Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Bestellen bij Ax-Lightness

pjotr
Forum-lid
Berichten: 947
Lid geworden op: 19 aug 2005 21:54

pjotr 02 sep 2009 01:03

Als je wat wilt betalen aan iemand die een buitenlandse account heeft, moet je IBAN en BIC gebruiken. Iedere rekeninghouder heeft een internationale code (IBAN) en iedere bank heeft dat ook (BIC). Dit is om de gegevens te identificeren.

Daarom moet je dus als je iets overmaakt naar het buitenland de IBAN -en BIC codes invullen van diegene waarvan je iets koopt. Uit jouw verhaal te lezen heb je het dus verkeerd ingevuld.
Anti-Spacers!

robinvberkel
Forum-lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 jul 2006 16:31

robinvberkel 13 sep 2009 23:16

je kan ook al tijd naar carbonfreaks.nl gaan daar heb ook all mijn AX-lightness spullen vandaan 1x stuur 3x zadelpen kost net zo veel als je bij AX-lightness zelf koopt

carbonfreaks
Forum-lid
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 mei 2006 16:34

carbonfreaks 14 sep 2009 12:09

De levertijd is afhankelijk van de voorraad bij AX. Als indicatie geef ik altijd 2 a 3 weken mee. De meeste standaard onderdelen hebben ze altijd wel op voorraad en dan is de levertijd 1 week, voor afwijkende of speciale onderdelen is de levertijd ongeveer 3 weken.

Kortom; Ik geef liever aan dat het 3 weken duurt en je de spullen binnen 1 week binnen hebt dan andersom ;-)

oldboy
Forum-lid
Berichten: 380
Lid geworden op: 11 apr 2008 09:46

oldboy 16 sep 2009 14:31

Iemand ervaring met de AX-lightness bidon-houders?

Zien er gelikt uit maar, heb sterke twijfels of ze wel praktisch zijn. Lijkt me dat bij een beetje slecht wegdek dat de bidons er uitvliegen?! Of vergis ik me?

Plaats reactie