Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Help fiets total loss?

tourpretendent
Forum-lid
Berichten: 397
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:48

tourpretendent 06 nov 2013 16:00

Gisteren is de dader dus langs geweest, het was voor beide ongemakkelijk.

Ze kwam oprecht over, het zou de eerste keer zijn geweest en normaal nog geen 1 glas alcohol drinken.

De dader heeft aangeboden het verschil tussen de dagwaarde en de vervangingswaarde te vergoeden.
Dit vind ik een geweldig mooi gebaar, wat ik niet had verwacht.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5310
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 06 nov 2013 16:02

Kijk, zo is het financiële probleem ook opgelost. Maar belangrijker: Hoe voel je je eronder? Geeft het je rust en mogelijkheid om het af te sluiten?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 06 nov 2013 18:40

Hallo Tourpretedent, ik las het topic even door en kan me inleven in welke situatie je zit. Ik had zelf de afgelopen 2 jaren telkens en zwaar ongeval met morfine en heel de winkel erbij. Veel beterschap en blijkbaar is het financiële ook opgelost, zodat je die zorg in elk geval kwijt bent.

Verder las ik ook dat je een tweedehands powertap-wiel zou zoeken. Ik ga het mijne (powertap met daarrond een carbonnen FIR-velg) weg doen omdat ik een wattagemeting in mijn trapas heb gekocht, zodat ik met al mijn wielen op vermogen kan trainen. Laat maar iets weten als je interesse hebt.

tourpretendent
Forum-lid
Berichten: 397
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:48

tourpretendent 07 nov 2013 16:57

Hallo JPAR en Gede,

Dank voor jullie betrokkenheid.

Het gesprek heeft mij zeker goed gedaan. Het markeert een begin van mijn herstel ook omdat de dader oprecht overkwam.

@gede, dank voor je reactie maar een carbon wiel past niet bij mijn winterfiets.

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 08 nov 2013 08:34

tourpretendent schreef:Hallo JPAR en Gede,

Dank voor jullie betrokkenheid.

Het gesprek heeft mij zeker goed gedaan. Het markeert een begin van mijn herstel ook omdat de dader oprecht overkwam.

@gede, dank voor je reactie maar een carbon wiel past niet bij mijn winterfiets.
Geen probleem. Hij heeft overigens wel gewoon een aluminium remrand hoor.

Thoracerbis
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2013 23:58

Thoracerbis 13 nov 2013 21:47

Heb het zelf een jaar of 2 geleden meegemaakt fiets was volledig geplooid helm, bril en kledij alles was beschadigd fm had bestek opgemaakt en kwam aan een totaal van 4400€ , expert heeft dat teruggebracht naar 1700€.

materialist
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 05 sep 2010 12:12

materialist 13 nov 2013 21:57

Thoracerbis schreef:Heb het zelf een jaar of 2 geleden meegemaakt fiets was volledig geplooid helm, bril en kledij alles was beschadigd fm had bestek opgemaakt en kwam aan een totaal van 4400€ , expert heeft dat teruggebracht naar 1700€.
Je hebt het erg bont gemaakt of de volgende keer vraag je de expert voor dat bedrag zelf voor vervanging te zorgen.

tourpretendent
Forum-lid
Berichten: 397
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:48

tourpretendent 24 okt 2014 12:58

We zijn nu ruim 1 jaar later en het muisje heeft een heel erg lange staart gekregen.
Kort gezegd heb ik een beschadiging in mijn centrale zenuwstelsel opgelopen.

Deze aandoening belemmerd mij alles te doen wat je kunt bedenken en is helaas progressief en blijvend.
Spoedig begint de revalidatie, ik kijk er naar uit welk resultaat ik kan behalen.

Ronald

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5310
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 24 okt 2014 13:02

He Ronald,

Wat vervelend voor je. Reageerde net op je andere berichtje en toen dacht ik nog hoe het nu met je zou zijn. Dit is wel een heel nare uitslag. Hebben ze ook een prognose kunnen stellen over de uitkomst van een revalidatietraject?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

tourpretendent
Forum-lid
Berichten: 397
Lid geworden op: 20 jul 2008 11:48

tourpretendent 24 okt 2014 13:12

JPAR schreef:He Ronald,

Wat vervelend voor je. Reageerde net op je andere berichtje en toen dacht ik nog hoe het nu met je zou zijn. Dit is wel een heel nare uitslag. Hebben ze ook een prognose kunnen stellen over de uitkomst van een revalidatietraject?
Het doel is te voorkomen dat ik in een rolstoel terecht kom of een bedlegerige patiënt wordt.
Dus het wordt spannend want iedere week neemt de pijn toe en bewegelijkheid af.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5310
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 24 okt 2014 13:19

Jez..! En dat door een dame met een borrel op! Zulke mensen zouden ze op moeten sluiten ofzo.

Ik hoop dat ze je kunnen helpen en dat je nog enigszins mobiel kunt blijven.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 24 okt 2014 13:44

veel sterkte pphfff

Plaats reactie