Alles over vakanties op én met de fiets

Planning 2014

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 04 sep 2013 17:51

havana schreef:Hij bedoelt Italiaanse Alpen, denk ik ;)

Mocht ik in Zuid-Limburg wonen zou ik op de dag van de AGR gewoon de auto pakken en naar de Eifel rijden. Laat de wegen voor één dagje lekker aan die domme bierbuiken die 45 euro gaan betalen.
Met zwart rijden bedoel ik dat ik gebruik maak van de route en van de buikbuiken incl. brede rug om achter te schuilen, verder doe ik alles voor eigen rekening gewoon bij de benizestations voor 'n natje en 'n droogje.

Ik doe dit al jaren zo en vind het eigenlijk weg leuk om tussen al die 'bierbuiken' de hele dag een beetje klimmetjes op te jakkeren. Vroeg vertrekken en je hoeft nergens te lopen. Juist omdat ik hier woon vind ik het wel mooi om dat weekend de AGR-vibe mee te pikken. In de Eifel en Ardennen fietsen doe ik juist alle andere weekenden wel.
:-)

Maar goed Havana ik begrijp je wel hoor... "Snap je!"
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 04 sep 2013 18:06

Ik doe het denk ik net als dit jaar; ik zie wel wat er op mijn pad komt. Wat er wel of niet in mijn vermogen ligt om te doen is toch te grillig, zowel financieël als qua gezondheid om een pijl op te trekken. Voorlopig dacht ik vorig jaar nog dat ik absoluut nooit aan iets competatiefs mee zou doen en zaterdag ga ik voor mijn eerste 1/8 triathlon.:)
Geen idee wat 2014 sportsgewijs gaat brengen, ik zie het wel.
Veni. Vidi. Fietsie.

peter1981
Forum-lid
Berichten: 3135
Lid geworden op: 27 feb 2010 00:39
Locatie: Heerlen

peter1981 04 sep 2013 18:09

hehe ik ben het dan wel weer met Havana eens
Ik ontvlucht die ellende toch maar weer ik vind het in de vakantie periode al belachelijk druk in het heuvelland en heb totaal geen zin om in nog ergere drukte te moeten gaan trainen.
Dus ik ga of vlak rijden op z`n dag of lekker in de Eiffel rijden :D
Z`n AGR vibe of limburgs mooiste vibe is helemaal niks voor mij dus lekker op de vlucht van hier :P :P
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

arjenv
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 09 sep 2008 02:10

arjenv 04 sep 2013 20:24

Ik ga komend jaar (hopelijk) voor het eerst La Marmotte rijden en ga gelijk voor een gouden brevet.

Qua lange tochten weet ik het nog niet, heb de Amstel en Luik-Bastenaken-Luik al gefietst, dus ben wel toe aan een nieuwe uitdaging.

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 04 sep 2013 20:44

- weekje Gran Canaria in maart
- 2 weken Provence ./ Mt Ventoux juni / juli
- 2 cyclos, o.a. marmotte
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8548
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 04 sep 2013 20:50

Dapoker, waar aan het lago maggiore ga je heen?
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 04 sep 2013 21:09

Eén evenement staat voor mij vast: de toerversie van Parijs-Roubaix op 8 juni.

Afbeelding

Misschien weer met regen in het Bos van Wallers (editie 2010). By the way, ik heb nog een grasmaaier te koop. Het asfaltstrookje is voor watjes...

Tijd voor een nieuw topic!

Gebruikersavatar
Herman_N
Forum-lid
Berichten: 1684
Lid geworden op: 24 jun 2011 13:54
Locatie: Purmerend
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 04 sep 2013 22:13

Ik ben wel toen aan een meerdaagse cyclo. Transalp, Peakbreak, Giro delle Dolomiti, Haute Route, dat werk. Weet nog niet of het lukt en welke de voorkeur heeft.
Verder schrijf ik me in voor de Ötztaler, hopende dat ik dit jaar wel ingeloot word. Verder veel fietstochten in het voorjaar (altijd de langste afstand, scheelt dicussies): Veenendaal-Veenendaal, Waalse Pijl, Ronde van NH, Gilbert, Jean Nelissen, Magnifique enz.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 04 sep 2013 22:16

nijkie schreef:Dapoker, waar aan het lago maggiore ga je heen?
Nog geen flauw idee maar zit te denken aan iets in de buurt van Stresa of misschien in de buurt van Luino. Ik ken het daar in de buurt nog niet zo dus tips zijn welkom. De bedoeling is een huisje met zwembad of een camping met chalets ofzo.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
magoo
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 nov 2006 14:52

Gebruikersavatar magoo 04 sep 2013 22:33

Dat de fietsplannen voor volgend jaar al gemaakt worden is tot daar aan toe, maar de zomer vakantieplannen... :o
Maar goed, mijn planning kunnen jullie lezen in de posts van Havana en Dapoker. Daar kun je dan nog de Philippe Gilbert bij zetten, dit jaar samen met forumlid Csteenbe gereden en erg goed bevallen, en de Grenslandklassieker (lange afstand). Start was op een steenworp van mijn schoonouders dus wel heel makkelijk om deze tocht mee te pikken. Verder lijkt de La Chouffe Classic me wel een mooie tocht om te rijden, is begin juni dus kan nog net voor het tripje naar de Dolo.. ehhh Italiaanse Alpen. :D
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 04 sep 2013 22:44

Ja ja... Nu weet ik het wel van die Italiaanse Alpen :-)
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2328
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 04 sep 2013 23:09

Vooralsnog met potlood... Egmond-Pier-Egmond.

Plaats reactie