Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Lengte fietsbroek / Lightinthebox

MarcelB1
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jul 2015 19:54

MarcelB1 29 jul 2015 20:00

Hallo,

Ik heb nog al lange benen, daardoor heb ik dat de fietsbroek (kort) nogal kort uitvalt, helpt het als ik een maatje groter bestel of gaat dat vooral om wijdte en niet om de lengte van de broek.

Mijn tweede vraag is of jullie ook ervaring hebben met het bestellen van fietskleding op Lightinthebox.com.

Mvg,

Marcel,

buddo
Forum-lid
Berichten: 1964
Lid geworden op: 20 aug 2005 11:02
Locatie: Heerenveen

buddo 30 jul 2015 09:24

Het is net als met gewone broeken... maatje groter betekent langer en breder. Misschien is passen in een winkel een idee?

Voor de ervaringen vraag... al via Google gezocht? Je schrikt je het apezuur...

MarcelB1
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jul 2015 19:54

MarcelB1 30 jul 2015 09:44

Het probleem is nu ook dat het broekje omhoog kruipt, als je fietst. ligt dat aan de kwaliteit, of omdat de maat te groot of te klein is?

Storm-biker
Forum-lid
Berichten: 264
Lid geworden op: 22 okt 2014 11:54

Storm-biker 30 jul 2015 10:27

Als je daar last van hebt zeker niet bij Lightinthebox oid bestellen...
Ga naar een lokale FM en laat je adviseren en kun je gelijk passen. ;)

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8361
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 30 jul 2015 11:49

Storm-biker schreef:Ga naar een lokale FM en laat je adviseren en kun je gelijk passen. ;)
Ik denk niet dat de gemiddelde FM je wat kan adviseren, de meesten hebben maar een beperkt assortiment. Advies is dus precies wat ze verkopen. En passen helpt wel, maar het zal niet de eerste keer zijn dat een broek die prima lijkt in de winkel in de praktijk toch ook nog tegenvalt.

MarcelB1
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jul 2015 19:54

MarcelB1 30 jul 2015 15:57

kan inderdaad een keer bij de plaatselijke fietsenmaker gaan kijken.

ben je dan juist een broek nodig die strakker zit of wat losser? als je het probleem hebt als de broek omhoog kruipt.

gewoon
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2016 22:08

gewoon 27 mei 2016 22:11

Wat een achterlijk bedrijf is dit. Ik had een account aangemaakt om een aankoop te kunnen doen, vervolgens bedacht ik mij en kocht ik een soort gelijk product ergens anders. Vervolgens kreeg ik elke dag een reeks van mailtjes met 'geweldige' aanbiedingen, deze mails waren niet te stoppen. Ik had besloten om mijn account te verwijderen. Op de site van lightinthebox is nergens een optie te vinden waarmee je je account kan verwijderen. Uiteindelijk contact opgenomen via de Facebook-pagina (https://www.facebook.com/messages/lightintheboxnl).

Het Facebook gesprek:
# 5 mei 19:09 (ik)
Hi LightInTheBox, Can you give me detailed instructions for how I can delete my LightInTheBox account? Thnx!

# 5 mei 23:36 (zij)
geeft u ons uw emaildraes en laatste bestelnummer dan kunnen wij het latenverwijderen. mvrgr

# 5 mei 23:39 (ik)
Ik heb nooit een bestelling geplaatst, alleen een account aangemaakt. Ik denk niet dat ik in de toekomst een bestelling ga plaatsen en als ik dat doe, maak ik een account aan. Tot die tijd zou ik graag willen dat mijn account niet bestaat (niet slechts inactief). Ik had graag zelf mijn account willen verwijderen maar deze optie schijnt niet te bestaan, vandaar dat ik het op deze manier probeer.

E-mail: ______
Wachtwoord: _____

Gezien ik echt van het account af wil geef ik mijn wachtwoord ter verificatie.

Alvast bedankt!

# 6 mei 9:59 (zij)
Beste klant,

nav uw aanvraag op facebook het volgende:

Wij zullen uw account en e-mail binnen 5 werkdagen uit onze database verwijderen.

Met vriendelijke groet,


# 16 mei 14:19 (ik)
Wanneer wordt mijn account verwijderd? Het zou 5 werkdagen duren, deze zijn inmiddels verstreken

# 16 mei 21:40 (zij)
wij zullen dit nog eens navragen. mvrgr

# 17 mei 17:32 (ik)
Hopelijk lukt het dit keer wel...

# 17 mei 23:27 (zij)
We hebben het doorgegeven aan de marketing afdeling sorry voor hetongemak. mvrgr

# 25 mei 20:21 (ik)
Hoe moeilijk is het om een account te verwijderen? Hebben jullie liever negatieve reviews?


Vervolgens kon ik niet meer reageren, ze hebben mij geblokkeerd. Uiteindelijk heb ik een fake mailadres aangemaakt en op dat mailadres staat het account nu geregistreerd. Ik ben blij dat ik er niets heb gekocht.

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 28 mei 2016 01:32

veel moeite om hier een hele account aan te maken om dit verhaal hier zo uitgebreid te melden :shock: , het feit dat ze je niet zomaar uit schrijven van een nieuwsbrief zegt verder natuurlijk niets over de verdere (verkoop)service.

Gebruikersavatar
Sha Kokken
Forum-lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 28 mei 2015 23:38
Locatie: Hooglanderveen

Gebruikersavatar Sha Kokken 28 mei 2016 08:54

@gewoon: ff netjes voorstellen in het daartoe bestemde topic en daana(ast) een paar fotootjes van je fiets in het racefietsenforum. Dan zul je merken dat je hier een warm onthaal krijgt en veel begrip voor je sores.

(En dán mag je meehuilen met de meute ;) )

c.zaballa
Forum-lid
Berichten: 1039
Lid geworden op: 12 feb 2009 12:24

c.zaballa 28 mei 2016 09:23

Neus anders hier eens rond: http://road.cc/category/review-section/ ... shorts-34s veel reviews van een diverse broeken en staat ook meestal iets over de pasvorm. Zoeken naar een broek die relatief lange pijpen heeft.
Gazelle Team TVM \'99

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 28 mei 2016 10:34

Topic is al een jaar oud, dus ik denk dat de TS al wel een broek gevonden heeft. Topic is alleen omhoog gekomen, omdat iemand een aanknopingspunt vond om z'n beklag te doen over Lightinthebox.

Plaats reactie