Onlangs mijn tacks uit de kast gehaald.
Alles geconnect. Weerstand okay enz .
Alleen bij afdalen zou normaal gezien het vliegwiel soepel en harder zou moeten gaan lopen bij het nog harder naar beneden gaan.
Alleen bij mij blijft hij stationair langzaam draaien en stopt zelfs terwijl ik nog aan afdaling bezig ben.
Wat kan dit zijn ?
Tacx neo 2t
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb het zelfde probleem gehad. Zelfs de Tacx terug gestuurd, uiteindelijk bleek het de voeding te zijn. Nieuwe voeding en toen was het probleem opgelost.Rebbelenstoer schreef: ↑19 okt 2023 19:22 Onlangs mijn tacks uit de kast gehaald.
Alles geconnect. Weerstand okay enz .
Alleen bij afdalen zou normaal gezien het vliegwiel soepel en harder zou moeten gaan lopen bij het nog harder naar beneden gaan.
Alleen bij mij blijft hij stationair langzaam draaien en stopt zelfs terwijl ik nog aan afdaling bezig ben.
Wat kan dit zijn ?
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
-
- Forum-lid HC
Haha ik geef het ook maar toe, mij ook gebeurt
ik ben bezorgd.
Vorige jaar een Neo 2T gekocht met de bedoeling er jaren goed mee te zijn (wou mijn probleemloze Elite Direto X upgraden). Toch even voor moeten sparen want kost toch wat...
Nu ken ik al 3 mensen van mijn zwift race team waarvan hun 2T binnen de 2 é 3 jaar compleet kapot is...
Zijn er dan zoveel problemen met de 2T? Voor aankoop had ik nochtans gezocht op internet, of de problemen ontstaan pas na 2 jaar...
Vorige jaar een Neo 2T gekocht met de bedoeling er jaren goed mee te zijn (wou mijn probleemloze Elite Direto X upgraden). Toch even voor moeten sparen want kost toch wat...
Nu ken ik al 3 mensen van mijn zwift race team waarvan hun 2T binnen de 2 é 3 jaar compleet kapot is...
Zijn er dan zoveel problemen met de 2T? Voor aankoop had ik nochtans gezocht op internet, of de problemen ontstaan pas na 2 jaar...
Nou volgens mij staat deze trainer (en de voorgangers) juist bekend als één van de meest betrouwbare...