Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

dikke pech

Rey953
Forum-lid
Berichten: 773
Lid geworden op: 26 jul 2011 21:02

Rey953 21 jul 2013 21:58

Ik begrijp je probleem en ik snap dat je graag een betere afhandeling had gezien. Echter, als eigenaar van een klein bedrijf begrijp ik hoe lastig het soms kan zijn om problemen op te lossen op de termijnen die een klant voor ogen heeft. Zeker wanneer er sprake is van overmacht. Dat laat onverlet dat de communicatie bij M5 duidelijk tekort schiet.

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 22 jul 2013 12:19

Ik snap je teleurstelling ook wel maar verder ga ik volledig mee met onderstaande reactie.
elefantino schreef: Probleem is dat ik dit soort topics nooit zo goed begrijp. Wat verwacht je van ons? Dat wij het probleem oplossen?
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 22 jul 2013 14:59

Forum kan hier idd weinig mee behalve zeggen dat dit niet voor M5 spreekt (zeker niet qua communicatie).
Overigens zijn zes weken meer dan zat om heel erg veel wielen opnieuw in te spaken. Niemand stuurt tijdens het seizoen een wiel voor zijn plezier in en als het dan ook nog zoekt raakt is dat zuur (en als kleine ondernemer is het extra vervelend maar dan maar even geen "na de vakantie", een tevreden klant gaat zeker in tijd altijd voor dan maar een keer op een ander moment in het jaar op vakantie).

Gebruikersavatar
drummie71
Forum-lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 24 apr 2007 21:17
Locatie: omg. Utrecht

Gebruikersavatar drummie71 22 jul 2013 16:43

een forum is bedoeld als ik het goed heb begrepen om ervaringen uit te wisselen positieve en negatieve
anders zie ik het nut van dit forum niet in :-)

ik heb geen een moment in mijn post gevraagd of het forum of iemand in het forum het probleem kan of wil oplossen
dus dat soort reacties als van elefantino begrijp ik niet ?.
ik zit zelf ook in een dienstverlenend beroep en klanten in de kou laten staan komt in mijn woordenboek absoluut niet voor. en dat is wel wat hier een beetje gebeurd net als wat sharkman zegt tevreden klant gaat wel voor hoe zuur dan ook voor de omndernemer in dit geval M5.
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

Plaats reactie