fiedoo schreef: ↑06 okt 2021 23:39ik denk dat alaphilippe milaan - turijn als training gebruikt heeft en verstoppertje gespeeld heeft. Julian is een kei in het pieken en kunnen op 3 paarden wedden: remco om proberen weg te rijden voor de laatste klim, julian als hij er aan de laatste klim nog bij is en almeida als joker omdat die toch ook een goede spurt heeft.
Wielerseizoen 2021
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Timo, ik zeg toch nergens dat julian en remco niet konden verliezen.. julian was op de laatste klim trouwens niet meer bij de leiders, had masnada vooraan en liet mij wel een goede indruk ondanks een parcours dat niet echt het zijne is. Strijkijzer Remco die niet zou kunnen verliezen hebben met twee toppers als pogacar en de in superforme verkerende roglic? Dromen mag natuurlijk maar 't zal ik toch niet geweest zijn. Top 5 a 10 had ik wel verwacht.timo2.0 schreef: ↑09 okt 2021 19:28fiedoo schreef: ↑06 okt 2021 23:39ik denk dat alaphilippe milaan - turijn als training gebruikt heeft en verstoppertje gespeeld heeft. Julian is een kei in het pieken en kunnen op 3 paarden wedden: remco om proberen weg te rijden voor de laatste klim, julian als hij er aan de laatste klim nog bij is en almeida als joker omdat die toch ook een goede spurt heeft.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Grappig om hier nu te lezen dat Allaphilipe en Evenepoel (als wolfjes van DQS) vandaag glorieus gefaald hebben volgens sommigen. Terwijl dit toch echt een teken is van het wielrennen waarbij je gewoon op een zeker moment in het seizoen op bent!
Pogacar was een logische winnaar gezien zijn laatste maanden in koers. Alaphilippe en Evenepoel waren dat juist niet.
Ergo het lijkt gewoon te kloppen zo!
Pogacar was een logische winnaar gezien zijn laatste maanden in koers. Alaphilippe en Evenepoel waren dat juist niet.
Ergo het lijkt gewoon te kloppen zo!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat geldt trouwens ook voor van Aert en van der Poel in Parijs-Roubaix! Dat Colbrelli daar won was echt niet vreemd gezien zijn seizoen en zijn prestatie curve van de laatste weken.
Elke andere uitslag vandaag, vorige week en de week daarvoor zou pas echt verdacht zijn!!
Elke andere uitslag vandaag, vorige week en de week daarvoor zou pas echt verdacht zijn!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Hoe ingewikkeld kan je het maken. Ik reageerde hierop...fiedoo schreef: ↑09 okt 2021 19:53Timo, ik zeg toch nergens dat julian en remco niet konden verliezen.. julian was op de laatste klim trouwens niet meer bij de leiders, had masnada vooraan en liet mij wel een goede indruk ondanks een parcours dat niet echt het zijne is. Strijkijzer Remco die niet zou kunnen verliezen hebben met twee toppers als pogacar en de in superforme verkerende roglic? Dromen mag natuurlijk maar 't zal ik toch niet geweest zijn. Top 5 a 10 had ik wel verwacht.timo2.0 schreef: ↑09 okt 2021 19:28fiedoo schreef: ↑06 okt 2021 23:39ik denk dat alaphilippe milaan - turijn als training gebruikt heeft en verstoppertje gespeeld heeft. Julian is een kei in het pieken en kunnen op 3 paarden wedden: remco om proberen weg te rijden voor de laatste klim, julian als hij er aan de laatste klim nog bij is en almeida als joker omdat die toch ook een goede spurt heeft.
Maar wie heeft dan beweerd dat Roglic vandaag niet kon verliezen? Een paar mensen merkten op dat Roglic voor hun favoriet is in Lombardije maar niemand heeft beweerd dat hij niet kon verliezen. Maar je vindt het natuurlijk wel leuk om even een sneer te geven naar Jumbo-Visma dus dan geef ik hem terug als sneer naar de wolfjes. Waarbij ik niet gezegd heb dat ze "glorieus gefaald hebben" (want die woorden worden iemand die over "wolfjes" spreekt in de mond gelegd).
fietsen doe ik net als een prof,
Timo ik reageerde enkel op de "provocatie" van Daniel, je had beter daarop gereageerd. 't Seizoen zit er op, einde verhaal , en nu het veldrijden. Kan ook leuk zijn en geen DQS-renners erbij....
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik mag toch wel een beet grinniken dat jullie na 1 simpel zinnetje weer een paar pagina’s over elkaar heen buitelen?
Less is bore
Dat zou nog eens een idee zijn; een damescrossploeg van DQS met allemaal Nederlandse vrouwen....
Timo heeft dat nog altijd niet door denk ik, maar ik wou je deze nog gunnen, kun je er een hele winter van genieten tot als de voorjaarskoersen er aan komendaniel1975 schreef: ↑10 okt 2021 08:17 Ik mag toch wel een beet grinniken dat jullie na 1 simpel zinnetje weer een paar pagina’s over elkaar heen buitelen?