft tot doping, een dopingsysteem heeft opgezet, dokters heeft aangesteld zoals Fuentes, etc.?marconi schreef:Nogmaals: Ik aanvaard alleen dat LA schuldig is als dit , net zoals bij andere renners, door lab analyses bewezen is. Duidelijk ?
Onder meer door middel van getuigenverklaringen. Je vraagt een beetje naar de bekende weg, vind je niet?marconi schreef:Hoe wil men bewijzen dat LA anderen heeft aangezet tot doping gebruik?
timo2.0 schreef:[Om zowel deze bewering als jouw bewering dat Hincapie gewoon had moeten weigeren te getuigen uit de wereld te helpen...marconi schreef:Hun verleden heeft aangetoond dat het geboren leugenaars zijn dus die act zal geen problemen geven. Volgens de wet mag je ook zwijgen dacht ik.A subpoena is an order from the court which commands a person to appear and testify. The person who receives the subpoena is legally obligated to obey it. Witnesses who fail to appear and testify after being subpoenaed may be subject to charges of contempt of court. In addition, a witness who appears but refuses to answer questions when under examination can also be held liable for contempt of court. It's true that under our Constitution, no witness can be forced to testify if the testimony would be self incriminating. But that only means that the witness can refuse to answer questions that might lead to criminal charges. Questions that might expose the witness to civil liability are permissible, and must be answered - http://www.legal-forms-kit.com/freelega ... ion/3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat het voor bijvoorbeeld Hincapie een persoonlijk drama is dat de federale recherche hem heeft gedwongen de waarheid te spreken over zijn vriend Lance Armstrong. Ik vind het nogal wat dat je zo iemand die verplicht werd te getuigen in een federaal onderzoek beschuldigt van omkoping en van het afleggen van een valse verklaring.
Here we go again. Die getuigenverklaringen zijn alleen maar woorden uit de mond van ex dopies die mogelijk zwaar beïnvloed zijn door G. Lemond. Ik wens een hard bewijs te zien en geen lege woorden en verklaringen van m.i. onbetrouwbare figuren. Harde bewijzen zijn o.a. : Copieën van facturen voor leverantie van diensten of bepaalde middelen, brieven, opdrachten tot leverantie van... en lab. analysen die bewijzen dat iemand (LA) doping heeft gebruikt. Hier ga jij helemaal aan voorbij! 500 testen en NOOIT positief bevonden. Zoiets geldt voor jou kennelijk niet maar wel voor mij.timo2.0 schreef:Onder meer door middel van getuigenverklaringen. Je vraagt een beetje naar de bekende weg, vind je niet?marconi schreef:Hoe wil men bewijzen dat LA anderen heeft aangezet tot doping gebruik?
Nogmaals: op meineed staat in de VS een gevangenisstraf van tien tot vijftien jaar. Jij verwacht van Hincapie dat hij de gok neemt dat ze zijn meineed niet kunnen bewijzen en omdat hij dat risico niet wou lopen wil je daarin bewijs zien dat hij geen echte vriend is van Armstrong.marconi schreef:Lees nu eens wat ik schreef! Hincapie had gewoon kunnen zeggen; Ik heb zoiets nooit met eigen ogen gezien! Hoe kan men bewijzen dat hij dat wél gezien heeft?
Waarmee we weer terugkomen bij het al veel eerder door meerdere forumleden opgevoerde argument dat het voor een getuige bijzonder riskant is om er op te vertrouwen dat je kan liegen zonder dat iemand je kan betrappen. Waarom is het zo moeilijk voor jou om te accepteren dat het gewoon niet verstandig is om tijdens een federaal onderzoek te liegen? En wellicht nog belangrijker, wat zegt het over jou dat je zowat eist dat Hincapie liegt?marconi schreef:Het omgekeerde kan ook en kan liegen door te zeggen: Ik heb dat met eigen ogen gezien! Wie kan nu bewijzen dat hij liegt?
Het is gewoon een kwestie van zeggen dat iets al dan niet heeft plaats gevonden. Wie er liegt kan niemand aantonen.
LOL, je eist allerlei harde bewijzen omdat je anders officiële getuigenverklaringen die onder ede zijn afgelegd tijdens een federaal onderzoek niet wil aanvaarden, en je zet daar allerlei verdachtmakingen tegenover waarvoor geen millimeter bewijs te vinden is.marconi schreef:Here we go again. Die getuigenverklaringen zijn alleen maar woorden uit de mond van ex dopies die mogelijk zwaar beïnvloed zijn door G. Lemond. Ik wens een hard bewijs te zien en geen lege woorden en verklaringen van m.i. onbetrouwbare figuren. Harde bewijzen zijn o.a. : Copieën van facturen voor leverantie van diensten of bepaalde middelen, brieven, opdrachten tot leverantie van... en lab. analysen die bewijzen dat iemand (LA) doping heeft gebruikt. Hier ga jij helemaal aan voorbij! 500 testen en NOOIT positief bevonden. Zoiets geldt voor jou kennelijk niet maar wel voor mij.
Hahahahahamarconi schreef:500 testen en NOOIT positief bevonden. Zoiets geldt voor jou kennelijk niet maar wel voor mij.
Dat opent weer mogelijkheden. Als ik geen facturen, opdrachtbevestigingen etc. van de maffia krijg, dan kan ik dus nooit veroordeeld worden voor drugshandel (tenzij ik mijn klanten facturen ga sturen)marconi schreef: Here we go again. Die getuigenverklaringen zijn alleen maar woorden uit de mond van ex dopies die mogelijk zwaar beïnvloed zijn door G. Lemond. Ik wens een hard bewijs te zien en geen lege woorden en verklaringen van m.i. onbetrouwbare figuren. Harde bewijzen zijn o.a. : Copieën van facturen voor leverantie van diensten of bepaalde middelen, brieven, opdrachten tot leverantie van... en lab. analysen die bewijzen dat iemand (LA) doping heeft gebruikt. Hier ga jij helemaal aan voorbij! 500 testen en NOOIT positief bevonden. Zoiets geldt voor jou kennelijk niet maar wel voor mij.
Waarom denk jij dat het vaak fout gaat bij dergelijke rechtszaken? Zie de zaak tegen Holleeder bijvoorbeeld.Karl66 schreef:Dat opent weer mogelijkheden. Als ik geen facturen, opdrachtbevestigingen etc. van de maffia krijg, dan kan ik dus nooit veroordeeld worden voor drugshandel (tenzij ik mijn klanten facturen ga sturen)marconi schreef: Here we go again. Die getuigenverklaringen zijn alleen maar woorden uit de mond van ex dopies die mogelijk zwaar beïnvloed zijn door G. Lemond. Ik wens een hard bewijs te zien en geen lege woorden en verklaringen van m.i. onbetrouwbare figuren. Harde bewijzen zijn o.a. : Copieën van facturen voor leverantie van diensten of bepaalde middelen, brieven, opdrachten tot leverantie van... en lab. analysen die bewijzen dat iemand (LA) doping heeft gebruikt. Hier ga jij helemaal aan voorbij! 500 testen en NOOIT positief bevonden. Zoiets geldt voor jou kennelijk niet maar wel voor mij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers