Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Dilemma, waar nieuwe racefiets aan te schaffen?

Beam me up, Scotty
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 feb 2017 14:38

Beam me up, Scotty 20 feb 2017 11:41

Ik ga altijd naar de fm waarin ik het meeste vertrouwen heb/ de meeste kennis, ervaring en service verwacht. Met hem/haar ga ik een gesprek aan over mijn dilemma's aangaande aankoop, en wat denk je... Dat resulteert altijd in een mooie prijs.
Aan de andere kant, als ik het zo lees zou dat niet jouw fm zijn.
Laatst gewijzigd door Beam me up, Scotty op 20 feb 2017 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Achteraf is elke fietstocht leuk.

Bospaadje
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 17 okt 2016 15:46

Bospaadje 20 feb 2017 11:43

Wat ik me afvraag, als je contact met de fm belangrijkt vind (kan ik goed begrijpen, vind ik ook) is het dan niet raadzaam om in de buurt eens te kijken of er een goede FM zit en dan eens kijken welk merk hij aanbiedt. Of is de emotionele binding met Sensa zo hoog dat je nies anders meer wilt?

Markmart
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 okt 2015 21:38

Markmart 20 feb 2017 11:45

Beam me up, Scotty schreef:Ik ga altijd naar de fm waarin ik het meeste vertrouwen heb/ de meeste kennis, ervaring en service verwacht. Met hem/haar ga ik een gesprek aan over mijn dilemma's aangaande aankoop, en wat denk je... Dat resulteert altijd in een mooie prijs.
Heb ik dus geprobeerd, maar er was geen speld tussen te krijgen, geen bidonhouder helemaal niks en de ene slappe excuus na de ander volgde, vandaar dat ik nu opzoek moet naar een andere fm, mijn gevoel ligt hoe meer ik er over denk niet meer bij hem.

Markmart
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 okt 2015 21:38

Markmart 20 feb 2017 11:52

Bospaadje schreef:Wat ik me afvraag, als je contact met de fm belangrijkt vind (kan ik goed begrijpen, vind ik ook) is het dan niet raadzaam om in de buurt eens te kijken of er een goede FM zit en dan eens kijken welk merk hij aanbiedt. Of is de emotionele binding met Sensa zo hoog dat je nies anders meer wilt?
Ik heb al een Sensa en ben daar tevreden over en wat ik nu in mijn hoofd heb is eigenlijk wel de fiets die ik wil hebben.
Heb mij al georiënteerd op zaken in de buurt, zijn allemaal soort gelijke zaken, die allemaal voor de volle advies prijs gaan, ik merk dat ik al snel wat verder weg moet wil ik een eerlijke prijs betalen voor mijn nieuwe fiets.
Wil nogmaals benadrukken dat het mij absoluut niet gaat voor de laagste prijs, want dan moet ik hem rechtstreeks via internet bestellen, dan ben ik nog goedkoper uit, maar dat is het laatste wat ik wil.

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 20 feb 2017 12:02

Dat is heerlijk duidelijk. Ik zou willen dat er meer problemen zo lekker overzichtelijk waren. Je hebt dus twee opties:
1. betaal 250€ meer dan de dozenschuivers prijs en houd op met piepen.
2. Koop de fiets ver weg of bij een dozenschuiver en los je garantie dingetjes op als ze langs komen.

Heerlijk! Kop of munt?

Markmart
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 okt 2015 21:38

Markmart 20 feb 2017 12:06

Ik piep niet en zoals gezegd ik ben er al uit mede door sommige heldere standpunten van mede forum gebruikers, ik kies voor jou laatst optie :)

Gebruikersavatar
ceon
Forum-lid
Berichten: 639
Lid geworden op: 19 jan 2008 15:09

Gebruikersavatar ceon 20 feb 2017 13:27

Markmart schreef:[
Heb mij al georiënteerd op zaken in de buurt, zijn allemaal soort gelijke zaken, die allemaal voor de volle advies prijs gaan, ik merk dat ik al snel wat verder weg moet wil ik een eerlijke prijs betalen voor mijn nieuwe fiets.
Kijk weer een stukje grootstedelijke arrogantie...waar de provincie dan weer wel goed genoeg voor is... :lol: :lol:
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. :D

bever
Forum-lid
Berichten: 2126
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 20 feb 2017 18:38

wat ik me wel eens afvraag, wat is nu een goede inruilprijs voor je occasion. Is verkopen op MP geen betere optie ?

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 20 feb 2017 18:43

bever schreef:wat ik me wel eens afvraag, wat is nu een goede inruilprijs voor je occasion. Is verkopen op MP geen betere optie ?
Inruilen :o? Hoe gaat dat samen met de n+1 regeling?

bever
Forum-lid
Berichten: 2126
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 20 feb 2017 18:47

ypuh schreef:
bever schreef:wat ik me wel eens afvraag, wat is nu een goede inruilprijs voor je occasion. Is verkopen op MP geen betere optie ?
Inruilen :o? Hoe gaat dat samen met de n+1 regeling?
ja klopt, ik weet het; vloeken in de kerk...maar ruimte- en geldgebrek nopen mij om sommige normen en waarden overboord te gooien... :oops:

baron062
Forum-lid
Berichten: 1123
Lid geworden op: 25 nov 2004 10:37

baron062 20 feb 2017 19:59

Die N+1 regeling geldt alleen voor mountainbikes

Plaats reactie