Haha dat was vorige week in spanje wel mooi, daar speelde iemand ook voor uci politie toen hij een regenboogshirt rijder tegenkwam.
Als in beetje mopperen achteraf tijdens lunch stop, zo van dat is niet Mathieu. Dat kan niet etc.
Ik heb 's avonds nog even flyby gekeken, niet directe hit maar wel indirect :
En dan kijk je iets verder:
https://www.strava.com/pros/6110100
'Full time bike rider, C5 Para-Cyclist for Great Britain 2023 RR World Champion '
Het is maar goed dat die 'uci politie' hem niet direct aangesproken heeft
Het grote domme vragen topic
Ik ook. Als absolute prutser een mini-downhill gereden in een Rob Warner WK-shirt. Gelukkig zagen de meesten de ironie wel in.ColumsbusMJ schreef: ↑18 apr 2024 15:47 Ik heb ooit een regenboogshirt gekregen en deze ook een aantal keer gedragen. Dat nooit meer, je wordt nog net niet van je fiets getrokken.
Niet zijken maar reiden !
Ik heb zeker niet iets tegen alle Continental banden. Ik ken ze namelijk niet allemaal.
Ik heb vooral ervaring met de GP3000, 4000, 4000S, 5000, 5000TL gen 1 en gen2.
De gemeenschappelijke deler is dat ze vierkant worden. Nu worden alle banden dat uiteindelijk maar bij Conti beginnen ze dan vreselijk te zwabberen, alsof je plat staat. De TL5000 (gen1) was behalve heel zwaar ook niet om te leggen, een binnenband erin doen was onmogelijk. De gen2 is een stuk beter en op gelijk niveau met de concurrentie.
Overigens hebben de GP5000 minder last van het zwabberprobleem. De 5000 TL gen2 zou ik op zich best kopen, ware het niet dat ik banden gesponsord krijg
Interessant om te horen. Ik heb met Conti alleen ervaring met de GP5000 25mm clincher. Die heb ik gekozen omdat 'ie allround goed uit tests kwam én een hele lage rolweerstand heeft. Ik ben er hartstikke tevreden mee en denk dat ik als dit setje op is weer een setje GP5000 opleg (of P zero race 26). Hiervoor heb ik Pirelli, Vittoria en Veloflex gehad op de racer. Ook allemaal zonder noemenswaardige problemen overigens.havana schreef: ↑23 apr 2024 08:39Ik heb zeker niet iets tegen alle Continental banden. Ik ken ze namelijk niet allemaal.
Ik heb vooral ervaring met de GP3000, 4000, 4000S, 5000, 5000TL gen 1 en gen2.
De gemeenschappelijke deler is dat ze vierkant worden. Nu worden alle banden dat uiteindelijk maar bij Conti beginnen ze dan vreselijk te zwabberen, alsof je plat staat. De TL5000 (gen1) was behalve heel zwaar ook niet om te leggen, een binnenband erin doen was onmogelijk. De gen2 is een stuk beter en op gelijk niveau met de concurrentie.
Overigens hebben de GP5000 minder last van het zwabberprobleem. De 5000 TL gen2 zou ik op zich best kopen, ware het niet dat ik banden gesponsord krijg