Replica Abus Gamechanger?
-
- Forum-lid
Een tweedehands helm... Ik zou daar nooit voor kiezen, je hebt maar 1 hoofd.
Zelf heb ik (onder andere) deze helm van Ekoi https://www.ekoi.com/nl/helm-racefiets/ ... 39544.html
Lijkt me een veiligere keuze!
Zelf heb ik (onder andere) deze helm van Ekoi https://www.ekoi.com/nl/helm-racefiets/ ... 39544.html
- thestudent
- Forum-lid HC
Typ 1x op ali het woord abus en je vindt de replica. Maar of die ook net zo veilig is en daadwerkelijk certificering heeft... tja dat weet je niet.
Ik heb allerlei ali spul en kleding, sokken schoencovers, brillen. Maar helmen daar moet je zeker van zijn. En dan zoek ik juist degenen die het beste uit de veiligheidstesten komen.
Ik heb allerlei ali spul en kleding, sokken schoencovers, brillen. Maar helmen daar moet je zeker van zijn. En dan zoek ik juist degenen die het beste uit de veiligheidstesten komen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Deze had ik ook gevonden, zal dan wel hetzelfde model zijn met Scott bestickering.thestudent schreef: ↑30 jul 2023 16:43 Typ 1x op ali het woord abus en je vindt de replica. Maar of die ook net zo veilig is en daadwerkelijk certificering heeft... tja dat weet je niet.
- thestudent
- Forum-lid HC
Die plakt iemand er zo zelf op natuurlijk. Een replica helm is nooit een aanrader. Niet kopen dus.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Daar ben ik het mee eens.thestudent schreef: ↑30 jul 2023 16:52 Die plakt iemand er zo zelf op natuurlijk. Een replica helm is nooit een aanrader. Niet kopen dus.
Ik wou de Corsa Light maar deze is uitverkocht in het wit. De AR13 lijkt ook wel een goede optie, precies net wat meer ventilatie dan de AR14.JoeyvEde92 schreef: ↑30 jul 2023 16:39 Een tweedehands helm... Ik zou daar nooit voor kiezen, je hebt maar 1 hoofd.
-
- Forum-lid
De AR14 heeft ook voldoende ventilatie!
Hoe past hij? Ik lees dat de Ekoi helmen soms wat klein uitvallen, mijn hoofdomtrek is 58cm dus ik zit wat tussen S/M | L/XL
-
- Forum-lid
Met 58cm zou ik een L pakken als ik jou was
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb zowel de Ekoi Corsa Light Evo als de AR13.
De AR13 valt een beetje kleiner dan de Corsa Light Evo.
Neem met je 58 cm maar de L/XL versie.
De AR13 valt optisch relatief klein.
En kost nu maar net zoveel als een namaak (want replica hierboven vind ik net iets te netjes geformuleerd) helm.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend