Scott
-
- Forum-lid HC
Nouja er komen 55mm carbon wielen in die ik reeds heb.
Berk lupine padden zadel.
Mijn huidige 11sp red groep zet ik over. Of er komt een nieuwe force op.
Mogelijk in de winter de nieuwe Red ligt eraan hoe de prijzen liggen en mijn portemonee er aan toe is.
Stuur vind ik nog lastig. Of de huidige syncros creston overzetten of wellicht een coefficient, ziet er niet uit. Maar ik denk dat ik dat echt een heerlijk stuur vind. Die aero sturen zijn kaarsrecht, totaal geen backsweep.
Gewicht is bij deze fiets geen ding voor mij. 95% is polderwerk en max drie weken per jaar heuvels/bergen.
Mijn huidige foil is afhankelijk van de wielen klim of poldersetup tussen de 7.3 en 7.7.
Berk lupine padden zadel.
Mijn huidige 11sp red groep zet ik over. Of er komt een nieuwe force op.
Mogelijk in de winter de nieuwe Red ligt eraan hoe de prijzen liggen en mijn portemonee er aan toe is.
Stuur vind ik nog lastig. Of de huidige syncros creston overzetten of wellicht een coefficient, ziet er niet uit. Maar ik denk dat ik dat echt een heerlijk stuur vind. Die aero sturen zijn kaarsrecht, totaal geen backsweep.
Gewicht is bij deze fiets geen ding voor mij. 95% is polderwerk en max drie weken per jaar heuvels/bergen.
Mijn huidige foil is afhankelijk van de wielen klim of poldersetup tussen de 7.3 en 7.7.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Teaser: zeer binnenkort ook in huize 1975 een Scott
Less is bore
Mooi frame. Wanneer kunnen we hem compleet bewonderen?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Leuk Daniël .. 26” of al een 28” ??
@Wasbeer , ben erg benieuwd !!
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
We gaan gokken...... Ik vind Daniel niet iemand voor een Spark, die streep ik af.
Zeker geen Foil. Race addict denk ik ook niet.
Alle zwarte, grijze, kleurloze fietsen kunnen we ook afstrepen.
Ik ga voor de Addict Gravel of een Scale voor zijn dochter
Zeker geen Foil. Race addict denk ik ook niet.
Alle zwarte, grijze, kleurloze fietsen kunnen we ook afstrepen.
Ik ga voor de Addict Gravel of een Scale voor zijn dochter
-
- Forum-lid
Werd tijd!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een Contessa van Marktplaats. Letterlijk zgan. Zelf even goede bandjes op gezet ipv die stugge draad-tractorbanden en dan kan ze er weer even tegen.
Wel jammer dat vrijwel niks qua maatvoering overeenkomt met normale fietsen. Zadelpen 26.8mm, stuur 25.4mm. Dus alle spullen die ik eventueel in huis heb om hem iets lichter te maken (10kg) passen helaas niet.
Wel jammer dat vrijwel niks qua maatvoering overeenkomt met normale fietsen. Zadelpen 26.8mm, stuur 25.4mm. Dus alle spullen die ik eventueel in huis heb om hem iets lichter te maken (10kg) passen helaas niet.
Less is bore
-
- Forum-lid
Sjiek!
-
- Forum-lid
Mooi!
Nice, mooie kleur.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/