Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Garmin edge 130

GiantDefy1
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 sep 2013 20:20

GiantDefy1 08 mei 2019 16:44

Beste forumgebruikers,

Ik zit met iets en ik weet niet of meerdere mensen daar last van hebben.
Ben in het bezit van de Garmin edge 1000 en als ik thuis kom en ik de garmin ziet mijn wifi, dan upload hij mijn rit naar strava en Garmin connect app. Ik zie in de Garmin connect app de ritten in mijn kalender staan.
Nu heb ik een Garmin edge 130 voor mijn vrouw gekocht en daar ben ik hetzelfde te werk gegaan. Toestel aan de laptop gehangen, Garmin account aangemaakt, Garmin connect app, met strava gekopeld. Als een rit is gereden dan koppel ik via bluetooth de telefoon en de Garmin. Op de app en garmin staat gekoppeld en op een gegeven moment staat gedownload.
Wat ik ook probeer de rit komt niet in de app te staan, nog op strava.
Als ik handmatig het bestand van de rit sleep naar Garmin connect op de laptop, dan staat dit daarna wel op strava en in de kalender. De app op de telefoon geeft deze informatie niet.
Wat doe ik fout of werkt het uploaden via bluetooth gewoon niet?

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27578
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 mei 2019 16:48

Op de telefoon de koppeling ongedaan maken en opnieuw koppelen wil nog wel eens helpen.

GiantDefy1
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 sep 2013 20:20

GiantDefy1 08 mei 2019 16:57

@havana,
Ik heb gedaan wat hebt gezegd. De ritten staan nog niet in de kalender.
Zal morgen kijken of de garmin de rit upload.
Zou het misschien kunnen als de mobile telefoon een verouderde android heeft dat hij daarom niet ondersteund?

Plaats reactie