Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Weleens wat gekocht bij Ekoi?

Bospaadje
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 17 okt 2016 15:46

Bospaadje 23 jul 2018 09:32

Ik koop regelmatig iets bij Ekoi en qua materiaal/kwaliteit zeer te spreken.
Nu kocht ik laatst een AR13 helm, erg fijne helm overigens en de dag na levering zie ik dat de helm nog eens 5,50eur is afgeprijst. Ik een vriendelijke mail gestuurd dat ik het wel vervelend vind dat er nu een extra korting loopt en dat ik het erg klantvriendelijk zou vinden als ik een tegoed van 5 eur zou krijgen (ben ondertussen brons lid, dus vaste klant). Kortaf antwoord was nee.
Ik heb nog getwijfeld om de helm terug te sturen en opnieuw te bestellen, maar dat is de moeite niet waard. Toch vind ik het niet heel klantvriendelijk.
Nogmaals, doet verder niets af aan de kwaliteit.

Ik heb ondertussen twee broekjes, shirtje, helm, diverse handschoenen, sokken, bril en een wintersetje.
En dan nog wat hardloop spul

Koen87
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 aug 2013 10:25

Koen87 27 jul 2018 20:51

Half jaar geleden een fietsbroek gekocht (met 50%). Voor die prijs een prima broek (volle mep rechtvaardigt de prijs niet). Echter kwam ik er na twee ritjes achter dat 1 bretel gedraaid was vastgemaakt. Via Facebook contact gezocht met Ekoi en zonder problem enkon ik de broek kosteloos opsturen. Netjes mijn geld teruggekregen en dat terwijl het product al een half jaar in mijn bezit was.

Prima service dan ook, broek van prima kwaliteit en tja foutief geassembleerd kan altijd voorkomen.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8361
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 27 jul 2018 21:32

Koen87 schreef: 27 jul 2018 20:51 Half jaar geleden een fietsbroek gekocht (met 50%). Voor die prijs een prima broek (volle mep rechtvaardigt de prijs niet).
Geen idee welk model je gehad hebt en of de volle prijs te duur was geweest, maar "heel Frankrijk" rijdt in Ekoi, dus het zal ook wel meevallen met de prijs/kwaliteit.

Gebruikersavatar
razenderoeland
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 28 jul 2006 21:30
Locatie: Dronryp

Gebruikersavatar razenderoeland 29 jul 2018 12:02

Ik heb een korte broek en shirt met korte mouwen aangeschaft. Gisteren meteen en ritje gemaakt. Shirt valt mooi en broek prima met een uitstekende zeem. Overigens is dit shirt niet m'n eerste keus, maar door de nog beperkte keus in mijn maat toch aangeschaft.

https://www.ekoi.com/nl/koersbroeken/77 ... -noir.html
https://www.ekoi.com/nl/shirts-korte-mo ... -fluo.html
Hoe sterk is de eenzame fietser...

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15963
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 30 jul 2018 10:43

razenderoeland schreef: 29 jul 2018 12:02.......

https://www.ekoi.com/nl/koersbroeken/77 ... -noir.html
...................
Als ik het goed kan zien heeft deze broek achteraan (waar de maat staat) dezelfde label bedrukking als Doltcini.
Als dat zo is komt deze broek van bij Doltcini vandaan.
Kan je een foto nemen van het gedrukte label aan de achterkant van de broek?

Onze clubkledij is van Doltcini en daar hebben we erg weinig tot geen klachten over :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

Bospaadje
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 17 okt 2016 15:46

Bospaadje 01 aug 2018 18:52

Lcsmet schreef: 30 jul 2018 10:43
razenderoeland schreef: 29 jul 2018 12:02.......

https://www.ekoi.com/nl/koersbroeken/77 ... -noir.html
...................
Als ik het goed kan zien heeft deze broek achteraan (waar de maat staat) dezelfde label bedrukking als Doltcini.
Als dat zo is komt deze broek van bij Doltcini vandaan.
Kan je een foto nemen van het gedrukte label aan de achterkant van de broek?

Onze clubkledij is van Doltcini en daar hebben we erg weinig tot geen klachten over :)

Ik heb deze broek ook. Bevalt prima. Net ff gekeken, het is een XL ik ben 183cm bij 77kg. Broek is vrij strak, nu ben ik ook niet de smalste en heb ik in verhouding niet echt klimmers benen 😋

Gebruikersavatar
DrBibber
Forum-lid
Berichten: 286
Lid geworden op: 07 sep 2012 23:10

Gebruikersavatar DrBibber 01 aug 2018 20:21

Het nadeel aan Ekoi vind ik dat je je bijna genept voelt als je een keer de normale prijs betaalt. Bijna elke dag staat er wel weer een ander artikel met 50% korting in de mail. Een keer een helm gekocht voor €109,- die een paar weken later in de actie was voor €59,- en weer daarna voor €45,- Het is dus wel het wachten waard tot een artikel naar je smaak in de actie komt, dit levert veel voordeel op.
Top dat je zelfs naar Frankrijk gratis retour kunt sturen. Let er wel op dat dit in de "Flash sale" niet kan. Hier ben ik laatst tegenaan gelopen en moest €13,- betalen om mijn zending retour te sturen.

hayes

hayes 02 aug 2018 18:33

Je krijgt inderdaad het gevoel een dommekl**t te zijn als je de normale prijs betaalt.
Er zijn continu afprijzingen of speciale codes als er een Ekoi-renner wint.

Maar dat is eerder een voordeel dan een nadeel toch?

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15963
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 02 aug 2018 19:03

Bospaadje schreef: 01 aug 2018 18:52
Lcsmet schreef: 30 jul 2018 10:43
razenderoeland schreef: 29 jul 2018 12:02.......

https://www.ekoi.com/nl/koersbroeken/77 ... -noir.html
...................
Als ik het goed kan zien heeft deze broek achteraan (waar de maat staat) dezelfde label bedrukking als Doltcini.
Als dat zo is komt deze broek van bij Doltcini vandaan.
Kan je een foto nemen van het gedrukte label aan de achterkant van de broek?

Onze clubkledij is van Doltcini en daar hebben we erg weinig tot geen klachten over :)

Ik heb deze broek ook. Bevalt prima. Net ff gekeken, het is een XL ik ben 183cm bij 77kg. Broek is vrij strak, nu ben ik ook niet de smalste en heb ik in verhouding niet echt klimmers benen 😋
Kan jij dan misschien eens een foto van het label posten?
Kan ik dat eens vergelijken met dat van Doltcini.

Al bedankt
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
razenderoeland
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 28 jul 2006 21:30
Locatie: Dronryp

Gebruikersavatar razenderoeland 02 aug 2018 19:43

Deze post mag verwijderd worden.
Laatst gewijzigd door razenderoeland op 02 aug 2018 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe sterk is de eenzame fietser...

Gebruikersavatar
razenderoeland
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 28 jul 2006 21:30
Locatie: Dronryp

Gebruikersavatar razenderoeland 02 aug 2018 19:53

Inmiddels heb ik een goed alternatief gevonden, en is de voorgaande post niet meer van toepassing. Via "Postimage" kan ik heel eenvoudig foto's geschikt maken voor plaatsing hier.

Hopelijk geeft deze foto jou de info welke je verwacht.

Afbeelding
Hoe sterk is de eenzame fietser...

Bospaadje
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 17 okt 2016 15:46

Bospaadje 02 aug 2018 21:49

Klopt, dat is exact zelfde als ik heb, vandaag 5uur gefietst, erg fijne broek, aangezien deze nog in de aanbieding is, overweeg ik nog een tweede aan te schaffen

Plaats reactie