Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Praatprogramma's rondom de Tour

jorisb
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:56

jorisb 03 jul 2013 11:05

ever schreef:Maar wat je Smeets wel moet nageven is dat hij Walsh de gelegenheid geeft om te reageren op de aantijgingen van Wagendorp, terwijl hij natuurlijk van tevoren al op zijn klompen kan aanvoelen dat hij wel een veeg uit de pan zal gaan krijgen van Walsh.
+1 Goed dat hij Walsh wel de gelegenheid gaf om zich te verdedigen. De verdediging van Mart was daarentegen wel heel erg zwak; ik heb Lance zelf gevraagd of hij doping heeft gebruikt en hij zei nee, dus tja....
Laatst gewijzigd door jorisb op 03 jul 2013 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 03 jul 2013 11:42

jorisb schreef:+1 Goed dat hij Walsh wel de gelegenheid kreeg om zich te verdedigen. De verdediging van Mart was daarentegen wel heel erg zwak; ik heb Lance zelf gevraagd of hij doping heeft gebruikt en hij zei nee, dus tja....
Dat ben ik met jullie eens, de verdediging van de heren Smeets en Winkels was erg zwak.

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 03 jul 2013 12:49

Voorwaarschuwing: Vanavond Rob Harmeling bij TdJ. Als hij daar net zo tekeer gaat als vorig jaar bij de Avondetappe...

Gebruikersavatar
soloist
Forum-lid
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:40

Gebruikersavatar soloist 03 jul 2013 13:10

ever schreef:Maar wat je Smeets wel moet nageven is dat hij Walsh de gelegenheid geeft om te reageren op de aantijgingen van Wagendorp, terwijl hij natuurlijk van tevoren al op zijn klompen kan aanvoelen dat hij wel een veeg uit de pan zal gaan krijgen van Walsh.
Op zich wel nobel vanSmeets, maar hij probeerde ook wel dankbaar gebruik te maken van de situatie om zichzelf goed te praten, want Walsh had ook best wel kritiek op de houding van de nederlandse sportjournalistiek. In dat programma Tour de Silence van een week of wat terug deed Smeets dat ook al. Beweerde toen dat hij niet wist dat er op de beruchte persconferentie die Armstrong gaf waar slechts één journalist van alle aanwezigen een vraag stelde over het boek van Walsh, dat die vraag gesteld was. Terwijl in datzelfde programma later haarfijn werd aangetoond dat Smeets dat wel degelijk wist.

Pathetisch...
Afbeelding

SandervdV
Forum-lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 aug 2011 13:21

SandervdV 03 jul 2013 14:00

ever schreef:Voorwaarschuwing: Vanavond Rob Harmeling bij TdJ. Als hij daar net zo tekeer gaat als vorig jaar bij de Avondetappe...
Wat deed hij vorig jaar dan??

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 03 jul 2013 14:27

Raymond Kerckhoffs zat in die uitzending die net het nieuws had gebracht dat 5 renners getuigenissen tegen Armstrong hadden afgelegd bij USADA. Harmeling ging uit zijn plaat omdat hij vond dat het over de Tour moest gaan en niet over Armstrong. Dat was allemaal in het verleden en dat moest nu maar eens begraven worden... Zo, wat was die Harmeling kwaad zeg!

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 03 jul 2013 14:38

ever schreef:Voorwaarschuwing: Vanavond Rob Harmeling bij TdJ. Als hij daar net zo tekeer gaat als vorig jaar bij de Avondetappe...
Heb het zelf niet gezien, maar afgelopen weekend zat ie al bij TdJ.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16403
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 03 jul 2013 14:43

En ik maar denken dat die onenigheid ergens anders over ging..
http://www.youtube.com/watch?v=TisI648gLnc
Campagnolo Ultra Dork

Pina aqua
Forum-lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 05 feb 2013 14:13

Pina aqua 03 jul 2013 15:10

Ik vond de "verdediging" van de Nederlandse journalistiek bedroevend. Maar ja, wel geheel in lijn met een interview met Smeets over zijn rol in de dopinggeschiedenis:

"Dus u verkoopt alleen maar dromen en bent niet op zoek naar de waarheid?"
S: " Dat klopt. Ik verkoop dromen, al 40 jaar lang. Ik vertel de realiteit maar dat is iets anders dan de waarheid"
"Waarom gaat u niet op zoek naar de waarheid"
S: "Daar is geen budget voor"
"Waarom heeft de redactie geen budget voor onderzoeks-journelastiek op sportgebied?"
S: "Geen idee"
"Echt niet?"
S: "Nee"
It's ,absolutely, without question, unequivocally, only about the bike

fietsvriend
Forum-lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 15 okt 2008 23:17

fietsvriend 03 jul 2013 15:19

Even in de kantlijn van dit draadje: weet iemand wat het symbooltje betekent dat tijdens de liveuitzending (en ook tijdens de samenvatting) zo nu en dan linksboven in beeld komt? Volgens mij is het microfoon, maar ik heb geen idee waarom het soms te zien is.
Michiel

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 03 jul 2013 15:36

sjoerdth schreef:Hoe vreselijk gênant was het dan dat Mart even wilde laten zien dat hij Lance echt wel had gevraagd of hij doping had gebruikt...
Plaatsvervangende schaamte!! :oops: :oops:

fietsvriend
Forum-lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 15 okt 2008 23:17

fietsvriend 03 jul 2013 15:45

Microfoontje-vraag is opgelost: Dijkstra legt het net uit.
Michiel

Plaats reactie