Feit blijft dat ze niet te bereiken zijn op geen enkele manier
voicemail bij bellen en e-mail die terugkomt
Wat een waardeloos bedrijf
kurk remblokken
Snap je frustratie, maar zou voor die paar tientjes mijn verlies nemen.
Je hebt altijd retourrecht na levering, dus je kunt je blokjes gewoon elders bestellen, en als deze bestelling dan over een maand binnenkomt retourneer je hem en krijg je je geld terug.
Als je aangifte bij de politie gaat doen lachen ze je uit.
Onmogelijk , als je bewust geld overmaakt op een rekening is het alleen terug te krijgen als de ontvangende partij hierin meewerkt. Storneren ( dus geld terug vorderen ) gaat alleen bij een automatische betaling, zoals meestal een abonnement of energy leverancier.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

Dat zou me niet verbazen, maar ze horen het niet te doen. Wat ze wél horen te doen, is aangeven dat je eerst zélf een aantal stappen moet ondernemen, voor je aangifte van oplichting kunt doen. Je moet de leverancier aanschrijven. Niet bellen; zorg dat je een bewijsvoering gaat opbouwen. Stel duidelijk dat je je je bestelde goederen óó korte termijn wenst te ontvangen, of dat je de koop wenst te ontbinden, en binnen redelijke termijn je geld terug verwacht. Geef aan dat je verder stappen zult ondernemen als ze verder in gebreke blijven. Blijf vooral netjes en correct. Niet schelden, daar heeft niemand wat aan en verzwakt vooral je eigen positie.
Vorsprung durch Pedantik