Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

castelli kleding

Dude
Forum-lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 23 sep 2011 22:50

Dude 26 jun 2013 20:06

nijkie schreef:
entjr schreef:Bike2 build heeft ook veel Castelli, wel maatje groter bestellen. Overigens fijne zeem vind ik. De logo's vallen er wel af na een tijdje.
Castelli pas ik altijd zit nog wel eens verschil in tussen de broeken de X2 zeem is top.
Ik heb dezelde ervaring, ik had een endurance broek bestelt maar de pijpen van de broek zaten heel ruim, veel te ruim, dat heb ik bij andre merken nog niet meegemaakt.
Abide.

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8548
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 26 jun 2013 23:16

Dude schreef:
nijkie schreef:
entjr schreef:Bike2 build heeft ook veel Castelli, wel maatje groter bestellen. Overigens fijne zeem vind ik. De logo's vallen er wel af na een tijdje.
Castelli pas ik altijd zit nog wel eens verschil in tussen de broeken de X2 zeem is top.
Ik heb dezelfde ervaring, ik had een endurance broek bestelt maar de pijpen van de broek zaten heel ruim, veel te ruim, dat heb ik bij andere merken nog niet meegemaakt.
Ik heb hem ook,ben er juist heel content mee met de afwerking van de pijpen zit eindelijk niet zo strak.
Zo zie je maar broeken zitten bij iedereen verschillend.
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 16 jul 2013 23:22

Wat ik wel nadelig vind bij Castelli is dat de logo's en emblemen door het wassen snel afbladderen of lelijk worden. Ik vind dat echt niet kunnen bij dure fietskleding. Ik zie het ook bij mijn Sugoi broeken. Heel irritant. Dat hebben ze bij Assos en Rapha toch beter opgelost.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

DeletedUser05
Forum-lid
Berichten: 2285
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

DeletedUser05 17 jul 2013 08:21

boswielrenner schreef:Wat ik wel nadelig vind bij Castelli is dat de logo's en emblemen door het wassen snel afbladderen of lelijk worden. Ik vind dat echt niet kunnen bij dure fietskleding. Ik zie het ook bij mijn Sugoi broeken. Heel irritant. Dat hebben ze bij Assos en Rapha toch beter opgelost.
Ik heb hier geen last van, en ik was mijn kleding op 30 graden - wol was programma met een klein beetje vloeibaar wasmiddel. Ook laat ik de kleding niet in de volle zon drogen.

Gebruikersavatar
racedoc
Forum-lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 10 nov 2008 18:04

Gebruikersavatar racedoc 17 jul 2013 10:38

Ook hier geen last van. 30 graden programma voor fijne was (centrifugeren max 1000 tpm en uiteraard geen wasverzachter toegevoegd).

boenkie82
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 sep 2007 16:29
Locatie: Breda, Noord-Brabant
Contact

boenkie82 17 jul 2013 11:32

Dat afbladderen komt omdat de print er ouderwets op wordt gedrukt. Dit zal op de lange duur nooit mooi blijven. Slaat ook nergens op dat zulke grote kledingmerken niet gewoon overstappen op digital printing of andere vormen van bedrukken!
http://www.facebook.com/recyclingwear" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
joko
Forum-lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 06 mar 2010 01:15

Gebruikersavatar joko 17 jul 2013 13:38

Ruikt jullie kleding bij 30 graden dan al weer fris? Heb het nog niet geprobeerd, maar ik was mijn fietskleding wat heter.

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 17 jul 2013 13:51

joko schreef:Ruikt jullie kleding bij 30 graden dan al weer fris? Heb het nog niet geprobeerd, maar ik was mijn fietskleding wat heter.
Dat ligt er maar net aan hoe hard "je stinkt" ;)
Gewoon na iedere rit wassen op 30gr (beter niet heter) en het ruikt net zo fris als met hogere temperaturen...
Btw: een aantal jaren geleden zijn bij mijn Castelli broeken (3x) net zoals bij @boswielrenner ook de logo's lelijk "gescheurd" en gedeeltelijke weg. Ook bij de arm-beenwarmers. Ondanks de aangehouden 30gr, geen wasverzachter en binnenstebuiten. Sindsdien draag ik geen Castelli meer.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Gebruikersavatar
racedoc
Forum-lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 10 nov 2008 18:04

Gebruikersavatar racedoc 17 jul 2013 14:43

joko schreef:Ruikt jullie kleding bij 30 graden dan al weer fris? Heb het nog niet geprobeerd, maar ik was mijn fietskleding wat heter.
Ja hoor!

Plaats reactie