Tour 2024
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik zou niet zo bang zijn voor een nachtkaars - eerder omgekeerd. Weinig vuurwerk, tot aan die slotweek.daniel1975 schreef: ↑26 okt 2023 09:42Ik hoop échte strijd Pogi/Rog/Ving.
NIet zo'n nachtkaars als de Vuelta of de Giro.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Dan zal er eerder gekoerst moeten worden dan de laatste week.daniel1975 schreef: ↑26 okt 2023 09:42Ik hoop échte strijd Pogi/Rog/Ving.
NIet zo'n nachtkaars als de Vuelta of de Giro.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met dit parcours geloof ik er niet zoveel van dat er vroeg gekoerst gaat worden.
Week 1geen finish bergop, alleen etappe 4 met de Galibier heeft een kansje, maar wel met een gevaarlijke afdaling naar de finish.
Week2 pas de 11e etappe een speldenprik van de punchers in de laatste 2-3 km. Dan weer wachten tot de 14e etappe naar Plat d Adet. Dit zou eerste serieuze klassementsdag kunnen worden, maar met een beetje pech wordt het naar elkaar kijken omdat etappe 15 Plateau de Beille wordt.
Dan de slotweek is wel serieus zwaar.
Week 1geen finish bergop, alleen etappe 4 met de Galibier heeft een kansje, maar wel met een gevaarlijke afdaling naar de finish.
Week2 pas de 11e etappe een speldenprik van de punchers in de laatste 2-3 km. Dan weer wachten tot de 14e etappe naar Plat d Adet. Dit zou eerste serieuze klassementsdag kunnen worden, maar met een beetje pech wordt het naar elkaar kijken omdat etappe 15 Plateau de Beille wordt.
Dan de slotweek is wel serieus zwaar.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
De Giro dit jaar was ook zo heavy aan het einde, dat er weinig koers was voordien.
Ok, iets ander deelnemersveld. (Geen pogi, Jonas, en een zieke Remco). Dus laten we maar hopen dat het anders gaat zijn in de komende tour.
Ok, iets ander deelnemersveld. (Geen pogi, Jonas, en een zieke Remco). Dus laten we maar hopen dat het anders gaat zijn in de komende tour.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Pogi, Rogi, Vini, en Remi. Het lijken wel figuranten uit een film van David Lynch, een niet te vatten drama waar de emotie van afspat met aan het eind de vraag "Waar heb ik in vredesnaam naar zitten kijken?" Met in de hoofdrol niet de Witte Dame van Fausto, maar de grindwegen dwarsdoor de Franse wildernis, die angst inboezemen. Doet er iemand een regendansje? Ook aan tijdritkilometers geen gebrek, al blijft het klein bier vergeleken met de jaren 70 en 80. Mooi dat er flink wat 2000+ tussen zit. Al met al, niet te voorspellen. En zo hoort het. En dan ... uhh ... als donderslag uit de wolkenloze hemel: de herrijzenis van Egan Bernal.
Vanaf nu Egi gedooptKlein_Verzet schreef: ↑26 okt 2023 12:16 Pogi, Rogi, Vini, en Remi. Het lijken wel figuranten uit een film van David Lynch, een niet te vatten drama waar de emotie van afspat met aan het eind de vraag "Waar heb ik in vredesnaam naar zitten kijken?" Met in de hoofdrol niet de Witte Dame van Fausto, maar de grindwegen dwarsdoor de Franse wildernis, die angst inboezemen. Doet er iemand een regendansje? Ook aan tijdritkilometers geen gebrek, al blijft het klein bier vergeleken met de jaren 70 en 80. Mooi dat er flink wat 2000+ tussen zit. Al met al, niet te voorspellen. En zo hoort het. En dan ... uhh ... als donderslag uit de wolkenloze hemel: de herrijzenis van Egan Bernal.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, want je ega is weer iemamd anders en ik weet niet hoe goed die kan fieten
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Misschien weer terug naar de bijnamen?
De das, de haai, de professor, de kannibaal, het sigaartje, de tank, de gorilla, de kneet, …
Enfin wie bedenkt er paar mooie voor de huidige generatie?
Laat ik aftrappen met “de schansspringer”…….
De das, de haai, de professor, de kannibaal, het sigaartje, de tank, de gorilla, de kneet, …
Enfin wie bedenkt er paar mooie voor de huidige generatie?
Laat ik aftrappen met “de schansspringer”…….
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Ik vul aan: "den deb".
(voor de niet-Vlamingen: https://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/deb)