strengere regels tourtochten zuid limburg, voerstreek.
-
- Forum-lid
http://www.l1.nl/nieuws/178152-overlast ... 5fJSbVS6iY" onclick="window.open(this.href);return false;
Opzich goed te begrijpen alleen hoop ik niet dat het ten koste gaat van kleinere toertochten.
Opzich goed te begrijpen alleen hoop ik niet dat het ten koste gaat van kleinere toertochten.
Er zijn blijkbaar 11 organisaties aangeschoven bij het overleg. Ik neem aan en hoop dat dit ook de kleinere organisaties zijn.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vrees het ergste. Als kleine organisator heb ik dit ook uit de pers moeten vernemen.amateurke schreef:Er zijn blijkbaar 11 organisaties aangeschoven bij het overleg. Ik neem aan en hoop dat dit ook de kleinere organisaties zijn.
Ze kunnen beter de grote organisaties als de AGR eruit schoppen. Dat soort tochten veroorzaakt de meeste problemen, niet de kleinschalige tochten.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- ophetkantje
- Forum-lid
Laat mensen zich gewoon gedragen, dan kan de politie bezig zijn met belangrijke dingen, in plaats van aanwezig te moeten zijn bij een stel maloten die voor hun hobby een stukje gaan fietsen en zich niet normaal kunnen gedragen.amclassic-fan schreef:Precies en laat de politie gewoon boetes uitdelen aan de personen die zich misdragen.
Ach, ik zeg ook maar wat
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- ophetkantje
- Forum-lid
Zou idd nog veel beter zijn. Wel valt mij de sociale controle van fietsers onderling tijdens dit soort evenementen vaak tegen. Jammer dat mensen elkaar niet gewoon wat meer (kunnen) aanspreken.
Ach, ik zeg ook maar wat
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan krijg je een grote bek terug....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Het lijkt wel de gewone werelddaniel1975 schreef:Dan krijg je een grote bek terug....

Klopt. De AGR was een van de eersten die uit de NTFU stapte omdat de NTFU regels hun niet bevielen. Een van de eersten die begon met het luxe maken van de tochten en het aantrekken van grote mensenmassa's. Daarmee dus de eerste die de problemen veroorzaakte.eelcoz schreef:Ze kunnen beter de grote organisaties als de AGR eruit schoppen. Dat soort tochten veroorzaakt de meeste problemen, niet de kleinschalige tochten.
Zojuist een stevig telefoongesprek gevoerd met de verantwoordelijke van het Huis van de Sport. O.a. mijn onvrede daarover geuit. Zitten hier nog meer kleine organisatoren zodat we ook onze stem kunnen laten horen?
-
- Forum-lid
Ik had begrepen dat er gemeentes zijn die nog maar 2 toertochten per jaar willen toestaan. Denk dat grote commerciële jongens dan voorrang gaan krijgen.