FAQ Campagnolo-Shimano-SRAM
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37788
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Das de auto van Lauda toch?
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 815
- Lid geworden op: 01 feb 2011 14:40
Zeg Bauke, wat vindt jij van SRAM?
-
- Moderator
- Berichten: 3087
- Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48
En Reutemann en Regazzoni......
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37788
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Om een fiets om te bouwen heb ik toch aan onderstaande set genoeg?
De bluetooth ontvanger/zender zit erbij en de inbouwpoort voor in het stuur.
Mis ik dan nog iets?
Lieferumfang - Dura Ace Di2 R9150 Elektronik-Kit+EW-RS910 intern
Dura Ace 11-fach Di2 Schaltwerk RD-R9150 SS
Dura Ace 2x11-fach Di2 Umwerfer FD-R9150 Anlöt
Di2 Batterie / Akku BT-DN110 (Für integrierten Einbau im Rahmen oder Sattelstütze)
Di2 Ladegerät SM-BCR2 für Batterie SM-BTR2 + BT-DN110
Di2 Elektrischer Sender EW-WU111 D-Fly ANT+ / Bluetooth
Di2 Verteiler 2 Ports EW-RS910 integriert
Di2 Stromkabel Verbindung/Verteiler Y-Kabel EW-JC130
Di2 Verteiler SM-JC41 intern
Di2 Stromkabel EW-SD50 Set (1x1200mm / 1x750mm / 1x650mm / 1x300mm)
Di2 Kabelbinder EW-SD50 (20 Stück)
De bluetooth ontvanger/zender zit erbij en de inbouwpoort voor in het stuur.
Mis ik dan nog iets?
Lieferumfang - Dura Ace Di2 R9150 Elektronik-Kit+EW-RS910 intern
Dura Ace 11-fach Di2 Schaltwerk RD-R9150 SS
Dura Ace 2x11-fach Di2 Umwerfer FD-R9150 Anlöt
Di2 Batterie / Akku BT-DN110 (Für integrierten Einbau im Rahmen oder Sattelstütze)
Di2 Ladegerät SM-BCR2 für Batterie SM-BTR2 + BT-DN110
Di2 Elektrischer Sender EW-WU111 D-Fly ANT+ / Bluetooth
Di2 Verteiler 2 Ports EW-RS910 integriert
Di2 Stromkabel Verbindung/Verteiler Y-Kabel EW-JC130
Di2 Verteiler SM-JC41 intern
Di2 Stromkabel EW-SD50 Set (1x1200mm / 1x750mm / 1x650mm / 1x300mm)
Di2 Kabelbinder EW-SD50 (20 Stück)
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37788
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Frame is groot genoeg
Maar zonder gekheid; linksom of rechtsom krijg ik die wel in de zadelpen van een V1-r.
Zijn wel wat truukjes voor de verzinnen.
Maar zonder gekheid; linksom of rechtsom krijg ik die wel in de zadelpen van een V1-r.
Zijn wel wat truukjes voor de verzinnen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37788
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ik vind de derries er lomp uit zien met die accu erop en dan moet ik weer gaan klooien met een Roadlink of een minder mooie wifli derrie op vakantie in de bergen.
En je leest meer storingen over Etap dan over de veel meer verkochtte di2.
En je leest meer storingen over Etap dan over de veel meer verkochtte di2.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37788
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Nee, ik zie ze ook bijna nergens meer voor een scherpe prijs gaan.
En de AXS is echt te zot geprijsd.
En de AXS is echt te zot geprijsd.
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 511
- Lid geworden op: 14 mei 2016 11:51
Op mijn Canyon zit een 52-39 en een 11-34 cassette. Dit vind ik niet fijn rijden in NL. Ik mis een aantal kransjes.
De setup heeft nu een medium kooi derailleur.
Nu wil ik naar 50-34 met een 11-28 cassette, maar kan ik de derailleur blijven gebruiken of moet ik naar een korte kooi?
Met de medium kooi heb ik nu veel last van een klapperende ketting. Is de ketting spanning beter met de medium kooi en een 11-28? Of naar een korte kooi voor verbeterende kettingsspanning.
De setup heeft nu een medium kooi derailleur.
Nu wil ik naar 50-34 met een 11-28 cassette, maar kan ik de derailleur blijven gebruiken of moet ik naar een korte kooi?
Met de medium kooi heb ik nu veel last van een klapperende ketting. Is de ketting spanning beter met de medium kooi en een 11-28? Of naar een korte kooi voor verbeterende kettingsspanning.