Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Ervaring webshops

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1751
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 26 okt 2023 07:39

depoldertoerist schreef: 24 okt 2023 14:25 hmmm 10 dagen geleden bandjes besteld bij BikeInn... zouden afgelopen weekend geleverd worden, inmiddels is de verwachte leverdatum 28/29 10.. wat is er aan de hand.. stiekem toch geen voorraad? Bandjes staan niet meer op de website... Of het komt uit Spanje en ze maken het vooroordeel Mañana Mañana waar.. of ook gesodemieter zoals bij Wiggle, Bikester enz..

Of ik ben gewoon ongeduldig.
Na overigens prima contact met Bikeinn, omdat de datum maar vooruit bleef schuiven, bleek dat hun voorraadbeheer niet klopte. De banden staan in bestelling bij Hutchinson. Op zich niet zo erg, maar ik zie wel dat mijn gewenste maat vrijwel nergens meer op voorraad is, behalve bij Bike24, en dat waren ook de laatste 2. Dus nu daar maar besteld en de order bij Bikeinn geannuleerd. ik hoop namelijk volgende week mijn fiets terug te krijgen en de week daarna gaan we een weekje fietsen her en der in Europa. tja.. en dan zou ik het wel lekker vinden als het verse rubber er onder zit.
Laatst gewijzigd door depoldertoerist op 26 okt 2023 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27679
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 26 okt 2023 15:23

Een ouderwetse dozenschuiver dus.

croix
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 25 feb 2015 10:45

croix 27 okt 2023 10:53

na wat omzwervingen in Duitsland lijkt mijn pakket van wiggle nu eindelijk in Nederland (volgens mij hebben ze de GE van gelderland verkeerd geinterpreteerd - vind ik altijd raar dat je een state/provincie verplicht moet opgeven). Nog niet binnen dus, maar de hoop is nog levend.

Overigens wel klaar met wiggle nu blijkt dat de prijzen van dag tot dag varieren. Had ook een zadel besteld, 2 dagen later 40 euro goedkoper, vandaag weer een andere prijs. Het verschil crediten wilden ze uiteraard niet doen. Zulke vliegmaatschappij praktijken kan ik moeilijk tegen... Tot 2020 vaker bij hen besteld, daarna eigenlijk nooit meer, nu weet ik weer waarom :) - Maar goed ik ben wel positief benieuwd naar mijn stuur en zadel.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38242
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 28 okt 2023 09:27

Less is bore

jan831
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 jan 2014 21:03

jan831 28 okt 2023 13:08

bij bikester lijkt het onmogelijk om nog iets te bestellen. Staan wel wat artikelen met hoge kortingen, maar als je dan doorklikt kan je niets in je winkelmandje leggen.

senior
Forum-lid
Berichten: 2241
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 28 okt 2023 13:21

jan831 schreef: 28 okt 2023 13:08 bij bikester lijkt het onmogelijk om nog iets te bestellen. Staan wel wat artikelen met hoge kortingen, maar als je dan doorklikt kan je niets in je winkelmandje leggen.
Dat lijkt niet, dat staat er gewoon. In rode tekst nog wel

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2081
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 28 okt 2023 16:38

Mijn wiggle pakketje is vandaag keurig afgeleverd.
Iets minder dan een week tussen bestelling en levering.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16137
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 28 okt 2023 16:58

Zojuist nog wat besteld bij bikeinn.
Voorzien om te leveren omstreeks 9 november.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1751
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 28 okt 2023 18:19

Ik heb mijn bandjes die ik nu dus kocht.bij bike24 in ieder geval vandaag al binnen gekregen.. best snel.



Nu mijn fiets nog terug.... kunnen ze er om. Maar goed dat heeft niks met een webwinkel te maken.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

croix
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 25 feb 2015 10:45

croix 31 okt 2023 15:55

na 10(!) tussenstations inclusief een extra passage bij de douane is mijn wiggle pakketje aangekomen. Voor 'gewone' bestellingen zal ik ze niet meer gebruiken (deed ik al niet meer), maar voor iets exotisch - zoals het prime carbon stuur - denk ik dat het wel ok is...

Ik bestelde ook het prime primavera carbon shorty saddle. Dit lijkt een exacte kopie van de specialized power (die ik al op mijn andere fietsen heb, daarom heb ik hem ook gekozen), maar dan lichter en goedkoper. Ik ben benieuwd.

Gebruikersavatar
Se7en
Forum-lid
Berichten: 718
Lid geworden op: 10 jun 2020 20:19
Locatie: Kop van Drenthe

Gebruikersavatar Se7en 31 okt 2023 16:21

BikeInn bestelling vandaag afgehaald bij het pakketpunt. Lag er al sinds vrijdag, maar DPD tracking bleef hangen op In Transit. Omdat ik langs het pakketpunt kwam toch eens geïnformeerd. Lag dus meer aan DPD dit keer dan aan BikeInn.

Verder grote complimenten aan Mantel. Had een garantie aangemeld en product opgestuurd maar kwam na drie weken tot de ontdekking dat ik wel het juist product had opgestuurd maar het verkeerde product had geselecteerd als garantieproduct. Dat werd direct hersteld en proces gaat verder.
Cannondale CAAD10 | FSA PowerBox

Orbea Terra H30

wdfl
Forum-lid
Berichten: 732
Lid geworden op: 02 mar 2015 16:27

wdfl 31 okt 2023 20:10

croix schreef: 31 okt 2023 15:55 na 10(!) tussenstations inclusief een extra passage bij de douane is mijn wiggle pakketje aangekomen. Voor 'gewone' bestellingen zal ik ze niet meer gebruiken (deed ik al niet meer), maar voor iets exotisch - zoals het prime carbon stuur - denk ik dat het wel ok is...

Ik bestelde ook het prime primavera carbon shorty saddle. Dit lijkt een exacte kopie van de specialized power (die ik al op mijn andere fietsen heb, daarom heb ik hem ook gekozen), maar dan lichter en goedkoper. Ik ben benieuwd.
het mijn e zit ondertussen ook in belgiê, ook een tussenstop of 10.
morgen zal die wel niet bezorgd worden dus donderdag waarschijnlijk in huis.
veel bestel ik er ook niet, alleen waren de prijzen nu echt wel heel veel verschil
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)

Plaats reactie