Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Aldi en Lidl aanbiedingen..

thomwittendorp
Forum-lid
Berichten: 1160
Lid geworden op: 16 jan 2010 20:28

thomwittendorp 18 sep 2010 18:51

bij de lidl vandaag ook 2 paar sokken en een paar handschoentjes gekocht, en ook nog een computertje, puur omdat ik net een nieuwe fiets heb en nog even aan het kijken ben welke ik daar op wil hebben dus die 4 euro maakt mij dan niet zo veel uit
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

Gebruikersavatar
mima
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 23 dec 2009 19:53

Gebruikersavatar mima 18 sep 2010 21:40

Heb er vorig jaar enkele shirts gekocht met lange mouwen. Bevallen voor korte ritten in fris weer prima. Moet eerlijk toegeven dat ze zich prima houden in de was. Volgens mij heet het merk Swamp, is geen Assos maar voor mijn intermediate evo van assos had ik 10 andere shirts van dit merk kunnen kopen
Marcel

Stevens SCF. Cannondale Topstone.

Gebruikersavatar
ceon
Forum-lid
Berichten: 639
Lid geworden op: 19 jan 2008 15:09

Gebruikersavatar ceon 19 sep 2010 11:12

Recentelijk een fietsbril en mouwloos ondershirt gekocht bevallen mij prima. Ook een reparatieset gekocht vooral voor de kettingzweep en cassette afnemer ook goed. Heb verder geen aandelen hoor.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. :D

christiaan_01
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 04 okt 2007 17:02

christiaan_01 27 sep 2010 00:20

Ik heb de handschoenen mét vingers bij de Aldi gehaald voor €6, en ook meteen een sport-ondershirt voor €10. Vandaag meteen even uitgetest in een ritje van 70km aan 10 graden C. Lekker warm gehad. Handschoenen goed winddicht, en dat onderhemd ook perfect. Lekker strak, warm, winddicht en je zweet er haast niet door. Prima spul voor weinig.

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 27 sep 2010 00:30

Vandaag mijn Aldi fiets-jack (zwart-rood-wit) voor het eerst aangehad, en dat voelde prima. Wel ietwat korte mouwen (maar dat heb ik met mijn lengte van 1.98 m wel vaker). Vooralsnog geen miskoop voor 15 euries.....
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

harmen2
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 mei 2010 21:40

harmen2 27 okt 2010 13:53

Hallo allemaal, heeft iemand misschien aldi handschoenen maat 8 'over' Ik heb zelf maat 7 maar zijn iets te klein. Iemand interesse in ruilen of verkoop?

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 01 nov 2010 22:34

Vandaag kleding van de Tchibo gekregen van mijn schoonmoeder (jawel, het kan dus toch). Zij was in Duitsland op vakantie, en daar hadden ze broeken en shirts in de opruiming voor, LET OP, 1,69 euro. Toen ze belde of ze iets voor mij mee moest nemen was ik weinig enthousiast. Toch heeft ze twee broeken en twee shirts gekocht. De broeken (zonder galgen) waren gewoon van prima kwaliteit. Zowel de pasvorm als de zeem zijn in orde. De shirts zijn vooral geschikt bij zomerweer, en hier was de pasvorm stukken minder.
Hoe dan ook, voor 6,76 euro twee broeken die ik komende winter lekker kan gebruiken in het veld, en bij slecht weer. En komende zomer zal ik de shirts heus ook wel af en toe aan doen.

Vraag blijft: Hoe is het mogelijk, en wie verdient hier nog iets aan?

werkpaard
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 17 mei 2007 18:52

werkpaard 01 nov 2010 22:47

Robbebopper schreef:Vandaag kleding van de Tchibo gekregen van mijn schoonmoeder (jawel, het kan dus toch). Zij was in Duitsland op vakantie, en daar hadden ze broeken en shirts in de opruiming voor, LET OP, 1,69 euro. Toen ze belde of ze iets voor mij mee moest nemen was ik weinig enthousiast. Toch heeft ze twee broeken en twee shirts gekocht. De broeken (zonder galgen) waren gewoon van prima kwaliteit. Zowel de pasvorm als de zeem zijn in orde. De shirts zijn vooral geschikt bij zomerweer, en hier was de pasvorm stukken minder.
Hoe dan ook, voor 6,76 euro twee broeken die ik komende winter lekker kan gebruiken in het veld, en bij slecht weer. En komende zomer zal ik de shirts heus ook wel af en toe aan doen.

Vraag blijft: Hoe is het mogelijk, en wie verdient hier nog iets aan?

Made in China. Er zal niet veel aan verdiend worden, maar op kleding zit volgens mij een enorme marge.

swoosh
Forum-lid
Berichten: 868
Lid geworden op: 31 mei 2010 23:55

swoosh 02 nov 2010 00:07

Misschien gewoon een opgekochte container met prulzooi. Uit een faillissement or whatever? Artikelen in de opruiming kunnen natuurlijk ook gewoon lokkertjes zijn om andere artikelen onder de aandacht te brengen voor de verkoop. Zo hoeft men niet perse iets aan dat opruimings artikel te verdienen, dat gebeurt dan indirect wel als je nog andere zaken gaat kopen. En natuurlijk zal iemand die uit is op regelmatige koopjes de zaak in de gaten houden en vaker bezoeken, etc.

;)
Afbeelding

stillekracht
Forum-lid
Berichten: 924
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:48

stillekracht 02 nov 2010 07:17

Kinderarbeid?

Plaats reactie