Ben ik zeker met je eens, toch denk ik dat een hele grote groep er anders over denkt.daniel1975 schreef: ↑14 apr 2024 09:02 Ik hoop dat Israel nu even zijn gemak houdt. Zijn alle sympathie aan het verliezen op deze manier. Hamas en de ayatollah’s zijn echt evil, maar wat Israel nu doet is ook niet oke.
Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
De grote groep denkt wel vaker niet na over de gevolgen.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Laten we Israël vooral laten doen wat het zelf wil doen.
Of zijn er die aanval van Iran willen rechtvaardigen?
Je mag je afvragen of je een aanval, van een mogendheid dat je als land van de kaart wil vegen, met 200-300 raketten, drones zomaar moet laten passeren.
Europese Van der Leyen heeft de Iraanse aanval al veroordeeld "in de strengst mogelijke bewoordingen".
Als de enige prijs die we moeten betalen die aan de pomp is dan mogen we beide handen kussen.
Je mag je afvragen of je een aanval, van een mogendheid dat je als land van de kaart wil vegen, met 200-300 raketten, drones zomaar moet laten passeren.
Europese Van der Leyen heeft de Iraanse aanval al veroordeeld "in de strengst mogelijke bewoordingen".
Als de enige prijs die we moeten betalen die aan de pomp is dan mogen we beide handen kussen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Je hebt al gelezen dat kolonisten op de Westbank kortgeleden huizen van Palestijnen in de fik staken? Onder de noemer, moet kunnen?Lcsmet schreef: ↑14 apr 2024 11:01 Laten we Israël vooral laten doen wat het zelf wil doen.
-
- Forum-lid
Als je Israël laat doen wat ze zelf willen, dan is er straks geen levend mens meer over in het Midden-Oosten en omstreken. Het is één grote shitzooi, het zou goed zijn als Netanyahu de verstandigste is en besluit dat verdere escalatie van dit conflict alleen maar verliezers oplevert. Met het geweld van de afgelopen maanden kom je geen steek verder en raak je alleen maar meer van elkaar weg.
-
- Forum-lid
En de prijs aan de pomp is jouw minimale verlies. De prijs die mensen daar betalen is het leven van henzelf, ouders, broers/zussen, kinderen, kleinkinderen of vrienden. Denk voor aan jezelf, dan wordt er in ieder geval aan je gedacht.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik meen toch dat LcSmet juist bedoelde dat de kosten van een escalatie ook voor ons veel groter gaan zijn dan de brandstofkosten.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Blijkbaar heb ik iets gemist, vertel eens?ColumsbusMJ schreef: ↑14 apr 2024 11:14 Als je Israël laat doen wat ze zelf willen, dan is er straks geen levend mens meer over in het Midden-Oosten en omstreken.
Het is me even ontgaan dat Israël z’n buurlanden wilt vernietigen of veroveren.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je kan natuurlijk ook overdrijven.ColumsbusMJ schreef: ↑14 apr 2024 11:14 Als je Israël laat doen wat ze zelf willen, dan is er straks geen levend mens meer over in het Midden-Oosten en omstreken. ......
Israël stelt nergens dat het zijn buurlanden wil vernietigen.
Zij eisen wel het recht om zich te verdedigen.
De Israëli's zijn echter omgeven door regimes die, mochten ze kunnen, geen seconde zouden aarzelen om Israël van de kaart te vegen.
Bij Iran is het wel duidelijk, Het islamitische regime wil de vernietiging van Israël.
Maar dat bekt voor sommigen niet goed.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik ook hoor
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind