Dat is veel te veel werk hoorOrlok schreef: ↑11 dec 2020 18:44Als je de volledige naam met de linker muisknop ingedrukt selecteert en daarna met de rechter muisknop klikt op 'Google doorzoeken op 'xxxx' krijg je een heleboel hits waaronder die op Aliexpress, dan zie je bijvoorbeeld dat de groepset "L-Twoo R9 STErgos" € 81,01 kost incl. verzending.!![]()
Een AliExpress Special
Inderdaad, ik zit op dit forum om ontzorgt te worden.Philippos schreef: ↑11 dec 2020 19:58Dat is veel te veel werk hoorOrlok schreef: ↑11 dec 2020 18:44Als je de volledige naam met de linker muisknop ingedrukt selecteert en daarna met de rechter muisknop klikt op 'Google doorzoeken op 'xxxx' krijg je een heleboel hits waaronder die op Aliexpress, dan zie je bijvoorbeeld dat de groepset "L-Twoo R9 STErgos" € 81,01 kost incl. verzending.!![]()
![]()
![]()
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Masave in Zwolle. Mooie hobby, maar ook daarin kan het altijd beter en vaak duurder.
- thestudent
- Forum-lid HC
Als de graphics van de naven je niet zinnen is aceton denk ik een optie.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik zou dan eerder wasbenzine pakken, minder agressief.
En als het stickers zijn: er af peuteren en de lijmresten met boter verwijderen (uit grootmoeders tips
)
En als het stickers zijn: er af peuteren en de lijmresten met boter verwijderen (uit grootmoeders tips
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Stickers warm föhnen werkt vaak goed, wordt de lijm zacht van.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl