Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Bandana en oudere wielrenners.

1094
Forum-lid
Berichten: 1668
Lid geworden op: 07 feb 2015 16:59

1094 17 feb 2024 23:02

Tussendoor schreef: 17 feb 2024 17:30 Dus je vindt wel dat er iets mis mee is....
Het ligt niet aan de kleur want als rapha paarse shirts zou maken zou iedereen in t paars rijden

Gebruikersavatar
synapse
Forum-lid
Berichten: 1100
Lid geworden op: 09 sep 2005 11:51

Gebruikersavatar synapse 18 feb 2024 08:02

Zwarte sneeuw is voor mij meer dan voldoende zwart!
Courir c'est mourir un peu

prjz
Forum-lid
Berichten: 1507
Lid geworden op: 30 apr 2006 14:41

prjz 18 feb 2024 10:17

Oei, mijn zwarte jack is ook al fout.
prj

Gebruikersavatar
synapse
Forum-lid
Berichten: 1100
Lid geworden op: 09 sep 2005 11:51

Gebruikersavatar synapse 18 feb 2024 11:29

Niet fout hoor, maar ook niet bijzonder
Courir c'est mourir un peu

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8016
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 19 feb 2024 03:32

Who-gives-a-flying-fuck?!
Echt hoor: wie is er nu echt bezig met de kleuren van andere wieler touristen? Of de hoofddeksels die ze dragen?!
Ik in elk geval niet! Het interesseert me niet en buiten dat is het een keuze van het individu wat ik op dat moment zie. Boeieuh!!

Al fietst ‘m nakend, dan nog interesseert het me geen zier!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

JazzHands
Forum-lid
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 jul 2018 10:46

JazzHands 19 feb 2024 07:27

Ik doe ook geen smaakoordeel. Het is een verwondering over een verband dat ik op basis van inductie waarneem. Ik zie rook en vervolgens zie ik vuur. Dan ga ik een causaal verband leggen of anders gezegd, ik ga het proberen te verklaren. Zo is het ook met die bandana’s gegaan. Om te beginnen heb ik wel het vermoeden dat het verband i.i.g. juist is. Althans, het is nog niet weerlegd. Niet door mijn waarneming en ook niet door waarnemingen of verklaringen van anderen. M.b.t. de verklaring van het verband ben ik wel zeker wat wijzer geworden. Als “op” is wat mij betreft het fenomeen voldoende behandeld :) . Verder is het gewoon een leuk draadje geworden over vooroordelen en pesterijen over modes waar we volgens mij nu eenmaal allemaal aan onderworpen zijn. Da’s onze benarde conditie als wielrenners: paradise lost

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3532
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 19 feb 2024 07:39

Precies, @JazzHands, hoe leuk is het niet op een terrasje te zitten en voorbijgangers te becommentariëren? Ik vind dat leuk, het benadrukt de verschillen tussen mensen en geeft verschil in smaak weer. Anders zou het een saaie boel zijn. Ik zie het als interesse in de medemens.

Ik zie dit topic als een virtueel terrasje waar wat forumleden de voorbijtrekkende wielrenners bekijken en van commentaar voorzien.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4523
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 19 feb 2024 08:01

Haha eens hoor. Enige verschil is dat je het op n terras niet luidkeels doet ter overstaande van alle terrasbezoekers. En op n forum is dat wel.

Mij om t even trouwens. Is all in the game van n forum.

kopjethee
Forum-lid
Berichten: 569
Lid geworden op: 23 mar 2015 13:30

kopjethee 19 feb 2024 09:31

Savonds en in schemer kan ik volledig zwart geklede fietsers, maar ook wandelaars en hardlopers wel vervloeken.

Die hebben echt geen idee hoe slecht ze zichtbaar zijn.
Dit is ook de rede dat ik wel van wat kleur hou, ook overdag.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3532
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 19 feb 2024 09:36

kxlight schreef: 19 feb 2024 08:01 Haha eens hoor. Enige verschil is dat je het op n terras niet luidkeels doet ter overstaande van alle terrasbezoekers. En op n forum is dat wel.

Mij om t even trouwens. Is all in the game van n forum.
Om de analogie van het terras maar even te bewaren. Dit topic is het tafeltje met mensen die met ons willen praten. De rest van het forum is het hele terras. Die mogen dit gesprek gewoon negeren, net als ik op een terras doe :-). Maar inderdaad, dat is een forum, en zolang het fatsoenlijk blijft, is het prima en vermakelijk.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3532
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 19 feb 2024 09:38

kopjethee schreef: 19 feb 2024 09:31 Savonds en in schemer kan ik volledig zwart geklede fietsers, maar ook wandelaars en hardlopers wel vervloeken.

Die hebben echt geen idee hoe slecht ze zichtbaar zijn.
Dit is ook de rede dat ik wel van wat kleur hou, ook overdag.
Dat is waar. Zelfs voor het hardlopen in de avond ben ik van een hesje met reflectie naar zo'n tuigje met lampjes gewisseld. En op mijn fietsritje van gistermorgen (ik snap ook niet waarom ik met dat weer erop uit ging) had ik mijn fluo helm die ik voor woonwerk had gekocht maar opgezet.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
BertL
Forum-lid
Berichten: 1439
Lid geworden op: 20 jul 2016 21:22
Locatie: Veenendaal
Contact

Gebruikersavatar BertL 19 feb 2024 10:23

Dit forum is meer een dorpspomp waar de ‘Benidorm Bastaards’ hun rollator naar toe duwen en vanaf het bankje sterke verhalen vertellen en de wereld becommentariëren.
hun fietsen.

Plaats reactie