Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

ciclo sport hac 4 pro plus

cycling
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2007 16:06

cycling 07 mar 2007 16:12

zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, ik heb namelijk  dat de harslag meting in de fiets houder na 5 min stopt, terwijl de snelheid en cadans het wel blijft doen, ook doet de harslagmeter het als je hem niet in de houder doet
weet iemand hoe ik dit kan oplossen

jandoedel
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 05 jun 2006 17:45

jandoedel 08 mar 2007 01:54

De hartslagmeter werkt ook wanneer de computer niet in de houder zit. Ik gebruikte de HAC4Pro ook bij spinnen, hardlopen en zo waarbij ik het apparaat om de pols had.
Je kunt de batterij in de borstband eens vervangen.

wiljan
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 dec 2004 18:49

wiljan 08 mar 2007 08:33

Zou eerst eens beginnen met het goed contact maken tussen de band en je huid. Doordat je voorover gebogen zit op je fiets kan het zijn dat de gedeelten die zorgen voor de HF metingen niet meer goed tegen je borstkas komen. Wanneer je de computer uit de houder haalt ga je, zeer waarschijnlijk, weer rechtop staan en is probleem weer opgelost. Ook het gebruik van ECG-gel (te koop bij apotheek) helpt erg goed in plaats van water en later zweet! Dus bandje strakker en nog eens proberen, misschien gel er op en goed positioneren.
Vervangen batterij zou na ongeveer een jaar nodig moeten zijn volgens ciclosport, hoelang heb je dus de hartslagmeter? Heeft de hartslagmeter het eerder wel gedaan op de stuurhouder?
Als je Duits redelijk is kun je eens kijken op deze website, staat erg veel info over de HAC 4 Pro!
http://www.mountainbike-page.de/
http://home.wanadoo.nl/wvanderwoude/Index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

cycling
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2007 16:06

cycling 08 mar 2007 22:07

Bedankt voor jullie reactie,
ik heb de harslagmeter een paar weken, de batterij is dus nog goed, ook heeft de band goed kontakt, want hij gaat pas na 5 min uit, en als ik hem niet in de houder doe, doet hij het gewoon goed, dan kan ik alleen geen kadans en snelheid aflezen, dat is dus ook niet handig.
als je een oplossing (denkt) te weten, laat dit maar horen dan

Plaats reactie