Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Stolen goat

meuk
Forum-lid
Berichten: 1109
Lid geworden op: 06 sep 2010 14:58

meuk 01 jun 2016 22:38

Iemand al ervaring met Stolen Goat? Ziet er mooi uit. Las een mooie review over de Stolen Goat Orkaan Race Tech Jersey als serieuze concurrent van de Gabba (zie: http://road.cc/content/review/144507-st ... ech-jersey). Ben benieuwd.

TheCooz
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 aug 2014 15:11
Locatie: Nijmegen

TheCooz 05 jun 2016 17:12

Heb vorige week een afgeprijsd shirt bij Stolen Goat besteld. Was zelf ook door die review op die site terecht gekomen. Nog niet binnen, levertijd zou rond de 5-6 werkdagen zijn. Zal dus wel ergens deze week binnen komen.

meuk
Forum-lid
Berichten: 1109
Lid geworden op: 06 sep 2010 14:58

meuk 05 jun 2016 17:56

Ben benieuwd. En misschien moet ik zelf maar een van de eersten zijn die een review levert :)

TheCooz
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 aug 2014 15:11
Locatie: Nijmegen

TheCooz 07 jun 2016 13:06

En het shirt viel vandaag in de brievenbus. Dus 31 Mei besteld, dezelfde dag is de order afgehandeld en vandaag, 07 Juni, precies een week later geleverd (5 werkdagen). Is dus prima. Kwaliteit van het shirt is prima. Zoals al gezegd was een afgeprijsd shirt (Retro nasa). Is een kado voor iemand anders.

maxwell
Forum-lid
Berichten: 173
Lid geworden op: 04 feb 2009 16:22

maxwell 26 sep 2017 10:08

Hoi, ik heb een Stolen Goat short sleave orkaan jersey gekocht, Voor Everyday use


De reviews waren goed, Vooral over de winddichte, isolerende en waterwerende eigenschappen van de stof. Later begreep ik dat Stolen Goat alles laat produceren door Bioracer.

Na de aankoop kreeg ik een mail van ene Andy die voornamelijk bezig is met het onderhouden van klant contacten voor het bedrijf.

Een korte enthousiaste mailwisseling volgde.

Toen kwam het shirt netjes verpakt binnen.

Ik heb het shirt nu twee keer gedragen. De pasvorm is oke. De mouwen zijn tot over de biceps. De stof is winddicht en water werend. De reflecterende achterzakken voelen veilig aan,


Ik ben echter niet tevreden over de afwerking, Ik heb dit probleem ook voorgelegd aan Stolen Goat. (aan Andy), Ik wil hier geen bedrijf eenzijdig afzeiken dus ik laat ook weten of en hoe ze reageren.

Losse stiknaden bij de mouw en de achterzakken.
De print is van een slechte kwaliteit. Waar strakke kleurscheidingen horen te zitten lopen kleuren in elkaar over. Het wit op de reflecterende achterzakken is blauw geworden,
De stof rult en vertoond slijtplekken na twee keer dragen: Bijvoorbeeld boven de achterzak waar ik mijn telefoontje in heb gedragen. Na twee keer dragen al, Dat is te snel.

Ik heb ook foto's van de jersey, indien gewenst kan ik deze ook online zetten en in dit bericht plaatsen.

Gebruikersavatar
fabber
Forum-lid
Berichten: 332
Lid geworden op: 08 mar 2011 10:33
Locatie: Amersfoort

Gebruikersavatar fabber 21 mar 2019 08:10

Even de draad oppakken.

Ik heb ook interesse in een setje van Stolen Goat. De shirts die ze aanbieden zijn net iets anders dan de gangbare merken.

Ben dus wel even benieuwd of na de laatste review uit 2017 er nog meer mensen ervaringen hebben met de kleding van Stolen Goat.

Thanks!

Critic
Forum-lid
Berichten: 924
Lid geworden op: 28 jul 2015 19:17

Critic 22 mar 2019 21:37

DDX volgens mij..

Vicenza
Forum-lid
Berichten: 1077
Lid geworden op: 28 mei 2012 20:30

Vicenza 22 mar 2019 22:15

Mijn vriendin heeft er een aantal shirts van, is er erg content mee en ze zien er ook na een paar jaar nog goed uit. Het is een populair merk in Londen.

KrissCross
Forum-lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 24 jul 2011 21:56

KrissCross 22 mar 2019 22:48

Heb een Stolen Goat shirt. Shirts worden gemaakt bij het Nederlands Bioracer. Kwaliteit dus indentiek (heb ook Bioracer shirts, model hetzelfde). Ik ben er op zich prima over te spreken, maar heb het shirt wel flink afgeprijsd gekocht. Shirts van Bioracer zelf wel gunstiger geprijsd, design van Stolen Goat wel origineler.

Plaats reactie