zoals de titel al zegt, heeft er iemand ervaring met Chapeau! kleding?
hebben overigens een goede Crash Replacement Service
"Having a crash is bad enough not only for the body and bike but the wallet as well. If you have crashed in a Chapeau! garment and it is damaged then simply send it back to us and we will send you a replacement FREE of charge."
www.chapeau.cc
ervaringen met Chapeau!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Laatst gewijzigd door Supergrover op 11 sep 2015 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb 2 shirts van chapeau. Prima. Redelijk netjes inelkaar gezet. Ziet er niet allerdaags uit met oog voor detail (smaak uiteraard) maar is qua materiaal niet high end.
Maatvoerig is niet volledig consistent. Ik heb 2 x xl waarvan een goed aansluit en andere wat losser valt.
Blijven in de was goed en kleurecht.
Zijn nu aantal modellen in de sale. Voor de sale bedragen zeker een koopje. Verzendig gaat snel; binnen dag of 3 in huis.
Maatvoerig is niet volledig consistent. Ik heb 2 x xl waarvan een goed aansluit en andere wat losser valt.
Blijven in de was goed en kleurecht.
Zijn nu aantal modellen in de sale. Voor de sale bedragen zeker een koopje. Verzendig gaat snel; binnen dag of 3 in huis.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Dank voor je reactie sheep.
Sale is net afgelopen merkte ik, maar na een mailtje kreeg ik een kortingscode!
Ga ook maar eens een shirt proberen denk ik, zo op het eerste oog ziet het er prima uit...
Maarre, materiaal niet zo goed??
Sale is net afgelopen merkte ik, maar na een mailtje kreeg ik een kortingscode!
Ga ook maar eens een shirt proberen denk ik, zo op het eerste oog ziet het er prima uit...
Maarre, materiaal niet zo goed??
- Supergrover
- Forum-lid HC
Aha, op die fiets...sheep schreef:Materiaal is prima. Maar vrij standaard.
Maar het zijn dan ook geen Rapha prijzen..
ze hebben wel goed naar Rapha gekeken, dat dan weer wel
- Supergrover
- Forum-lid HC
Tempo Jersey - Black Twin Stripe besteld.

grappig, bij afrekenen was hij in één keer 8 pond goedkoper, dan nog 10 pond korting eraf...
niet verkeerd.....

grappig, bij afrekenen was hij in één keer 8 pond goedkoper, dan nog 10 pond korting eraf...
niet verkeerd.....
- rielplayer
- Forum-lid
Ze zijn mooi. Helemaal met je eens. Nu nog lekker weer zodat ik hem kan gebruiken...bluv107 schreef:Net het gestreepte Cafe Jersey binnen: prachtig shirt! Wel nog ruilen, shirt valt erg ruim (ondanks check maattabel).
Vandaag de juiste maat binnen. Castelli moet ik naar XL, Rapha L en Chateau is een M nog bijna ruim. Mooi spul; mijn vrouw ziet opeens dat ik een nieuw shirt heb - terwijl ik redelijk koopziek ben
- en ze vindt het heel mooi.

It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton