Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Vestingcross Hulst: waar te gaan staan en andere tips

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3532
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 19 dec 2023 07:47

Aangezien het kerstvakantie is en ik lekker meer dan 2 weken vrij ben, bedacht om met mijn oudste zoon een dagje Hulst op 30-12 te doen voor de cross.

Het idee is ruim voor de damescross te arriveren en dan de dames en heren elite te kijken. Nu komen wij uit de buurt van Amsterdam en ik lees weinig over parkeren en dergelijke. Kun je op beschaafde afstand parkeren en waar op het parkoers is een mooie plek om te gaan staan? Er is vast wel iemand uit de buurt of die vaker is geweest die ons een goed advies kan geven (andere adviezen mag ook, baggerschoenen staan al klaar). Dank alvast.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3532
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 20 dec 2023 08:58

Niemand vanuit ZeeuwsVlaanderen hier, of iemand die eerder in Hulst geweest is?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5971
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 20 dec 2023 10:36

Ik ben er al eens geweest. ( tijdje terug als je de foto’s ziet). Gewoon op tijd komen is het devies. Wij waren er toen met de beloften cross ( denk dat het rond 12.00 was ). Parkeren net buiten Hulst en lopen richting het parcours, kleine kilometer denk ik.

Daarna op het gemakje parcours rond gelopen, iets gegeten en daarna een best plekje gevonden langst de route. Er zullen zeker nog mooiere plekjes geweest zijn - maar ik vond het prima 👍🏼.

https://www.vestingcross.nl/programma_2023/

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3532
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 20 dec 2023 17:02

Dank je, dat lijkt goed te doen. Hopen dat het veel regent (zal wel lukken) en dan die zaterdag net eff droog is :-)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie