Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Transponder

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2348
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 14 jun 2007 16:12

[quote="EdwinN"]Heb sinds vorige week een Polar Cs100 en deze bevalt tot nu toe erg goed. Daarvoor Ciclosport hartslagmeter en fietscomputer gehad maar die beviel toch minder (vooral laatste tijd ging onder fietsen alles goed met de fietscomputer maar de volgende dag gaf de computer geen snelheid meer....). Dus uiteindelijk toch maar een nieuwe gekocht.[/quote]
Overkomt mij ook wel eens na het schoonmaken van m'n fiets, of na vervoer in de auto. Telkens bleek dan dat de transponder ietsje verschoven was. 'n Tikkeltje meer naar de spaakmagneet richten, bleek dan afdoende. Vond ik toch iets aantrekkelijker dan het aanschaffen van 'n nieuwe teller. (;-)

edwinn
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 08 jun 2007 01:14

edwinn 14 jun 2007 22:44

Daarin heb je gelijk maar transponder verschuiven hielp op het laatst niet meer dus ik had geen andere optie. Teller gaf even snelheid goed aan maar als je dan de fiets wegzette en de volgende dag weer probeerde bleef de snelheid op 0 staan.

pamscalpel
Forum-lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 27 jan 2005 13:45

pamscalpel 15 jun 2007 14:54

Al jaren diverse Hac 4, 4 Pro en 5 gebruikt! Eigenlijk nooit problemen mee gehad en op het gebied van hoogtemeting zeker een mooier apparaat dan de Polar in mijn ogen erg goed apparaten. Alleen err is op dit moment geen officiele importeur meer in Nederland! Veltec stopt met verdeling! Zou problemen kunnen geven met evt. nazorg!
PamScalpel

chaingang
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 22 jun 2006 23:28
Locatie: Wommelgem

chaingang 16 jun 2007 01:29

Heb sinds het begin van het jaar de Hac4 Pro. Twee maanden ging het goed. Daarna problemen gehad met de snelheidsmeting en twee maanden geleden hield de hartslagmeting het voor bekeken. Heb hem toen terug opgestuurd naar Futurumshop. Heb hem 5 weken moeten missen wat ik lang vind. Heb hem gisteren terug gekregen en direct gemonteerd. Heb nog geen rit kunnen doen wegens het te slechte weer. Hoop hem morgen te kunnen uittesten. Hopelijk hebben ze de problemen kunnen oplossen. :rolleye:
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)

Plaats reactie