Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Smartsense “probleem?”

Echo
Forum-lid
Berichten: 464
Lid geworden op: 13 sep 2013 21:50
Locatie: Gorinchem

Echo 08 dec 2023 19:01

Ik heb sinds kort een Cannondale Synapse 2RL. Het is een upgrade voor mijn Synapse 2011 en ik kon hem dusdanig goedkoop verkrijgen dat ik deze niet kon laten staan. Zonder Smartsense had ik hem ook gekocht trouwens ;-)
Ik zou graag in contact komen met mede Smartsense gebruikers om wat zaken te vergelijken, of het “probleem” ook bij jullie aanwezig is.
Wat is het geval: mijn achterlicht gaat bij inschakelen branden op volle sterkte, na een paar seconden gaat hij iets zwakker, maar bij de minste of geringste beweging gaat hij weer op volle sterkte. Tijdens het fietsen brandt hij dus op volle sterkte (lijkt mij niet zo horen) en werkt de remlicht functie dus niet. Graag hoor ik de ervaring van medegebruikers, alvast bedankt.

Mvg, Eric
PS. De discussie of Smartsense onzin/overbodig/stom/lelijk/etc is zou ik hier graag willen vermijden (dat kan in het Cannondale topic) Het gaat mij hier puur om de al dan niet correcte werking.
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo2 user :like:

Plaats reactie