Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

thule fietsdragers BINNEN in de auto

ssss
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jun 2006 13:23

ssss 15 nov 2006 17:44

Hoi, Denk erover om de thule fietsdragers te kopen die je binnen in de auto monteert. Zijn maar met zijn tweetjes en dus mogen de fietsen mee binnen ipv van buiten nat of gestolen te worden. Heeft iemand hier ervaring mee. Zou de rails in een Touran monteren . Alvast bedankt. Groetjes

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 15 nov 2006 18:02

Quoten: Origineel geplaatst door ssss op 15 November 2006

Hoi, Denk erover om de thule fietsdragers te kopen die je binnen in de auto monteert. Zijn maar met zijn tweetjes en dus mogen de fietsen mee binnen ipv van buiten nat of gestolen te worden. Heeft iemand hier ervaring mee. Zou de rails in een Touran monteren . Alvast bedankt. Groetjes


Het systeem van Thule werkt niet in een Touran, het moet juist lukken, want ik ben ook op zoek naar iets dergelijks. En na wat gezocht te hebben op internet kwam ik op het systeem van Radfazz uit ( goedkoper dan Thule). Ik denk één nadeel, je moet het bestellen via internet ( ook eens kijken op ebay)
http://www.radfazz.com/index.php?um=3&& ... &wi=1&&as=
 

ssss
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jun 2006 13:23

ssss 15 nov 2006 18:08

Dat meen je niet.
Ben nog op Expo vélo bij thule geweest en die verzekerden mij dat het ook in een touran kan.
He verdorie, dacht het ideale gevonden te hebben.
Ga maar eens naar dat internet geval kijken dan.
Alvast bedankt.
 

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4362
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 15 nov 2006 18:28

Pffff wat een geld voor zo'n rails. Als ik een tip mag geven, zoek een kennis die een beetje handig is en laat die zelf wat fabriceren. Ik heb het zelf gedaan voor mij en dat heeft mij al met al 15 euro en een uurtje werk gekost. enigste dat ik niet heb is dat de steunen verschuifbaar zijn. Ik heb 2e hands een stel steunen aan geschaft geschikt voor een dakdrager, die wat bewerkt en in een plank hout gezet. Geheel een kleurtje gegeven en werkt perfekt.
Ps. als je wilt wil ik wel even wat foto's maken en doormailen

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 15 nov 2006 18:44

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 15 November 2006

Pffff wat een geld voor zo'n rails. Als ik een tip mag geven, zoek een kennis die een beetje handig is en laat die zelf wat fabriceren. Ik heb het zelf gedaan voor mij en dat heeft mij al met al 15 euro en een uurtje werk gekost. enigste dat ik niet heb is dat de steunen verschuifbaar zijn. Ik heb 2e hands een stel steunen aan geschaft geschikt voor een dakdrager, die wat bewerkt en in een plank hout gezet. Geheel een kleurtje gegeven en werkt perfekt. Ps. als je wilt wil ik wel even wat foto's maken en doormailen

ok, mail maar door naar : blansaer.y@skynet.be

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 15 nov 2006 18:46

Quoten: Origineel geplaatst door ssss op 15 November 2006


Dat meen je niet.
Ben nog op Expo vélo bij thule geweest en die verzekerden mij dat het ook in een touran kan.
He verdorie, dacht het ideale gevonden te hebben.
Ga maar eens naar dat internet geval kijken dan.
Alvast bedankt.
 


Hierin staat dat het niet geschikt is voor een Touran.
http://www.wolvenberg.com/imgs/download ... ule_NL.pdf

Plaats reactie