Te grote fotos en lange links
Het direct verwijderen van die post is wat overdreven in mijn ogen.
Wat we eerder zullen doen is de link verkleinen naar een aantal woorden (zoals 'klik hier' of 'link') en van te grote foto's maken we een link zodat het topic goed te lezen blijft.
Mocht je toevallig zo'n topic tegenkomen, plaats de link hier en we zullen het veranderen.
Wat we eerder zullen doen is de link verkleinen naar een aantal woorden (zoals 'klik hier' of 'link') en van te grote foto's maken we een link zodat het topic goed te lezen blijft.
Mocht je toevallig zo'n topic tegenkomen, plaats de link hier en we zullen het veranderen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Alle foto's waardoor ik een topic niet meer kan lezen met 1024 pixels naast elkaar edit ik naar link toe. In de bovenstaande link kom je pas in de problemen met een 800 bij 600 resolutie.
Maar voor ieder probleem is een oplossing, in dit geval is dat de IBM T221:
http://www-06.ibm.com/jp/products/works ... 2139r2.jpg
Maar voor ieder probleem is een oplossing, in dit geval is dat de IBM T221:
http://www-06.ibm.com/jp/products/works ... 2139r2.jpg
ik verwijder enkeld de tags als de afbeelding breeder als me scherm is heb als resolutie 1024 x 768
Lange links pas ik altijd automatisch aan als ik ze zie en indien het mogelijk is om ze te verkleinen.
Lange links pas ik altijd automatisch aan als ik ze zie en indien het mogelijk is om ze te verkleinen.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
800×600 is op mijn 17 inch het maximum wat ik zonder te schuiven kan zien.
Het probleem is als ik de text wil lezen ik constant zit te schuiven.
Moet toegeven dat dit probleem de laatste tijd veel minder is.
Voorbeeld is ook niet zo goed en zeker geen aanval op Auke,
maar ik ergerde mij er een beetje aan.
Het probleem is als ik de text wil lezen ik constant zit te schuiven.
Moet toegeven dat dit probleem de laatste tijd veel minder is.
Voorbeeld is ook niet zo goed en zeker geen aanval op Auke,
maar ik ergerde mij er een beetje aan.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Werk je dan nog op een CRT? Waarom zet je je resolutie niet gewoon op 1024 bij 768? Het zal een paar uur duren voordat je er aan gewend ben, maar dan kan je het zeker waarderen dat er wat meer in je scherm staat. Ik stel ook 15 inch lcd's altijd in op 1024x768.
Die foto van dat IBM scherm was niet alleen groot, maar dat is de resolutie ook. 3840 pixels in de breedte voor een 22 inch scherm , kost je 8 grand, maar je hebt nooit meer problemen met mensen die foto's niet geresized hebben
Die foto van dat IBM scherm was niet alleen groot, maar dat is de resolutie ook. 3840 pixels in de breedte voor een 22 inch scherm , kost je 8 grand, maar je hebt nooit meer problemen met mensen die foto's niet geresized hebben
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 08 Januari 2007
Werk je dan nog op een CRT?
Ik wel.... een 19"IIyama. Geen betaalbare LCD die momenteel die kleurechtheid kan behalen (fotobewerking).
Werk je dan nog op een CRT?
Ik wel.... een 19"IIyama. Geen betaalbare LCD die momenteel die kleurechtheid kan behalen (fotobewerking).
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 08 Januari 2007
Da's wel een oud argument hoor, de TFT's van tegenwoordig behalen prima resultaten. Mits je geen DTP'er of iets beroepsmatig met foto's doet, zijn de huidige TFT's uitstekend bruikbaar. De meeste gebruikers hebben toch geen echte 24-bit kleuren nodig. Om nog maar te zwijgen van de vele voordelen van een moderne TFT: licht, compact, energiezuinig, rustig voor je ogen.
Da's wel een oud argument hoor, de TFT's van tegenwoordig behalen prima resultaten. Mits je geen DTP'er of iets beroepsmatig met foto's doet, zijn de huidige TFT's uitstekend bruikbaar. De meeste gebruikers hebben toch geen echte 24-bit kleuren nodig. Om nog maar te zwijgen van de vele voordelen van een moderne TFT: licht, compact, energiezuinig, rustig voor je ogen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ach ja, je gedachtens zijn ook een belangrijk argument. Audiofielen die duizende euro's uitgeven aan technisch gezien inferieure (buizen)versterkers zijn er ook heel erg veel van. Is op fietsgebied een beetje hetzelfde waarom je een Italiaans frame wilt kopen ipv een ander merk.
Het is al weer heel wat maandjes geleden dat ik voor het laatst met een Crt heb gewerkt. Thuis overal 17 inch Tft, op de Ut werken we met 19 inch Tft schermen, ik vind het prima werken ze zijn tenminste niet zo lomp groot als die crt's en makkelijk ergonomisch in te stellen.
Het is al weer heel wat maandjes geleden dat ik voor het laatst met een Crt heb gewerkt. Thuis overal 17 inch Tft, op de Ut werken we met 19 inch Tft schermen, ik vind het prima werken ze zijn tenminste niet zo lomp groot als die crt's en makkelijk ergonomisch in te stellen.