Nieuwe Fiets Ja/Nee
- CampaYolo
- Forum-lid
Volledig mee eens.
En toch blijft het belangrijk om hier te bepraten wat de beweegredenen zijn om een nieuwe fiets aan te schaffen.
De meesten van ons moeten thuis immers ook een mooi verhaal ophangen om de wederhelft te overtuigen van de noodzaak een nieuwe fiets te kopen.
Stiekem het bestaansrecht van dit hele forum.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Ik vind het wel fijn dat er reacties komen die wijzen op de het feit dat je dan zeker wel moet gaan kijken waarom de huidige iets minder bevalt en dan kan je daarmee aan de slag om een nieuwe fiets te kiezen. Want je wil niet dat je nieuwe fiets je toch weer niet bevalt.
Maar eens het in je hoofd zit dat een nieuwe fiets een optie is, is dat er moeilijk uit te krijgen.
Ik heb de gewoonte om dat idee te laten sudderen. Als ik het na een half jaar of een heel jaar nog steeds in m'n kop heb, dan ga ik er ook voor.
Maar eens het in je hoofd zit dat een nieuwe fiets een optie is, is dat er moeilijk uit te krijgen.
Ik heb de gewoonte om dat idee te laten sudderen. Als ik het na een half jaar of een heel jaar nog steeds in m'n kop heb, dan ga ik er ook voor.
-
- Forum-lid
Ja en die zijn achterlijk? Die kennen toch de hele beweging wel? Misschien, niet nu, maar later, ja misschien is het slimmer om toch maar nu. Oh ja, ik heb hem maar vast besteld.CampaYolo schreef: ↑20 mei 2024 09:07Volledig mee eens.
En toch blijft het belangrijk om hier te bepraten wat de beweegredenen zijn om een nieuwe fiets aan te schaffen.
De meesten van ons moeten thuis immers ook een mooi verhaal ophangen om de wederhelft te overtuigen van de noodzaak een nieuwe fiets te kopen.
.
Prachtige fiets! Gezien de omgekeerde stuurpen lijkt hij helaas niet passend. In principe moet je zo'n fiets altijd houden, maar als hij echt niet past, moet hij naar een andere liefhebber. In deze kleur lijkt mij deze Quantum Pro best erg gewild als (rijdbaar) verzamelobject.JoostcD schreef: ↑19 mei 2024 23:57 Alvast dank voor alle berichten. Ik zal sowieso eens kijken hoe het zit qua bikefit. Voorlopig is het inderdaad eigen gevoel.
Ik zie ook dat het niet helemaal goed gegaan is met fotos toevoegen voor wat extra context; https://ibb.co/DVy97Tb https://ibb.co/nQRdyvV
Om dat zeker te weten:
Oplossing voor het stuur dat te ver weg staat: een compact stuur, zoals ze tegenwoordig op iedere fiets zitten scheelt vaak 2 a 3cm!
Als het je dan wel lukt om je stuurpen weer "normaal" te draaien, past hij toch wel.
Bedenk ook dat een aluminium instapper van nu, met schijfremmen en 105 zomaar een paar kilo zwaarder is dan een aluminium topframe met record 10 speed.
Campagnolo Ultra Dork