https://baronbiosys.com/
BigRingVR, Rouvy, Fulgaz, of....?
Ben ook op zoek naar iets anders. Afgelopen jaar met Wahoo X gewerkt, qua workouts super. Afgelopen maand weer met Zwift begonnen, maar zou graag eens een programma willen proberen met real-life beelden. Zal Fulgaz en Rouvy eens gaan proberen, BigRing qua aanbod is niet geweldig naar mijn mening.
Ik moet wel het gevoel hebben dat wat ik doe op de trainer zich ook vertaald naar het betreffende programma. Ik lees op dit forum dat Fulgaz daar wel wat achterblijft.
Is het toch de moeite Rouvy of Fulgaz te proberen? Wat is jullie ervaring?
Ik moet wel het gevoel hebben dat wat ik doe op de trainer zich ook vertaald naar het betreffende programma. Ik lees op dit forum dat Fulgaz daar wel wat achterblijft.
Is het toch de moeite Rouvy of Fulgaz te proberen? Wat is jullie ervaring?
-
- Forum-lid HC
Het zal wellicht per trainer iets verschillen, maar ik vind Rouvy samen met mijn Elite Suito een goed gevoel geven.
Gisteren daar de Halloween route gereden. Leuke poging om daar aan mee te doen, maar de video is wel heel erg digitaal bewerkt.
Gisteren daar de Halloween route gereden. Leuke poging om daar aan mee te doen, maar de video is wel heel erg digitaal bewerkt.