Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Cinelli RAM Hoe bevalt dat?

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5585
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 11 sep 2005 16:49

 Iedereen nog heel hartelijk bedankt voor de tips en info!!!
Heb begin maart de cinelli ram aangeschaft, en heb met dit stuur nu zo'n 9000 kilometers afgelegd. De eerste maand moest ik erg wennen aan de brede grip bovenop het stuur, ben er echter nu helemaal aan gewend en zal niet anders meer willen. Vooral met klimmen is het een ideaal stuur, het zit gewoon heerlijk met de handjes boven op dit stuur.
Ook is het stuur voor mijn gevoel erg stijf, het wat zwaardere gewicht neem ik dan maar op de koop toe, maar ik zal geen ander stuur meer willen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 11 sep 2005 22:51

Quote: Origineel geplaatst door zombie op 28 Juni 2005
@casran : ik weet niet of ge u The A-Team herinnerd maar die gasten hadden zo'n ne speciale tape, man, daar kont ge alles mee maken...

Duck tape zal je bedoelen daar kun je bijna alls tijdelijk mee repareren.
cornelli racing cycles Uden

berry
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 okt 2005 01:08

berry 29 okt 2005 01:23

Hallo, ik rijdt sinds 2.5-3 jaar met een Cinelli RAM stuur en ben daar zeer tevreden over. Natuurlijk koop je zo'n stuur voor een groot gedeelte voor z'n prachtige look. Maar hij is zeer ergonomisch gevormd en geeft zeker in de handpalmen een prima ondersteuning. Verder is zoiets ook erg persoonlijk en wat zo'n stuur na 150 - 200 km doet??? Volgens mij gaan er dan meerdere sturen zeer doen. Je hebt in ieder geval een redelijk groot vlak waar je je handen op kunt laten steunen.
 
Succes met zoeken.
 
P.S. Kom eens kijken bij Kersten Wielersport te Nijmegen
Cinelli XLR8R Dura-ace Cosmic Carbon

berry
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 okt 2005 01:08

berry 29 okt 2005 01:27

Kijk even op de volgende site:http://www.ebstrading.nl/
nlangs zo'n stuur aan een klant verkocht, ziet er goed uit. Er is ook nog een andere versie met de stuurnok eraan. Kijk maar eens op de site.
 
Groeten
 
Berry
Cinelli XLR8R Dura-ace Cosmic Carbon

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 okt 2005 13:09

Quoten: Origineel geplaatst door Berry op 28 Oktober 2005


P.S. Kom eens kijken bij Kersten Wielersport te Nijmegen

Gaat het al zo slecht bij Kersten dat de werknemers moeten gaan spammen?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

berry
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 okt 2005 01:08

berry 30 okt 2005 21:03

Hallo am classic fan,
Dit is nu het 3e minder positieve mailtje van jou.  Je doet je naam zeker eer aan, echt zo'n ouderwetse zeurpiet. Je begrijpt natuurlijk wel dat die uitnodiging niet voor jou bedoelt is.....we hebben namelijk veel spullen uit het high-end segment......niets voor een classis fan dus.
En nu eens je best doen om te relativeren en niet gelijk zo hoog in de boom te klimmen.
 
groeten
Berry
Cinelli XLR8R Dura-ace Cosmic Carbon

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 30 okt 2005 21:13

Amclassic = American Classic, jou natuurlijk welbekend.

Verder hebben we hier gewoon regelmatig "problemen" met mensen die het nodig vinden het hele forum vol te spammen met hun eigen zaakjes, dus op alle vormen van reclame wordt soms gewoon wat gevoelig gereageerd. Probeer daar daarom ook wat discreter mee om te gaan.

Ben trouwens ook wel eens bij jullie geweest, leek me een prima zaak.

Veel forum-plezier nog!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37817
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 30 okt 2005 21:19

Berry, begrijp ik uit jou opmerking dat je niet bekend bent met AM-Classic?
En misschien heeft AM wel een beetje gelijk. Technische kennis brengen op het forum is super, waarvoor dank!! En dat af en toe de bedrijfsnaam gebruikt wordt is ook wel te begrijpen. Maar leg het er niet te dik bovenop. Aangezien dit een zelfregulerend forum is en er dus eigenlijk geen mods zijn die de boel een beetje strak houden (minimaal in elk geval) moeten we gewoon oppassen dat dit geen volgespamd reclameforum wordt. Dit is dus absoluut niet alleen persoonlijk naar jou gericht, maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel.
EDIT: ik zie nu net dat onder het tikken van dit artikeltje iemand mij al voor was. Sorry voor het dubbelop!!
Less is bore

berry
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 okt 2005 01:08

berry 31 okt 2005 00:08

Duidelijk, bedankt
Cinelli XLR8R Dura-ace Cosmic Carbon

ubiker
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 okt 2005 21:09

ubiker 10 nov 2005 16:21

Bevalt de Ram nog?

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5585
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 12 nov 2005 14:57

Quoten: Origineel geplaatst door Ubiker op 10 November 2005

Bevalt de Ram nog?


 Ja, hoor ben er heel erg tevreden over.Ben van plan een nieuwe fiets aan te schaffen, maar de Ram gaat mee.In het begin was het ff wennen, maar nu zou ik geen rond stuur meer willen, omdat ik toch veel met mijn handen bovenop rij, vind ik het heerlijk dat grotere oppervlak. Het is vooral een heerlijk "klimstuur".
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

peterw
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jul 2006 14:04

peterw 27 aug 2006 13:31

Ik ben zelf ook op zoek naar een monocoque carbon stuur. IK zit te twijfelen tussen een Cinelli Ram en een Deda ALenera. Nu moet ik een stuurnok/stuurbreedte combinatie hebben van 100/42. Op de site van Deda lees ik dat deze combinatie wel mogelijk is. Echter op de site van Cinelli lees ik alleen een combinatie van 100/40. Wie weet of een 100/42 wel te krijgen is van de Cinelli Ram.
Ik hoor het wel.
Groeten Peter

Plaats reactie